المپیاد علمی پایه دوم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

در ادامه نمونه سوالات المپیاد علمی پایه دوم  را دانلود کنید . باعث خرسندی ماست که از نظرات شما  در خصوص سوالات مطرح شده در این المپیاد آگاه شویم .

 

 

 

 

 

آموزگاران عزیز کلاس دومی ، هم اکنون که در آستانه ی دی ماه و آغاز فصل زمستان هستیم ، متون درسی در پایه ی دوم ابتدایی تا آن جا پیش رفته است که بتوانید یک ارزشیابی کلی در قالب یک المپیاد علمی را در بین شاگردانتان برگزار کنید .
والدین عزیز ، اگر مشتاق تقویت ذهن فرزندتان هستید فراموش نکنید که هر نکته ی جدید می تواند دریچه ای برای روشن کردن ذهن فرزندتان باشد .

در این المپیاد دروس ریاضی ، علوم ، فارسی ، هدیه های آسمان و قرآن مورد ارزشیابی قرار گرفته اند . سوالات به صورت تستی ظراحی شده است . پس قطعا قبل از برگزاری المپیاد شاگرد یا فرزند شما باید روش انجام دادن این تمرینات را بداند .

در این المپیاد به ترتیب  ۱۰ سوال ریاضی ، ۱۰ سوال فارسی ، ۱۰ سوال علوم و ۱۰ سوال هدیه های آسمان و قرآن درج گردیده است . تمام دروس بر اساس جدول زمانبندی در نظر گرفته شده است ، به غیر از درس هدیه های آسمان که به صورت پیمانه ای تدریس می گردد . والدین عزیز اگر مشاهده کردید که فرزندتان در درس هدیه های آسمان خوب عمل نکرده است قبل از هر کاری کتاب را بررسی کنید که آیا درس مورد نظر تدریس گردیده است یا نه .

سوالات به صورتی طراحی گردیده است که با تا زدن کاغذ می توانید نظم لازم را به آن بدهید . صفحه بندی سوالات را در زیر صفحه ی مورد نظر با درج شماره مشاهده خواهید کرد .

المپیاد-علمی

دانلود سوالات المپیاد علمی پایه دوم ابتدایی – دی ماه

.

.

.

آموزگاران محترم ،والدین عزیز ، لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص سوالات مطرح نمایید . باشد که نظرات شما مفید واقع گردد و به ما در طراحی سوالات ماه های آینده موثر واقع گردد .

- چنانچه موفق به دانلود سوالات المپیاد علمی پایه دوم ابتدایی اول دی ماه نشدید اینجا را کلیک کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی