دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

  • آذر ۸م, ۱۳۹۲
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی با بالا ترین کیفیت
این آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی میباشد.

 متن آهنگ مازیار فلاحی با نام جاودانگی :

قطره بارون دلم خلوت زندون دلم

لیلای بی دریای من گریه مجنون دلم

ابر کبود من تویی بود و نبود من توی

مهر سجود من تویی وای به روزگار من

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش.و پس تویی

عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من

گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی

بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

♫♫♫♫♫♫

هدهد من خدای من هم دم با وفای من

خبر ببر به عشق من خدای من

عاشق دیدار منم محو ÷دیدار تویی

خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی

MP3 – 128

Maziyar Fallahi – Javdanegi



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی, دانلود, دانلود موزیک, دانلود اهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک جدید از مازیار فلاحی با نام جاودانگی, دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی با نام جاودانگی, دانلود موزیک جدید مازیار فلاحی با نام جاودانگی, دانلود آهنگ های بروز از مازیار فلاحی با نام جاودانگی, دانلود آهنگ های ایرانی, دانلود موزیک های ایرانی, دانلود آهنگ های بروز ایرانی, دانلود اهنگ های جدید ایرانی, دانلود موزیک بروز, ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی