دانلود من روحاني هستم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی
چرا «من روحانی هستم» خبرساز شد؟+دانلود بخش هایی جالب از این فیلم

مستند «من روحانی هستم» شاید این روزها یکی از خبرسازترین ساخته های منتقدان دولت روحانی باشد. مستندی که توسط گروه چند رسانه‌ای شفق مدیا ساخته شده و موسسه سفیر فیلم نیز مسئولیت اکران در دانشگاه‌ها را به عهده گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی"ره به ری" : «من روحانی هستم» روایتی تاریخی از ۵۰ سال زندگی سیاسی حجت‌الاسلام حسن روحانی است؛ این مستند بهمن ماه سال گذشته در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران رونمایی و اکران آن در دانشگاه های مختلف آغاز شد. پس از این اکران، این فیلم در دو دانشگاه امیرکبیر و علامه طباطبایی نمایش داده نشده و روابط عمومی سفیرفیلم، از ممانعت مسئولان این دو دانشگاه برای اکران مستند «من روحانی هستم» خبر داده بود؛ خبری که البته مسئولان این دو دانشگاه در گفتگو با «ایسنا» آن را رد کرده بودند.

با این حال، «من روحانی هستم» بخش‌هایی دارد که خبرساز و جنجال برانگیز شده‌اند و احتمالا همین بخش‌هاست که یک مقام آگاه در دفتر رئیس‌جمهور، در گفت‌وگویی اطلاعات آن‌ها را «ناصحیح » دانسته است؛ البته وی توضیحی درباره این بخش‌های غیرصحیح نداده است:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی