دانلود رایگان پروژه فروشگاه آنلاین با php
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فروشگاه آنلاین
چکیده
دست نوشته ای که هم اکنون به حضورتان می رسد معماری و استراتژی قطعه کدهای موجود در برنامه فروشگاه آنلاین می باشد.
جهت طراحی برنامه حاضر از زبان برنامه نویسی php وبانک اطلاعاتی mysql و از نرم افزار آپاچی به عنوان سرویس دهنده وب استفاده شده است.
مزایای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای هر فروشنده و نیز مزایای خرید از آن برای کاربران نسبت به تجارت سنتی در بخش مقدمه به تفصیل توضیح داده شده است.
همچنین توضیحات کاملی نیز در مورد تکنولوژی های مورد استفاده و همچنین ابزار مورد نیاز جهت راه اندازی برنامه ارائه شده است.
php چیست؟
هر روز وب سایت ها گسترش پیدا میکنند و مخاطبان بیشتری را در بر میگیرند. تا به حال بیش از 125.000.000 دامنه در اینترنت ثبت شده است که نشان دهنده گسترش سریع اینترنت می باشد. با بزرگ شدن و زیاد شدن مخاطبان وب سایت ها, دیگر HTML پاسخگوی نیاز مدیران وب سایت ها نبود, از این رو به زبانی نیاز بود تا بتواند مانند نرم افزارهای Dektop عمل کند و به راحتی قابل گسترش باشد. زبان هایی مانند PHP, Asp, Java و ... به وجود آمدند تا به وب سایت ها خدمت کنند. در این مقاله شما را تا حدودی با زبان برنامه نویسی PHP آشنا میکنیم و نگاه کوتاهی به تاریخچه و عمل کرد PHP خواهیم انداخت.
PHP یک زبان  قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است. این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود. php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکنند که توسط کاربر قابل مشاهده است.
php در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ارایه شد. از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی در این زبان اسکریپتی تحت لینوکس ایجاد شده است و در حال حاضر نسخه 5 آن توسط تیم گسترش دهنده php عرضه شده است. تا به امروز حدودا بیش از 35.000.000 وب سایت از این زبان برای ساخت برنامه های تحت وب خود استفاده کرده اند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین زبان های اسکریپتی به حساب می آید.
برخی از رقبای php عبارتند از: Perl, JSP, ColdFusion و ASP.NET. اما زبان php برتریهای بسیاری در مقایسه با رقیبان خود دارد مانند:    
کارایی بالا, واسطه های مختلف برای سیستم پایگاه های اطلاعاتی مختلف, کتابخانه داخلی برای انجام امور متداول , هزینه پایین , امنییت بالا و ... یکی از نکات مهم زبان php مستقل از محیط کار بودن آن است, بدین صورت که در تمامی کامپیوترها و سیستم عامل ها قابل اجرا است. php بر روی لینوکس, ویندوز و ... به سادگی اجرا میشود.    
دانلود متن کامل مقاله



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی