دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

گروه فیلم : طنز / اجتماعی/آیتمی

سال تولید: ۱۳۹۲

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….

خلاصه این قسمت : بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون…

 

.

——————————————————————————————————

نسخه با کیفیت قسمت اول:      رود فایل         ریو آپلود

.

نسخه با کیفیت قسمت دوم:      رود فایل         ریو آپلود

——————————————————————————————————

نسخه کم حجم قسمت اول :      لینک مستقیم       رود فایل

,

نسخه کم حجم قسمت دوم :     لینک مستقیم       رود فایل

———————————————————————



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392برچسب:دانلود رایگان سریال شوخی کردم, دانلود سریال, دانلود سریال ایرانی, دانلود سریال جدید, دانلود سریال خارجی, دانلود سریال شوخی کردم, دانلود سریال شوخی کردم قسمت 2, دانلود سریال شوخی کردم قسمت دوم, دانلود سریال شوخی کردم قسمت یک, دانلود سریال شوخی کردم مجموعه اول, دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم خارجی, دانلود قسمت 1 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم, دانلود قسمت اول و دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت دوم سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم با لینک مستقیم,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی