ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

 وضعیت وشرایط دنیای امروز و فریب کاری و توطئه‌های مختلف قدرت‌های سیاسی ونظامی جهان می‌طلبد که نوجوانان و جوانان عزیز با هوشیاری کامل به حوادث و اتفاقات سیا سی واجتماعی توجه نمایند، تا بتوانند با انتخاب مناسب‌ترین راهنقش موثری در حفظ استقلال فرهنگی وسیا سی کشور و پیشرفت میهن داشته باشند. جوانان یا به اصطلاح دانش آموزان مهارت‌های خاصی را از از طریق مشاهده ودیدن فرا می‌گیرند و در وجود آن‌ها تقویت حس مسئولیت پذیری و همچنین حس اعتماد به نفس وخلاقیت ایجاد می‌شود.

 مفاهیم کلیدی: فعالیت‌های تجمیعی، درس آمادگی دفاعی، دانش آموزان، معلم و یاد گیری.

 به چه فعالیتی می‌توان اطلاق کار تجمیعی د فاعی گفت؟   اگر چه پاسخ این پرسش بسیار مشکل است اما بسیار مهم هم هست چرا که تا نتوا نیم تعریف درست و صحیحی از

 فعالیت تجمیعی دفاعی

به این آسیب مبتلا هستیم. قطعاً"  به منظور تعریف یک فعالیت تجمیعی دفاعی،نخست بایستی به سراغ تعریف خود مفهوم تجمیعی دفاعی برویم و بر این اسا س علت مشکل بودن پاسخ گویی به ای

 


لینک دانلود:


تجربیات مدون آمادگی دفاعی


تجربیات مدون آمادگی دفاعی

 





ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

آنچه می‌شنویم، فراموش می‌کنیم.  آنچه می‌بینیم، به خاطر می‌سپاریم آنچه انجام می‌دهیم، یاد می‌گیریم آموختن شنا بدون آب ممکن نیست، آیا آموختن محتوای آموزش حرفه و فن بدون انجام فعالیت‌های عملی امکان پذیر است؟ 75 درصد یادگیری از طریق «حس دیداری» اتفاق می‌افتد. کارگاه ایده آل بازوی اصلی آموزش حرفه و فن است.

 

هر انسانی به طور طبیعی نیازهایی دارد که باید برآورده شود. خداوند تبارک و تعالی در هنگام خلقت، اسباب و وسایل مورد نیاز مانند عقل، هوش، دست، چشم و ... را برای تأمین آن نیازها در اختیار انسان گذاشته و از طرف دیگر منابعی را هم به طور طبیعی در دسترس او قرار داده است. لذا این انسان است که بتواند استفادهٔ بهینه و تفکر عالی از آن‌ها داشته باشد.

سخن دل

از آن لحظه که واقف کردیم محتوای حرفه و فن تغییر یافته و نیز بیشتر محتوای آن (60 درصد) بر مبنای حیطه مهارتی (روان – حرکتی) و عملی تدوین شده است، بسیار مسرور گشتم، زیرا پیوسته آرزوی دلم بود که روزی باشد ما دبیران حرفه و فن و دانش آموزان از محفوظات درس دور باشیم و به جانب تفکر و نوآوری، خلاقیت و مهارت عملی روی بیاوریم، بالاخره انتظار بسر رسید، اما، اما، اما ... با توجه حاصل تجربیات در طول دوران مدرسی، دبیری، سرگروه استانی، ناحیهٔ، مطالعات، بازدیدها، بحث و تبادل نظر با ابوالجمعی دبیران آموزش حرفه و فن به نظر می‌رسد اهداف آموزش محتوای کتب جدید التالیف آموزش حرفه و فن در مقاطع راهنمایی محقق نخواهد شد مگر این که موارد زیر مورد توجه خاص بیش از پیش قرار گیرد:

1- ما معلمان موانعی که موجب رشد و بروز بهانه‌ها از جمله: ((کارگاه نداریم، فضای کارگاه با آزمایشگاه یکسان است، کارگاه متصدی ندارد، آموزش ضمن خدمت کافی نیست، کارگاه تجهیز نیست، مدیر و معاون در حد انتظار همکاری نمی‌کند، دانش آموزان به انجام کار عملی علاقه ندارند، اولیاء به اهمیت آموزش حرفه و فن کم توجه است و ...)) کنارگذاشته و دنبال ارائه راهکارهای ممکن باشیم.

2- جایگاه آموزش حرفه و فن مانند دروس زبان، علوم، عربی و ... در مقاطع راهنمایی تبیین گردد و کاملاً" شناخته شود.

3-انگیزش و زمینهٔ علاقمندی دانش آموزان نسبت به یادگیری محتوای آن، فراهم گردد.

4- دیدگاه و نگرش اولیاء نسبت به محتوای آموزش حرفه و فن تجدید نظر گردد.

چرا آموزش حرفه و فن؟!

باید کمر همت ببندیم که آموزش حرفه و فن درس زندگی و آموزش مهارت عملی و یدی است نه ذهنی و محفوظات. تجربه ثابت کرده است بی علاقه و ضعیف‌ترین دانش آموزان در انجام فعالیت کار عملی موفق می‌شود و دوست دارد خود را درگیر مهارت‌های عملی کند.

 


لینک دالنود:

تجربیات مدون حرفه و فن



تجربیات مدون حرفه و فن

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:تجربیات دبیر حرفه و فن,تجربیات دبیر حرفه و فن برای رتبه عالی,تجربیات دبیر حرفه و فن ارتقای شغلی,تجربیات دبیر حرفه و فن برای رتبه خبره,تجربیات معلم حرفه و فن,تجربیات مدون حرفه و فن,تجربیات مدون دبیر حرفه و فن,تجربیات مدون معلم حرفه و فن,تجربیات مدون دبیر کار و فناوری,تجربیات مدون معلم کار و فناوری,تجربیات مدون تدریس دبیر حرفه و فن,تجربیات مدون تدریس دبیر کار و فناوری,تجربیات ارتقای شغلی دبیر کار و فناوری,تجربیات ارتقای شغلی دبیر حرفه و فن,تحقیق ارتقای شغلی دبیر کار و فناوری,مقاله ارتقای شغلی دبیر کار و فناوری,مستندات ارتقای شغلی دبیر کار و فناوری,مستندات ارتقای شغلی معلم کار و فناوری,تحقیق ارتقای شغلی کار و فناوری,مقاله ارتقای شغلی کار و فناوری, ,تجربیات مدون حرفه و فن,تجربیات مدون معلم حرفه و فن,تجربیات مدون دبیر حرفه و فن,تجربیات مدون درس حرفه و فن,تجربیات مدون یک دبیر حرفه و فن,تجربیات مدون یک معلم حرفه وفن,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده :

امروزه آموزش ریاضی درجهان به عنوان یک موضوع اصلی ومحوری در برنامه ریزی تحصیلی مدارس در دوره های مختلف مطرح وبه عنوان وسیله ای نیرومندبرای پرورش نظم فکری، درست اندیشیدن، تقویت دقت ،تامل، ابتکار، قوه نوآوری وخلاقیت در دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.به همین دلیل شناسایی روش ها وراهکارهای بهتر ونوین جهت آموزش وتدریس مطالب ومفاهیم ریاضی از اولویت های هر نظام آموزشی می باشد0

 

مقدمه :

واقعیت بیانگر این است که افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی در کشور ما یکی از معضلات وآفت های نظام آموزشی شده به گونه ای که با تمام تلاش آموزگاران ومعلمان وحتی با افزیش تعداد ساعات ریاضی بیشتر معلمین ودانش آموزان از نتیجه یادگیری در این درس رضایت چندانی ندارندوهمواره این سوال مطرح بوده است چرا دانش آموزان در یادگیری ریاضی ضعیف وتوانایی حل مسائل راندارندواز این درس متنفرند؟

نظر به اهمیت این موضوع در این مقاله سعی برآن است که به بررسی علل آموزشگاهی موثر در ضعف دانش آموزان دوره ابتدایی دردرس ریاضی پرداخته شود.

 

 


لیتک  دانلود:

گزارش تخصصی ضعف دانش آموزان در ریاضی


گزارش تخصصی ضعف دانش آموزان در ریاضی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی ریاضی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان,گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان,گزارش تخصصی درس ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم,گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی زارش تخصصی کلاس گزارش تخصصی چهارم ابتدایی گزارش تخصصی پنجم ابتدایی گزارش تخصصی پایه گزارش تخصصی هنرستان گزارش تخصصی هنر آموز گزارش تخصصی هفتم گزارش تخصصی هشتم گزارش تخصصی نهم گزارش تخصصی مقطعه توسطه یک گزارش تخصصی مقطع متوسطه دو گزارش تخصصی معلمان دبیرستان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی گزارش تخصصی معاون پرورشی گزارش تخصصی معاون اجرایی گزارش تخصصی معاون آموزشی گزارش تخصصی مدیران مدارس گزارش تخصصی مدیر مدرسه گزارش تخصصی متوسطه 1 گزارش تخصصی ششم ابتدایی گزارش تخصصی سوم ابتدایی گزارش تخصصی دوم ابتدایی گزارش تخصصی دهم گزارش تخصصی درباره معاون گزارش تخصصی درباره گزارش تخصصی در مورد گزارش تخصصی دبیرستان گزارش تخصصی دبیر علوم گزارش تخصصی دبیر زبان گزارش تخصصی دبیر دین و زندگی,
ارسال توسط ali ahamadi


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

    بررسی آسیب‌های حرفه ای تحقیقاً با استفاده از یک روی کرد چند رشته ای امکان پذیر است. یعنی برای این منظور باید طیف کامل مسائل روانشناختی و فیزیولوژیابی که در محیط کار بر افراد اثر می‌گذارد، نوع کار و خصلت‌هایی که در کارکنان ایجاد می‌کند خلقیات و خصائل لازم بر کارمورد نظر ظرافت‌های شغلی ...مورد بررسی قرار گیرد. از آنجا که هر سازمان در سرلوحه اهداف خود در پی افزایش کارایی، بهره وری، رضایتمندی، کاهش حوادث ناشی از کار، کاهش تخلف و کج روی‌ها و  نظایر این‌ها می‌باشد با بررسی آسیب‌های شغلی در جهت این مهم حرکت کرده و مسیر را برای هموار کردن موانع جهت برداشتن قدم‌های استوارتر و دقیق تر مهیا می‌سازد. حقیر در این جریده، ضمن احصاء مواردی که می‌تواند آسیب شغلی برای حراست‌ها تلقی شود، سعی نموده‌ام راه‌های پیش گیری و درمان آن را نیز بیان کنم با امید به این که در سایه توجهات و عنایات حضرت حق از هدایت شدگان به صراط مستقیم باشیم.

تببین تجارب

تأثیر منفی تحقیر و تملّق نیروهای حراستی:

    تأثیر نا مطلوب تحقیر و تملّق از آسیب‌هایی است که پرسنل  حراست را تهدید می‌کند. و بعضاً آن‌ها را به واکنش‌های غیر اصولی وا می‌دارد. تملق افراد چاپلوس برای جلب اعتماد حراستی‌ها بعضاً موجب باور می‌شود و در نهایت تکرار آن غرور بی جائی را تولید می‌کند که موجب کبر در نیروهای حراستی می‌گردد که در اینصورت

1.       انسان ضعف‌های خود را نمی‌بیند.

2.       به اصلاح خود یا مراقبت از خود نمی‌پردازد.

3.     از خدا غافل می‌شود.

    امیرالمؤمنین علی (ع) می‌فرماید: "خوبی که دیدی اگر بیش از خوبی تعریف کردی، «ملق» یعنی تملّق یا چاپلوسی است. اگر کمتر گفتی، حسادت داری. معلوم می‌شود خوبی مردم را تحمل نمی‌کنی. اگر میانه، به اندازهٔ کمالش تعریف کردی، یعنی انصاف داری" اما همه مردم چنین رفتاری را رعایت نمی‌کنند خاصه آنکه در برابر افراد تملق پذیر قرارگیرند لذا نیروهای حراستی نباید تملق پذیر باشند. بر عکس آن، تحقیری


لینک دانلود:

تجربیات مدون حراست‌


تجربیات مدون حراست‌

 





ارسال توسط ali ahamadi



 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

به‌خاطر داشته باشيد که خواندن 10 صفحه از کتاب شيمي مشابه خواندن 10 صفحه از يک کتاب تاريخ و يا ادبيات نيست، متن مربوط به اين درس پيچيده‌تر است زيرا که مي‌تواند شامل: فرمول‌ها، نمودارها، تصاوير و مفاهيم مشکل باشد. بنابراين شما نياز داريد تا براي خواندن ، فکر کردن و انجام تکاليفتان زمان بيش‌تري را اختصاص دهيد. به عنوان مثال ؛ممکن است براي تسلط بر5 صفحه از يک کتاب شيمي نياز به 50 دقيقه زمان باشد.

1.      سعي کنيد تا قدرت انتقال خود را بهبود ببخشيد. به همين خاطر تکاليفتان را دسته‌بندي کنيد و آن‌ها را به قسمت‌هاي کوچک‌تر تقسيم کنيد؛ براي مثال براي مطالعه ي 20 صفحه از کتاب آن را به 4 بخش 5 صفحه اي تقسيم بندي کنيد.

2.      به طور فعال مطالعه کنيد و به دنبال ايده ها وفکرهاي بهتر براي يادگيري باشيد و نکات مهم را برجسته ونکات خیلی مهم را در حاشیه کتاب یاد داشت ،واز ايده هاي کليدي در حاشيه کتاب استفاده کنيد.هنگامي که شما مي خواهيد در حاشيه کتاب خود مطالبي بنويسيد بهتر است که از ايده و تفکر خود مثال ها و يا فرمول ها را شرح دهيد؛ زيرا اين روش به اندازه ي کلمات داخل متن مهم هستند .

3.      هنگام مطاله ممکن است يک سري سوال برايتان پيش بيايد،آن ها را در يک کاغذ بنويسيد و سعي کنيد جواب آن ها را پيدا کنيد(از دبیر ،دوستان ،پشتیبان ،فامیل ) در اولين فرصت بپرسيد.

4.      براي ياد داشت هايي که در کلاس و يا کتاب هاي مختلف در ارتباط با درس تهيه کرده ايد ویا نکاتی ذا که از تست ها (مخصوصا تست های نزده وغلط ) استخراج کرده اید، زمان مناسبی در نظر بگيريد و سعي کنيد آن ها را در يک دفترچه مخصوص خلاصه نويسي کنيد.

5.      بلافاصله بعد کلاس وقت مناسبي را جهت ويرايش و مرور يادداشت هاي خود در نظر بگيريد زيرا اين زمان ، بهترين فرصت براي کشف ايده ها و مفاهيمي خواهد بود که شايد سر کلاس از آن ها چيزي متوجه نشده ايد و يا ناقص درک کرده ايد ، و سعي کنيد مطالب را با کتاب درسي خودتان مقايسه کنيد و درستي کشف ايده خود را در يابيد

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی بی علاقگی دانش آموزان به درس شیمی


گزارش تخصصی بی علاقگی دانش آموزان به درس شیمی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی شیمی دبیرستان , گزارش تخصصی شیمی , گزارش تخصصی شیمی رایگان , گزارش تخصصی درس شیمی , گزارش تخصصی دبیران شیمی , گزارش تخصصی دبیر شیمی , گزارش تخصصی معلمان شیمی , گزارش تخصصی تدریس شیمی , گزارش تخصصي درس شيمي , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , رایگان گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

محیط کلاس تربیت بدنی و ورزش: در کلاس تربیت بدنی معلم با شاگردانی روبه‌روست که از نیمکت جدا شده‌اند و خود را در یک فضای بسته محبوس نمی‌بینند و دوست دارند انرژی خود را خالی کنند. در چنین شرایطی نمی‌توان از روش‌های متداول کلاس‌داری و تدریس در سایر دروس استفاده کرد. بخشی از مدیریت کلاس به مدیریت محیط بازی و تدارک لوازم ورزشی مربوط می‌شود.

اهداف تربیت بدنی

۱-ارزیابی شناختی (دانش) ثبت فعالیت روزانه به صورت گزارش

۲-ارزیابی مهارتی

الف: مهارت‌های ورزشی

ب: مهارت‌های آمادگی جسمانی (تست‌های استانداردمورداستفاده مانند بارفیکس

۳-ارزیابی نگرشی

(دردوره راهنمایی فرصت برای نظارت وارزیابی نگرشی وجوددارد)

۱-برسی دانستنی‌های دانش آموزان

۲-مشاهده رفتارآنهادرکلاس (موقع بازی)

ارزیابی دانش آموزان

۱-به صورت مستمر (ازاهمیت زیادی برخورداراست)

۲-درطول ترم

۳-پایانی

 


لینک دانلود:

 

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:: تجربیات دبیر تربیت بدنی,تجربه دبیر ورزش,تجربیات دبیر ورزش راهنمایی,تجربیات دبیر ورزش ابتدایی,تجربیات دبیر ورزش دبیرستان,تجربیات معلم ورزش راهنمایی,تجربیات مربی ورزش راهنمایی,تجربیات مربی ورزش,تجربیات دبیر ورزش برای رتبه عالی و خبره,X تجربیات مربی ورزش برای رتبه عالی و خبره,تجربیات مدون دبیر ورزش,تحقیق ارتقای شغلی دبیر ورزش,تحقیق ارتقای شغلی معلم ورزش,تحقیق ارتقای شغلی مربی ورزش,تجربیات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر ورزش,تجربیات ارتقای شغلی مربی ورزش ابتدایی,تحقیق ارتقای شغلی معلم ورزش ابتدایی,تحقیق ارتقای شغلی دبیر ورزش متوسطه,تحقیق ارتقای شغلی دبیر ورزش دبیرستان,مستندات ارتقای شغ,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه نقاشی

استفاده از عناصر مختلف در تدریس هنرنقاشی

نقاشی یکی از هنرهایی است که به آسانی قابل اجراست کودکان می توانند با استفاده از وسایل مختلفی مانند مدادرنگی ، مدادشمعی ، مداد پاستیل ، آب رنگها ، رنگهای طبیعی و ... روی کاغذ یا مقوا و .... به صورت فردی یا گروهی نقاشی کنند.

- طرح نقاشی های مختلف از طریق بازی

نقاشی کودک نوعی بازی است . کودکان بااستفاده از شیوه های مختلف تصور خود را ازجهان به نوعی ترسیم می کنند بنابراین بازیهای گوناگون را الگوی خود قرار می دهند و باتوجه به نوع تفکر خود از بازی نقاشی می کشند. معلم باید در همه حال راهنمای کودک باشد و مواظب باشد که به احساسات کودک خدشه ای وارد نگردد.

 ایجاد و شجاعت و از بین بردن ترس در کودکان

 نقاشی باید زمینه ای برای از بین بردن ترس باشد نه اینکه ترس را در کودکان تقویت کند. مربیان گرامی باید جهت اجرا درآوردن این مقوله دانش آموزان را ترغیب کنند تا به راحتی و بدون واهمه نقاشی کنند بعنوان مثال وقتی از آنان می خواهند که یک خانواده را نقاشی کن فقط توجه به زیبایی نداشته باشد بلکه صرف نظر از همه این موارد به نوع نقاشی و تعداد افراد یا خوشحال و ناراحت بودن افراد نیز توجه داشته باشند و به طور مداوم تشویق برلب داشته باشند تااعتماد به نفس و شجاعت را در دانش آموزان تقویت نمایند.

بردن به طبیعت و استفاده از آن برای نقاشی

این روش باعث آشنایی با طبیعت ، تقویت حس زیباشناسی و زیبایی دوستی ، تقویت حواس پنجگانه و بویژه بینایی ، شنوایی ، لامسه توانایی در گفتار و توانایی در ایجاد هماهنگی بین ذهن و چشم درست می شود.

برای برقراری ارتباط با طبیعت مربی می تواند کودکان کلاس را برای گردش به یک محیط طبیعی مثل حیاط مدرسه ، پارک یا باغ ببرد و از آنها بخواهد به زمین ، آسمان ، گیاهان ، پرندگان و ... دقت کنند حتی آموزگار از دانش آموزان بخواهد که اشیایی مثل سنگ ، چوب ، برگ و ... را که به نظرشان زیبا می رسد جمع کنند. بعد از برگشت از کودکان بخواهد درباره آنچه مشاهده کرده اند به گفتگو بپردازند و سپس بر روی یک مقوای ( بزرگ یا متوسط ) اشیایی را که جمع آوری نموده اند به کمک چسب به صورت دلخواه چسبانده و حتی می توانند نقاشی ها را هم لابه لای اشیاء چسبیده شده بکشند تاتصویری زیباتر بوجود آورند.

 


لینک دانلود:

تجربیات دبیر هنر برای ارتقای شغلی خبره و عالی


تجربیات دبیر هنر برای ارتقای شغلی خبره و عالی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:تجربیات دبیر هنر راهنمایی , تجربیات معلم هنر راهنمایی , تجربیات تدریس هنر دوره راهنمایی , تجربیات دبیر هنر رتبه عالی و خبره , تجربیات دبیر هنر برای ارتقای شغلی خبره و عالی , تجربیات معلم هنر برای رتبه خبره و عالی , رتبه خبره و عالی , تجربیات دبیر هنر , تجربیات آموزگار هنر , تجربیات ارتقای شغلی دبیر هنر متوسطه , تجربیات مدون دبیر هنر , تجربیات مدون دبیر هنر ارتقای شغلی خبره به عالی , تجربیات ارتقای شغلی دبیر هنر ارتقای شغلی ارشد به خبره , تحقیق ارتقای شغلی دبیر هنر , مقاله ارتقای شغلی دبیر هنر , مستندات و تجربیات دبیر هنر , تجربیات مدون تدریس هنر ارتقای شغلی , تجربیات دبیر هنر ارشد به خبره , تجربیات دبیر هنر خبره به عالی , تجربیات دبیر هنر متوسطه , ,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کاردارند. برخی از مردم،ورزشکار حرفه ای اند و گروهی ورزشکار آماتور . گروهی طرفدار و علاقه مندبه ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش های ورزشی بوده، و عده ای نیز از راه ورزش امور زندگی خویش را می گذرانند.

مقدمه

وزارتخانه ها و ادارات ورزشی فراوانی تاسیس شده و مخارج زیادی صرف ورزش ، ساختن استادیومها، مجتمع ها وباشگاه های ورزشی و نیز تهیه وسائل و لباسهای ورزشی و یا تماشای مسابقات ورزشی می شود. بخش های قابل توجهی از برنامه های تلویزیون،رادیو،مجلات و سایر رسانه های گروهی، به ورزشی واخبار ورزشی اختصاص دارد و خلاصه ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدّی مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد، از جمله:

 


لینک دالنود:

ربیات مدون کارشناس تربیت بدنی


ربیات مدون کارشناس تربیت بدنی

 





ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده :

کتاب درسی قران ویژه دانش آموزان ابتدایی ،کتابیست که معلمان باید آن را با شیوه های نوین  به دانش آموزان آموزش دهند،از انجایی که قرائت به زبان عربی برای بسیاری از دانش آموزان مشکل است وظیفه ی ماست که برای آموزش این درس که بخش کوچکی از کتاب اسمانی ما مسلمانان می باشد کوتاهی نکنیم.

این تحقیق به سؤالات زیر پاسخ می دهد:

الف) علل و عوامل افت تحصیلی درس قرآن چیست؟

ب) شیوه های قابل اجرا برای جلوگیری از افت تحصیلی درس قرآن کدامند؟

و نیز هم چنین به بررسی روش تدریس قران پایه اول  می پردازد.

 

مقدمه :

کودکان ما کم و بیش با قرآن و عبارات عربی به سبب دین اکثریت مردم ملت ما ودین رسمی کشور ،آشنا هستند.انها در دوره یپیش دبستانی عبارات قرانی را همانند شعر از بر کرده و گاها با مشکلات بسیار زیادی در زمینه ی تلفظ ایات و احادیث مواجه اند اما با ورود انها به مدرسه ، قرآن برای انها یک درس تلقی میشود و باید  همانند دیگر درس ها بدان توجه کنند و مورد ارزیابی قرار گیرند.

این مسئله وقتی برای دانش آموزان سخت می شود  که از انها انتظار می رود ایات را با تلفظ صحیح خوانده و معنی انها را متوجه شوند.گویی انها را موظف به یادگیری زبانی جدید میکنیم.

البته این مطلب بیشتر در مورد دانش آموزان اول ابتدایی صدق میکند.

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی آموزش بهتر درس قرآن



گزارش تخصصی آموزش بهتر درس قرآن

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی قرآن , گزارش تخصصی آموزگار قرآن , گزارش تخصصی دبیر قرآن , گزارش تخصصی معلم قرآن , گزارش تخصصی درس قرآن , گزارش تخصصی دبیر دین و زندگی , گزارش تخصصی دبیر هدیه های آسمانی , گزارش تخصصی دبیر قران متوسطه , گزارش تخصصی اموزگار قرآن ابتدایی , گزارش تخصصی اموزگار قرآن ششم , گزارش تخصصی دبیر پیام های اسمانی , گزارش تخصصی دبیر قرآن هفتم , گزارش تخصصی دبیر قران هشتم , گزارش تخصصی دبیر قرآن نهم , گزارش تخصصی اموزگار قران پنجم , گزارش تخصصی اموزگار قرآن چهارم , گزارش تخصصی دبیر قران سوم , گزارش تخصصی درس قران ششم , گزارش تخصصی درس قران هفتم , گزراش تخصصی درس قران نهم ,,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

اینجانب.........دارای مدرک کارشناسی با --- سال سابقه خدمت به عنوان دبیر فیزیک در آموزش وپرورش یکی از مدارس دبیرستان استان........ به نام دبیرستان ------- واقع دربخش ------ که تعداد دانش اموزان این مدرسه ------نفر مشغول به خدمت هستمدر نظام آموزش و پرورش هر هدف تربیتی و آموزش در نهایت به وسیله معلم تحقق می‌یابد.

روش‌های آموزش، محتوای دروس موضوعهای علمی، الگوهای تربیتی و رفتارها همه و همه به وسیله معلم به دانش آموز منتقل می‌شود. و از این رو در هر تحول آموزشی معلم از جایگاه و نقش کلیدی بــرخــوردار است. بنـابراین می‌توان گفت که آموزش و پرورش پویا در جهان متحول و مملو از دگرگونی‌های سریع، نیازمند وجود معلمانی است که مسائل و مشکلات را ببینند و درک کنند و به جستجوی علل آن پرداخته و راهکار ارائه نمایند و به تحقیق و تغییر و نوآوری رغبت و تمایل داشته و قالب‌های کهنهٔ آموزشی را رها کنند و در یک کلام می‌توان گفت:

معلمان، معماران اصلی بنای آموزش و پرورش هستند و مصالح اصلی آن نیز کنجکاوی، تفکر، پژوهش و نوآوری و ابداع در روش‌ها و آموزش‌هاست. معلم پژوهشگر معلمی است که مشکلات کلاس خود را مشاهده کرده و پژوهش خود را با وجود مشکل آغاز کند و علت یابی آن مشکلات موجبات پویایی نظام آموزشی را فراهم نماید. بنده نیز با مشاهدهٔ وجود مشکل در کلاس درسی خودم [ کلاس فیزیک سال دوم ریاضی] در پی حل آن برآمدم. چرا که در کلاس تنها به روش سخنرانی توسط من تدریس می‌شد. [البته لازم به ذکر است که خود دانش آموزان تمایل زیادی به این نوع آموزش داشتند «طبق عادت».] دانش اموزان در نیم ساعت اول گوش می‌کردند و سپس خسته می‌شدند و با توجه به حجم زیادی که کتاب فیزیک سال دوم دارد این نحوه برای من معظل شده بود. این گزارش دربارهٔ نحوهٔ مقابله با این مشکل است. امید است با ادامهٔ این روش‌ها موجبات پویایی روند آموزشی را فراهم نماییم.

ارزیابی عمومی:

 

وظایف و مسئولیت های شغلی:

" مورد مطالعه:

دانش آموزان پایه دوم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک، دبیرستان امامت، شهرستان تبریز در سال تحصیلی 89 ـ 88

" بیان مسئله تحقیق:

دانش آموزان کلاس دوم ریاضی دبیرستان امامت با اینکه دانش آموزان خوب و منظمی بودند و هنگام تدریس اینجانب سکوت را رعایت می‌کردند، عده ای از آن‌ها به دلیل زمینهٔ ذهنی قبلی که از دانش آموزان سال گذشتهٔ همین پایه داشتند؛ اعم از سخت بودن درس فیزیک 2 و غیر قابل فهم بودن و ... تأثیر زیادی در ذهن دانش آموزان دیگر هم ایجاد می‌کردند و با یک حالت تلقینی همهٔ کلاس اعتراف به سخت بودن درس داشتند و نمرات آزمون آن‌ها بسیار پائین تر از حد انتظار من بود. و دانش آموزان به مدیر دبیرستان مراجعه کردند و گفتند: خانم فراهانی خیلی خوب درس می‌دهد ولی خیلی سطح بالا درس می‌دهد ما اصلاً متوجه نمی‌شویم. و اظهار داشتند تنها در درس فیزیک نمرات آن‌ها پائین است. همچنین خانواده‌های آن‌ها نیز اظهار می‌کردند که؛ چرا دختر من از فیزیک وحشت دارد و می‌گوید نمی‌توانم آن را بخوانم، نمی‌فهمم. تعدادی هم خیلی بی انگیزه بودند و هنگام تدریس ممکن بود به فعالیت‌های دیگر بپردازند. و به قبول خودشان قید فیزیک را زده بودند. و در نهایت این مشکل مرا بسیار ناراحت کرد و مدیر دبیرستان نیز موضوع را با من در میان گذاشت که اقدام به کلاس تقویتی فشرده برای کلاس دوم ریاضی بکنم. تا در نوبت اول نتیجه مطلوب حاصل آید. و من با تجربه ای که از سال‌های گذشته داشتم و می‌دانستم کلاس تقویتی نیز باعث بالا رفتن معلومات آن‌ها نمی‌شود و فقط یک سری مطالب به صورت

 


لینک دانلود:

تجربيات مدون تدريس دبير فيزيک (1)


تجربيات مدون تدريس دبير فيزيک (1)

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:تجربیات تدریس فیزیک,تجربیات تدریس فیزیک دبیرستان,تجربیات دبیر فیزیک,تجربیات معلم فیزیک دبیرستان,تجربیات دبیر فیزیک رتبه عالی,خرید تجربیات دبیر فیزیک,تجربیات دبیران رتبه عالی و خبره,تجربیاتمدون دبیر فیزیک دبیرستان,تجربیات دبیر فیزیک برای ارتقای شغلی خبره و عالی,تجربیات تدریس درس فیزیک دبیرستان,تحقیق ارتقای شغلی دبیر فیزیک,تحقیق ارتقای شغلی دبیر فیزیک دبیرستان,مستندات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر فیزیک,مستندات ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر فیزیک,مقاله ارتقای شغلی دبیر فیزیک,مستندات و تجربیات دبیر فیزیک,تجربیات مدون دبیر فیزیک,تجربیات یک دبیر فیزیک,تجربیات تدریس دبیر فیزیک,تجربیات دبیر فیزیک بصورت ورد,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی