دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام حس عاشقی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : پیام هوشمند ، موزیک و ترانه : امیر علی بهادری

Emad Talebzadeh Hese Asheghi دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام حس عاشقی

 

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی :

نه خوشحالم نه ناراحت می خندم و غمگینم

هر جا که چشم می ندازم بازم اونو می بینم

نمی دونم چرا اینجور درگیرم با خودم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

می میرم از غمش می میره آسمون

می ریزه سقف این خونه بدون اون

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب: دانلود آهنگ حس عاشقی, دانلود آهنگ عماد طالب زاده, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی,دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ حس عاشقی, دانلود آهنگ حس عاشقی عماد طالب زاده, دانلود آهنگ عماد طالب زاده, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای عماد طالب زاده,,Ahang Hese Asheghi Ahang Hese Asheghi Emad Talebzadeh Donload Ahang Donload Ahang Hese Asheghi Donload Ahang Hese Asheghi Emad Talebzadeh Download Ahang Hese Asheghi Download Ahang Hese Asheghi Emad Talebzadeh Download Ahang Jadid Download Ahang Jadid Emad Talebzadeh Download Ahang Jadid Emad Talebzadeh Hese Asheghi Emad Talebzadeh Emad Talebzadeh Hese Asheghi Hese Asheghi Hese Asheghi Emad Talebzadeh آهنگ جدید آهنگ جدید عماد طالب زاده آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی آهنگ جدید عماد طالب زاده حس عاشقی آهنگ حس عاشقی آهنگ حس عاشقی عماد طالب زاده آهنگ عماد طالب زاده حس عاشقی عماد طالب زاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی دانلود آهنگ حس عاشقی دانلود آهنگ حس عاشقی عماد طالب زاده عماد طالب زاده عماد طالب زاده حس عاشقی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی