اموزش دوخت كيف زنانه با طرح برودري دوزي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی


- وسائل لازم:
خط‌کش و ماژیک مشکی ضدآب

تکه کوچک پارچه کرباس برودری دوزی

نخ‌های کتانی در رنگ‌های زیر: ۲ کلاف بنفش، ۱ کلاف از هر یک از رنگ‌های آبی روشن و تیره به اضافه ۱ کلاف همرنگ پارچه کیف شما

سوزن برودری دوزی و سوزن قلابدوزی

کاموای نقره‌ای براق

قیچی و سوزن خیاطی

نخ کوک با رنگ متضاد

تکه باقی‌مانده از پارچه ابریشمی همرنگ با یکی از رنگ‌های نخ

ریسمان برای بند کیف...

روش دوخت:

۱. یک مستطیل به ابعاد ۱۰ در ۱۲ سانتی‌متر را با ماژیک مشکی روی پارچه برودری دوزی رسم کنید. مطابق نقشه از مرکز شروع کرده و با استفاده از نخ ۶ لای بنفش و سوزن برودری دوزی یک ردیف دوخت فلورانتین بدوزید. باقی ردیف‌ها را مطابق طرح زیگزاگ روی نقشه کار کنید. در تمام موارد از نخ ۶ لا استفاده کنید به‌جز کاموای نقره‌ای که به‌صورت یک لا می‌باشد.

۲. گلدوزی را ببرید و دور تا دور آن یک حاشیه ۱۲ میلی‌متری باقی بگذارید. لبه‌های ترکی‌دوزی نشده را به زیر برگردانید و کوک بزنید. یک تکه پارچه ابریشمی ۱۴ در ۲۵ سانتی‌متر ببرید و لبه‌های آن را ۱۲ میلی‌متر تو بگذارید و کوک بزنید. گلدوزی را روی پارچه قرار دهید به‌طوری‌که سمت روی آنها به‌طرف هم باشد. لبه‌ها را با هم منطبق نموده و با استفاده از نخ همرنگ دولا و سوزن قلابدوزی به‌هم بدوزید.


۳. تکه دوم پارچه ابریشمی را ۱۲ میلی‌متر بزرگتر از تکه پارچه گلدوزی متصل به‌هم ببرید سپس ۱۲ میلی‌متر را تو بگذارید و کوک بزنید. دور تا دور لبه پارچه‌ها را طوری‌که پشت آنها به‌طرف هم باشد با استفاده از نخ دولا به‌هم بدوزید. حدود ۳/۱ پارچه را به‌طرف بالا برگردانید تا قسمت برگردان کیف درست شود و در امتداد دو طرف بدوزید. ریسمان را زیر تکه برگردان بدوزید و بند کیف را درست کنید. 


گردآوری از : گروه پرتال آموزشی آرتاکاوا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:اموزش دوخت كيف زنانه,دوخت كيف زنانه شيك,دوخت كيف,دوخت كيف زنانه,دوخت كيف با طرح برودري دوزي,الگوي كيف برودري دوزي,اموزش برودري دوزي,برودري دوزي برروي كيف زنانه,برودري دوزي برروي لباس,كيف زنانه با طرح برودري دوزي,اموزش دوخت كيف با طرح برودري دوزي,اموزش دوخت كيف شيك,دوخت كيف با پارچه,اموزش دوخت كيف زنانه با پارچه,الگوي دوخت كيف زنانه,شيكترين مدل كيف زنانه,برودري دوزي برو روي كيف زنانه,الگوي كيف با طرح برودري دوزي برروي ان,فيلم اموزشي دوخت كيف زنانه,انواع كيف زنانه,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی