دانلود مجموعه اول 1 سریال شوخی کردم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

کارگردان: مهران مدیری

ژانر: کمدی

مدت زمان: نا معلوم

سال تولید: ۱۳۹۲

فرمت: MP4 + MKV

حجم: نا معلوم

بازیگران : مهران مدیری , مهران غفوریان , جواد رضویان , رضا شفیعی جم , برزو ارجمند , بهنوش بختیاری , هادی کاظمی , سیامک انصاری , بیژن بنفشه خواه , یوسف صیادی ,

خلاصه : مجموعه‌ی «شوخی کردم…!» یک مجموعه طنز شامل آیتم‌های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و … است. هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع اولین مجموعه «خلاقیت (دروغ!)» است.

دانلود کامل سریال شوخی کردم با لینک مستقیم

 

نسخه با کیفیت

قسمت 1: دانلود از رود فایل | دانلود از آپلود بوی | دانلود از ریو آپلود

قسمت 2: دانلود از رود فایل | دانلود زا آپلود بوی | دانلود زا ریو آپلود

نسخه کم حجم

قسمت 1: دانلود از رود فایل | دانلود از آپلود بوی | دانلود از ریو آپلود

قسمت 2: دانلود از رود فایل | دانلود از آپلود بوی | دانلود از ریو آپلود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:دانلود قسمت 1 سریال شوخی کردم,دانلود قسمت 2 سریال شوخی کردم,دانلود قسمت 1و2سریال شوخی کردم,دانلود سریال شوخی کردم,دانلود شوخی کردم مهران مدیری,دانلود سریال شوخی کردم مجموعه 1,دانلود مجموعه یکم سریال شوخی کردم,دانلود مجموعه 1سریال شوخی کردم,سریال شوخی کردم,سریال شوخی کردم مجموعه اول,دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم,شوخی کردم مهران مدیری,اثر جدید مهران مدیری,دانلود سریال جدید شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری,دانلود شوخی کردم مهران مدیری,فیلم جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم ایرانی,دانلود قسمت جدید شوخی کردم,موضوع مجموعه اول شوخی کردم,مجموعه اول شوخی کردم,دانلود شوخی کردم 1,دانلود شوخی کردم2,دانلود شوخی کردم یک,شوخی کردم 1,شوخی کردم 2,دانلو فیلم جدید مهران مدیری به نام شوخی کردم,عکس های شوخی کردم,عکس ها جلد مجموعه 1 شوخی کردم,دانلود شوخی کردم قسمت آخر,قسمت آخر شوخی کردم,دانلود پشت صحنه سریال شوخی کردم,مهران مدیری,دانلود کامل سریال شوخی کردم با لینک مستقیم,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی