اموزش دوخت سارافون با تركيب پارچه و بافت
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

وسایل مورد نیاز

پارچه 5/1 متر

کلاف 100 گرمی 1 عدد

قلاب استیل شماره 5

بعد از اینکه سارافون دوخته شد از یک گوشه نخ را وصل می کنیم و با قلاب دور تا دور یک رج بافت مربع یعنی 2 زنجیره و یک پایه بلند می بافیم. در رج دوم: 4 پایه بلند در اولین مربع بافته، در مربع دوم با پایه کوتاه وصل کنید. 2 زنجیره بافته را در مربع سوم 4 پایه بلند بافته و در مربع پنجم با پایه کوتاه وصل کنید. این کار را تا آخر ادامه دهید.

طریقه بافت

6 دانه زنجیره بافته، دو سر آن را به هم وصل می کنیم. داخل حلقه را با 12 پایه بلند پر می کنیم. سپس دو سر پایه‌ها را به هم وصل کردهو2 زنجیره بافته روی اولین پایه بلند رج قبل 4 پایه بلند ببافید. 2 زنجیره یک پایه بلند روی پایه بلند دوم، 2 زنجیره یک پایه بلند روی پایه بلند سوم، 2 زنجیره 4 پایه بلند روی پایه بلند چهارم می بافیم. این کار را 4 بار تکرار کنید. سپس در رج سوم در وسط 4 پایه بلندها، 4 پایه بلند می بافیم. 2 زنجیره و یک پایه بلند نیز در وسط بافت مربع رج قبل ببافید. این کار را تا 4 رج دور تا دور انجام می دهیم. بافت اول به صورت گرد بافته می‌شود و در رج‌های آخر به صورت مربع دیده می‌شود. به اندازه دلبخواه از این موتیف‌ها ببافید. به صورت لوزی ردیفی پشت سر هم روی یک سمت سارافون می دوزیم.

نکته: جهت تزیین مانتوهای دیگر خود نیز می‌توانید با موتیف‌های قلاب تزیین کنید.

 

منبع: کوک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:اموزش بافت سارافون زنانه با تركيب پارچه,بافت و پارچه براي بافت سارافون,مدل جديد سارافون زنانه,شيكترين مدل بافت سارافون زنانه,الگوي بافت سارافون زنانه,جديدترين مدل الگوي بافت سارافون زنانه,بافت شيكترين مدل سارافون زنانه,سارافون با تركيب پارچه و بافت,اموزش بافت,سارافون با تركيب بافت و پارچه,تركيب سارافون,سارافون,زنانه,شيكترين,اموزش,اموزش تصويري,بافت,انواع مختلف سارافون,تركيب پارچه و بافت,سارافون شيك زنانه,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی