دانلود مقاله بحراني به نام شل‌حجابي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

بحراني به نام شل‌حجابي

بيش از ربع قرن از پيروزي انقلاب و استقرار نظام اسلامي ‌مي‌گذرد؛ انقلابي که به تعبير بزرگان، بيش از آنکه سياسي باشد، فرهنگي بود. در اين مدت، تمامي‌ رسانه‌هاي ارتباط جمعي مروج اسلام و مبلغ ارزش‌هاي اسلامي ‌بوده و هستند. افزون بر آن نيز چندين نهاد، سازمان و ارگان رسمي‌ و غيررسمي، ‌متولي آموزش، تربيت و ترويج سنن و آداب مذهبي بوده و هستند.
سازمان عريض و طويل تبليغات اسلامي، ‌با بودجه‌اي هنگفت و تشکيلاتي بسيار گسترده و سراسري، دست‌اندرکار نگاهباني و پرورش فرهنگ اسلامي ‌در سراسر کشور و حتي خارج از کشور است. بخش وسيع و سازماني تبليغات حوزه علميه قم با تشکيلات، امکانات، بودجه، پرسنل، ابزار و رسانه‌هاي سمعي و بصري، مسؤوليت حفظ و حراست ارزش‌هاي ديني و گسترش آموزه‌هاي فرهنگ مذهبي را بر عهده دارد. هيأت‌هاي بي‌شمار ديني در تکيه‌ها و حسينيه‌ها و مساجد، پاسدار سنن و آداب شرعي و برگزارکننده مراسم مذهبي در مناسبت‌هاي تاريخي و مذهبي بوده و هستند.
هزاران واعظ، روحاني و عالم ديني در طول سال و ماه و در شهر و روستا بر روي منابر به ارشاد خلايق مشغولند و نظام آموزشي کشور، در تمامي‌ مقاطع تحصيلي توسط کارشناسان و متوليان مذهب، سامان يافته و همه كتاب‌هاي درسي به وسيله خبرگان تعليم و تربيت اسلامي‌ تدوين شده و مي‌شود و قوانين و مقررات اجتماعي حافظ ارزش‌هاي ديني، نه تنها حوزه‌هاي عمومي ‌که حتي حريم خصوصي افراد حتي اقليت‌هاي غيراسلامي‌ را نيز شامل شده است.
پنج کانال رسمي ‌تلويزيوني و ده‌ها کانال رسمي‌ سراسري و منطقه‌اي راديويي به موازات شماري فراوان همايش‌هاي موسمي‌ و سنواتي و سمينار‌هاي پر خرج و اردوهاي پرورشي و... مروج مسائل عقيدتي و ناهي منکرات ديني و پاسدار حرمت‌هاي فردي و اجتماعي بوده و هستند.



لینک دانلود:

دانلود مقاله بحراني به نام شل‌حجابي

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1396برچسب:مقاله بحرانی به نام شل‌حجابی , مقاله بحرانی به نام شل‌حجابی,مقاله بی حجابی,مقاله بی حجابی در ایران,مقاله درمورد بی حجابی,مقالات بی حجابی,مقاله درباره بی حجابی,مقاله در بی حجابی,مقاله ای درباره بی حجابی,مقاله حجاب و بی حجابی,مقاله ای درمورد بی حجابی,مقاله آسیب های بی حجابی,تحقیق در مورد بی حجابی در ایران,مقاله حجاب,مقاله حجاب استاد طاهري,مقاله حجاب وعفاف,مقاله حجاب و عفاف Pdf,مقاله حجاب در اسلام,مقاله حجاب در نهج البلاغه,مقاله حجاب در قرآن,مقاله حجاب اسلامی,مقاله حجابpdf,مقاله حجاب در ادیان الهی,مقاله حجاب استاد طاهری,مقاله درباره حجاب وعفاف,مقاله ای درمورد حجاب وعفاف,مقاله در خصوص حجاب وعفاف,مقاله در رابطه با حجاب وعفاف,مقاله در مورد حجاب و عفاف Pdf,تحقیق حجاب در اسلام,مقاله در مورد حجاب در اسلام,تحقیق حجاب اسلامی,مقاله ای در مورد حجاب اسلامی,دانلود مقاله حجاب در اسلام,مقالات حجاب اسلامی,مقاله حجاب و عفاف در اسلام,تحقیق درباره حجاب در اسلام,تحقیق حجاب در نهج البلاغه,تحقیق در مورد حجاب در نهج البلاغه,تحقیق درباره حجاب در قرآن,تحقیق حجاب در قرآن,مقاله درباره حجاب در قرآن,مقالات حجاب در قران,مقاله در مورد حجاب در قرآن,تحقیق درمورد حجاب در قرآن,مقاله درباره حجاب اسلامی,مقاله راجع به حجاب اسلامی,مقاله ای درباره حجاب اسلامی,مقاله در مورد حجاب Pdf,بحران حجاب در ایران,بحران حجاب,بحران بی حجابی,بحران بد حجابی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی