دانلود مقاله نانو بیوتکنولوژی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

کاربرد ها      

برخي كاربردهاي سنتي زيست فناوري عبارتند از:  اصلاح نباتات و دام، تهيه نان ، ماست و پنير كه سپس توليد انواع آنتي بيوتيكها، انسولين انساني و اينترفرون را نيز شامل گرديد. در حال حاضر با ظهور فناوري DNA نوتركيب، دستكاري ژن ها و انتقال ژن از يك موجود زنده به ديگري يا به عبارت ديگر مهندسي ژنتيك ، ظرفيت بهره گيري از اين فناوري به نحو فزاينده‌اي افزايش يافته است .

اين تعريف،گستره وسيعي از رشته هاي مختلف علوم و فنون را در بر مي گيرد. چنانكه مي­توان زمينه هاي فعاليت زيست فناوري را در بخش هاي كشاورزي، پزشكي ، دام و آبزيان، فراورده­هاي غذايي و داروئي ، صنعت و محيط زيست فراهم نمود. پيشرفت­هاي چشم­گير زيست فناوري در دهه­هاي اخير (به ويژه پس از دستيابي به روش­هاي نوين مهندسي ژنتيك در جداسازي ژن­ها، دستكاري و انتقال آنها از موجودي به موجود ديگر) آن را به عنوان يكي از مهمترين فناوري هاي مولد در حال و آينده معرفي كرده است. به طور كلي زيست فناوري يكي از محورهاي اساسي توسعه در بسياري از كشورها قلمداد شده و در تنظيم راهكارها و برنامه هاي ملي توجه جدي به آن معطوف گرديده است .

 


لینک دانود:

ر

دانلود مقاله نانو بیوتکنولوژی



دانلود مقاله نانو بیوتکنولوژی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 11 مرداد 1396برچسب:مقالات نانو بیوتکنولوژی , مقاله نانو بیو تکنولوژی , مقاله درباره نانو بیو تکنولوژی , مقاله در مورد نانو بیو تکنولوژی , تحقیق در مورد نانو بیو تکنولوژی , بیونانو تکنولوژی , در مورد بیونانو تکنولوژی , نانو بیو تکنولوژی چیست , رشته نانو بیو تکنولوژی چیست , نانو بیو تکنولوژی پزشکی , نانو بیو تکنولوژی دارویی , نانو بیو تکنولوژی کتاب , دانلود کتاب نانو بیو تکنولوژی , نانو بیو تکنولوژی در کشاورزی , نانو بیو تکنولوژی مقاله ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی