دانلود قسمت ۱۵ و ۱۶ سریال شوخی کردم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

نام سریال : شوخی کردم

گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه سریال : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند…

————————————————————————————–

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لینک دانلود با کیفیت خوب قسمت ۱۵ :  لینک مستقیم    (حجم ۳۲۲ مگابایت) 

 uploadboy 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لینک دانلود با کیفیت خوب قسمت ۱۶ :  لینک مستقیم (حجم ۲۹۳ مگابایت) 

uploadboy 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود قسمت پانزدهم ۱۵ سریال شوخی کردم

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود کم حجم :لینک مستقیم (حجم ۱۴۹ مگابایت)

uploadboy      (حجم ۱۹۱  مگابایت)

—————————————————————————————————————————————

.

.

.

دانلود قسمت شانزدهم ۱۶ سریال شوخی کردم

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود کم حجم :لینک مستقیم (حجم ۱۳۷ مگابایت)

uploadboy       (حجم ۱۹۴ مگابایت)

—————————————————————————————————————————————

لینک های کم حجم  با لینک مستقیم این مجموعه به زودی در سایت قرار داده خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب: دانلود قسمت 15 و 16 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت های پانزدهم و شانزدهم سریال جدید شوخی کردم, دانلود قسمت پانزدهم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت پانزدهم مجموعه شوخي كردم, دانلود قسمت پانزدهم و شانزدهم سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه پانزدهم سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه پانزدهم قسمت 15 و 16 سریال شوخی کردم, سایت رسمی سریال شوخی کردم, سریال شوخی کردم, شوخی کردم, شوخی کردم مهران مدیری, قسمت 15و16 سریال شوخی کردم, قسمت پانزدهم شوخی کردم, قسمت پانزدهم و شانزدهم سریال شوخی کردم, مجموعه سوم سریال شوخی کردم,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی