اقدام پژوهی بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمای
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده

اینجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ………. شهرستان ………، دارای …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم. شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ‌وقت از بنده‌اش دریغ نمی‌ورزد و افتخار می‌کنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانش‌آموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.

با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می‌باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینهٔ دانش آموزان داشته‌ام و از آنجایی که رشته مورد تدریسم نیز دینی وعربی است که خود اخلاق و تربیت سرلوحه کارش می‌باشد و از جهت دیگر دانش آموزان کلاس دوم سال تحصیلی 91-92 را از این نظر ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و... در بین این دانش آموزان دیده می‌شد، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه‌های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم از جمله تهیه تعدادی عکس از وضع نامطلوب و مطلوب کلاس، گرفتن آزمون‌هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر دانش آموزان در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، رفتن به اردو همراه با بچه‌ها در جهت رفع مشکل، تشکیل جلسه شورای اولیاء و مربیان این کلاس و کمک گرفتن از والدین این بچه‌ها. و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم و متأسفانه آن تغییر شگرف حاصل نشد اما تغییرات نسبی بدست آمد.

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمای


اقدام پژوهی بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 31 تير 1396برچسب:,اقدام پژوهی انضباط,اقدام پژوهی انضباطی,اقدام پژوهی انضباط در مدرسه,اقدام پژوهی بی انضباطی دانش آموزان,اقدام پژوهی بی انضباطی,اقدام پژوهی نظم و انضباط,اقدام پژوهی در مورد انضباط,اقدام پژوهی با موضوع انضباط,اقدام پژوهی درمورد بی انضباطی,اقدام پژوهی با موضوع بی انضباطی,اقدام پژوهی نظم و انضباط در مدرسه,اقدام پژوهی درباره بی انضباطی,اقدام پژوهی با موضوع کاهش مشکل بی انضباطی,اقدام پژوهی نظم و انظباط,اقدام پژوهی در مورد نظم و انضباط,اقدام پژوهی در مورد بی انضباطی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی