ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

توانایی دیدن چیزها به شیوه های جدی، شكستن مرزها و فراتر رفتن از چارچوب ها، فكر كردن به شیوه ای متفاوت، ابداع چیزهای جدید، استفاده از چیز های نا مربوط و تبدیل آن به شكل های جدید.

برای درك و فهم خلاقیت ابتدا باید آن را تعریف كرد. قابل قبول ترین تعریفی كه از خلاقیت ارائه شده است عبارت است از « توانایی دیدن چیزها به شیوه های جدی، شكستن مرزها و فراتر رفتن از چارچوب ها، فكر كردن به شیوه ای متفاوت، ابداع چیزهای جدید، استفاده از چیز های نا مربوط و تبدیل آن به شكل های جدید».
برخی دیگر از متخصصان، خلاقیت را بعنوان یك تولید ،فرایند ، یكسری مهارت ها و ویژگی های شخصیتی توصیف می كنند.

 

 

توضیح خلاقیت

 به عنوان یك تولید :
ادیسون ( با اختراع برق( و گراهام بل) با اختراع تلفن) هر دو مولد چیزهای جدیدی بودند كه جامعه بشریت را منقلب كرد. همینطور پیشرفت های پزشكی ، كارهای هنری، اصول و قوانین علمی نیز از جمله تولیدات خلاق محسوب می شوند.


 خلاقیت بعنوان یك فرایند :
طبق این توصیف، خلاقیت فرایندی است كه فرد با آن درگیر میشود حتی اگر به تولید چیز خاصی منجر نگردد. همه افراد می توانند عملكرد خلاقی داشته باشند. عملكرد خلاق شامل فكر كردن ، صحبت كردن، بازی ، نوشتن، رقصیدن، آواز خواندن،نواختن موسیقی ، آزمایش و دستكاری كردن ایده ها و اشیا باشد. بنابراین هر فعالیت هنری كودك خردسال می تواند خلاق باشد. خلاقیت كودكان در سال های اولیه زندگی بیشتر مبتنی بر فرایند است. یعنی كودك، یك نقاشی را شروع می كند اما آن را كامل نكرده و رها می كند. این عملكرد یعنی قرار گرفتنی در فرایند خلاقیت حتی اگر منجر به تولید كی اثر نشود.


 خلاقیت بعنوان یك مهارت:
 
گرچه همه كودكان بالقوه خلاق هستند اما این توانایی بدون تمرین خاموش می شود.
 
خلاقیت برای شكوفایی نیاز به تمرین دارد. بعنوان مثال مهارت در بازی تنیس بدون تمرین, به سرعت از بین می رود. یك بازیكن خوب، دائماً تمرین می كند. بدون تمرین ، توانایی نوشتن ، موسیقی ، آواز ، رقص ، نقاشی و بسیاری دیگر ... ممكن است متوقف شود.
خلاقیت به عنوان یكسری ویژگی های شخصیتی: برخی از محققان ویژگی هایی را برای افراد خلاق مطرح می كنند. این ویژگی ها عبارتند از: جسارت ، كنجكاوی ، انعطاف پذیری، استقلاب، درونگرایی، ناهمنوایی، شوخ طبعی گرایش به تجربه كردن و.... .


خلاقیت به عنوان یكسری شرایط محیطی:
منظور از شرایط محیطی، افراد، مكان ها، اشیا، و تجربیات است. كودكان از هیچ قادر به خلق چیزی نیستند. آنها برای ترسیم كردن یا خلق چیزی نیاز به تجربه دارند. بعنوان نمونه، كودكی كه فرودگاه یا مرز هوایی را ندیده است به سختی می تواند در بازی ها یا فعالیت دیگرش، فعالیت خلاقانه ای داشته باشد. به همین ترتیب، در بیان خلاقیت، هرچه زمینه تجربیات فرد یا مكان ها، اشیا و سایر افراد بیشتر باشد، عملكرد وی در فعالیت های خلاقانه بیشتر است.
محیط خانه یكی از عوامل مهم در پرورش خلاقیت محسوب می گردد. اگر در محیط خانه دیدگاه خوش بینانه ای نسبت به این موضوع وجود داشته باشد. كودكان بیشتر استعداد های خود را بروز می دهند. تحقیقات نشان داده است كه اگر:
 
والدین به كودكانشان احترام بگذارند،
 نسبت به توانایی فرزندشان اعتماد داشته باشند،
 به كودكان شان اجازه كشف كردن و تصمیم گیری بدهند،
 ارزش های خانواده همیشه بر مبنای صداقت، شایستگی، منطق و موفقیت باشد، به پرورش و رشد خلاق كودكان خود كمك كرده اند.

 موانع خلاقیت:
همانطور كه محرك های محیطی و عوامل خانوادگی می توانند خلاقیت را افزایش دهد، شرایط منفی هم می تواند آن را محدود كند. ٤ نوع شرایط محیطی كه مانع توانایی خلاقیت می شوند عبارتند از:


 والدین:
والدین اغلب انتظارات خاصی از كودكان شان دارند، متأسفانه كودكان خلاق ممكن است با این انتظارات هماهنگ نیاشند. كودكان خلاق اغلب اقتدار. محدودیت ها ، منطق و انتظارات والدین را زیر سؤال می برند. این كودكان بصورت متفاوتی عمل و رفتار می كنند. والدین ممكن است این رفتارهای خلاق را نوعی بی ادبی قلمداد كنند یا رفتارهای كودك شان را خیلی عجیب و غریب ، نابالغ، غیر عادی یا شیطانی بداند. بنابراین لازم است والدین اطلاعات كافی و لازم درخصوص ماهیت خلاقیت و فرایند آن داشته باشند.


 مدرسه :
معلم ممكن است ارزش كودك خلاق را درك نكند. اغلب كودك خلاق باید در موقعیت مدرسه بر اساس همنوایی كامل عمل كند . كودك یاد میگیرد شب سیاه است و اگر در نقاشی اش از رنگ دیگری غیر از آن استفاده كند مورد تمسخر قرار می گیرد.
اخیراً تأكید بسیاری در این خصوص وجود دارد كه در مدارس فرصت بسیار كم و نا محدودی برای فعالیت های خلاق كودكان در نظر گرفته می شود. همچنین برخی از كودكان در كلاس های درسی غیر خلاق زندان می شوند و به آنها گفته می شود« بنشین سرجایت». به همین دلیل یكی از ضروریات نظام آموزشی، توجه به استعداد های خلاق كودكان و پرورش معلمان در خصوص فراهم آوردن فضای مناسب برای پرورش آن استعدادهاست.

 

 

 نقش های جنسی:
در هر جامعه ای نقش های جنسی خاصی وجود دارد، در اغلب مواقع این نقش ها علاوه بر محاسنش محدودیت هایی برای كودكان فراهم می كند. وقتی ما انتظار داریم كودك پسرمان فعال، مستقل و قوی باشد و برعكس دخترمان منفعل، وابسته و از خود گذشته و فداكار باشد با این شیوه به كودكان مان آسیب می رسانیم اگر نقش های جنسی به این صورت برای كودك دیكته شود، پسرها از رسیدن به فعالیت های آرام خودداری می كنند و دخترها از دستیابی به فعالیت ها و تجربیات فعال و زنده دوری می كنند. در حالی كه هر دو نوع تجربه برای فرایندخلاقیت ضروری است



لینک دانلود:

تجربیات مدون خلاقیت


تجربیات مدون خلاقیت

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:اختیارات مدیر مدرسه ,تجربیات مدون آموزشی مدیر مدرسه ویژه ارتقا شغلی ,تجربیات مدیر ,تجربیات مدیر مدرسه ,تحقیق تجربیات آموزشی مدیر ,دانلود تجربیات مدون آموزشی مدیر مدرسه ویژه ارتقا شغلی ,مدیر مدرسه , تجربیات مدون معلمان، تجربیات مدون معلمان ابتدایی، تجربیات مدون معلمان راهنمایی، تجربیات مدون معلمان استثنایی، تجربیات مدون معلمان زبان انگلیسی، تجربیات مدون معلمان ادبیات، تجربیات مدون معلمان ادبیات فارسی، تجربیات مدون معلم ابتدایی، تجربیات مدون معلم ورزش، تجربیات مدون معلم علوم تجربی، تجربیات مدون یک معلم ابتدایی، تجربیات مدون معلم ابتدایی رایگان، تجربیات مدون آموزگاران ابتدایی، دانلود تجربیات مدون معلمان ابتدایی، دانلود تجربیات مدون معلم ابتدایی، تجربیات مدون معلم سوم ابتدایی، تجربیات مدون شده معلم ابتدایی، تجربیات مدون معلم دوم ابتدایی، تجربیات مدون معلم ریاضی راهنمایی، تجربیات مدون شده معلمان استثنایی، تجربیات مدون یک معلم استثنایی، تجربیات مدون یک معلم زبان انگلیسی، تجربیات مدون معلم ادبیات، تجربیات مدون معلم ادبیات فارسی، دانلود رایگان تجربیات مدون معلم ابتدایی، تجربیات مدون یک معلم ورزش،,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده :

آموزش زبان انگليسي يكي از مهمترين برنامه‌هاي درسي وزارت آموزش و پرورش در مدارس راهنمايي و متوسطه كشور مي‌باشد كه به همين منظور هر ساله مبالغ هنگفتي صرف تأليف و چاپ كتاب و آموزش معلمان و همچنين وقت دانش‌آموزان و... مي‌شود. از طرف ديگر زبان انگليسي به عنوان يك زبان زنده در فن‌آوري‌هاي نوين علمي دنيا از قبيل اينترنت و ... بيشتر مورد توجه جهانيان مي‌باشد. حال سئوال اين است كه چه عوامل و موانعي باعث عدم يادگيري يا بوجودآوردن ضعف در يادگيري اين ماده درسي است؟

براي جمع‌آوري اطلاعات اين پژوهش از دو پرسشنامه محقق ساحته كه يكي براي دبيران زبان و ديگري براي دانش‌آموزان متوسطه تنظيم شده بود استفاده شده است. همچنين براي آزمون بعضي از فرضيه‌هاي تحقيق از معدل نيمسال اول دانش‌آموزان در درس زبان نيز استفاده شده است.

 

 

مقدمه:

 هر معلمی که سابقه ی تدریس دست کم سه – چهار سال داشته باشد حتماَ با این واژه برخورد کرده و یا در گرد همایی های آموزشی و درسی در مورد آن اظهار نظر نموده و یا گهگاهی برای رفع آن چاره اندیشی کرده است. این واژه ی فارسی که بصورت اشتباهی یک مفهوم عام و کلی به خود گرفته و هر شکست درسی به اسم آن تمام می شود  افت تحصیلی تلقی می شود که گرفتن نمره کمتر از میانگین قبولی ( که همان نمره 10 در ارزشیابی و سنجش کمّی است) منظور می باشد افت تحصیلی ، افت عملکرد تحصیلی و درسی دانش آموز از سطحی رضایت بخش به سطحی نا مطلوب است. چنانچه فاصله قابل توجهی بین استعداد بالقوه و استعداد بالفعل فرد در فعالیت های درسی مشهود باشد چنین فاصله ای را افت تحصیلی می نامند. لذا افت تحصیلی فقط در مردودی و یا تجدیدی و یا ترک تحصیل خلاصه نمی شود و در مورد هر دانش آموزی که یاد گیری او کمتر از توان و استعداد بالقوه و حد انتظار باشد صدق می کند .

 



لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی آموزش بهتر زبان انگلیسی و دلایل افت تحصیل


گزارش تخصصی چگونگی آموزش بهتر زبان انگلیسی و دلایل افت تحصیل

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی , گزارش تخصصی درباره , گزارش تخصصی در مورد , گزارش تخصصی درس , گزارش تخصصی درباره زبان انگلیسی , گزارش تخصصی در مورد زبان انگلیسی , گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی , گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی , گزارش تخصصی زبان انگلیسی , گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی هفتم , گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی هشتم , گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی نهم , گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی دهم , گزارش تخصصی زبان , گزارش تخصصی درس زبان , گزارش تخصصی راجع به درس زبان , گزارش تخصصی دبیر انگلیسی , گزارش تخصصی دبیر زبان متوسطه یک , گزارش تخصصی دبیر زبان متوسطه 1 , گزارش تخصصی دبیر زبان دبیرستان , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , رایگان گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخص , ,
ارسال توسط ali ahamadi



 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

لذا در این مقاله به نام «چالش‌ها و موانع جذابیت درس عربی» در آغاز ضرورت‌های آموزش این زبان را در ایران اسلامی بر شمردم و سپس با نقد و بررسی عوامل و عناصر مؤثر در آموزش مطلوب یعنی کتاب و معلم و دانش‌آموز و ارزشیابی، ضعف‌های کتب درسی عربی را از راهنمائی تا پیش‌دانشگاهی نام برده و راهکارهای لازم را ارائه کردم و همچنین ویژگیهای یک معلم ایده‌آل برای درس عربی را برشمرده و راهکارهایی را برای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان نام بردم و بر این باور علمی رسیده‌ام که کتاب‌های درسی عربی مخصوصاً در مقطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نیاز جدی به تجدیدنظر دارد تا از محتوایی آسان و جذاب برخوردار شود و در این راه باید از معلمین متخصص با شیوه‌های جدید تدریس استفاده کرد و نیز مدیران و مسؤولان آموزش باید معلمین عربی و انگلیسی را با وسایل کمک‌آموزشی متنوع حمایت نمایند تا آموزش این دو زبان کیفی‌تر و ثمربخش‌تر انجام گیرد و

کلید واژه: ضرورت‌ها- محتوا- صرف و نحو- انگیزه‌ها- معلم- چالش‌ها

مقدمه

تعلَّموا العربیة فانّها کلام الله الذی یکلِّمُ به خلقَه =  امام صادق (ع)

   آموزش زبان عربی در ایران از نخستین سال‌های ورود اسلام به سرزمین ایران آغاز گشت و ملت ایران برای نجات از ظلم و ستم شاهان ساسانی با آغوش باز و بدون هیچ مقاومتی آیین مقدس اسلام را پذیرفت و هم از اسلام و هم از زبان الهیش به خوبی پاسداری نمود بطوری که بزرگ‌ترین کتب مرجع صرف و نحو و لغت و بلاغت و تفسیر قرآن و جمع احادیث به دست توانای علمای ایران و یا اعراب ایرانی نژاد نگارش یافت نظیر: صاحب تفسیر طبری و الکتاب سیبویه متولد بیضای فارس و امثال و حکم میدانی نیسابوری و مقامات حمیدی و مقامات حریری  فیروزآبادی متولد شیراز نگارنده معجم عربی القاموس المحیط و جرجانی نگارنده کتاب اسرارالبلاغه و سکاکی خوارزمی مؤلف کتاب مفتاح العلوم در علم بیان و ابن مقفع خوزستانی مترجم کتاب کلیله و دمنه و بسیارند از این قبیل علماء اسلامی و ایران که به عربی نگاشتند و از عربی و بالعکس ترجمه نمودند و همه می‌دانیم که آن ادیبان و سخنوران اسلامی و ایرانی فارسی زبانی که به عربی احاطه کامل داشتند نظم و نثر آن‌ها ذهن  و دل ایرانیان را مجذوب خود ساخت «ولی بعد از مشروطیت و دوران نوگرایی در ایران تا امروز شاهد مجادله و به نحوی بی‌توجهی نسبت به زبان عربی هستیم با کمال شگفتی نتایج مطلوب و تأثیرگذاری را در میان دانش‌آموزان و دانشجویان خود مشاهده نمی‌کنیم» (دکتر جنتی‌فر- 1377 ص 71)

   این روزها اغلب دنش‌آموزان از سراسر کشور از فراگیری این درس گریزانند و انگیزه یادگیری زبان عربی در آن‌ها ضعیف گشته است و عربی یکی از دروسی است که شاگردان ما در این درس نمرات رضایت‌بخشی را بدست نیاورده و بسیاری از آن‌ها در آموختن زبان عربی دچار افت شدیدی گشته‌اند و این امر ذهن اغلب دبیران عربی و مسئولین آموزش مناطق مختلف را به خود معطوف کرده است اینکه چگونه موانع جذابیت درس عربی را از میان برداشته و انگیزه‌های مؤثر در آموزش زبان وحی را در بین دانش‌آموزان تقویت کنیم و باخبر بودیم که د ر بهمن 76 اولین نشست و نخستین همایش آموزش زبان عربی با دعوت دفتر تألیف از اساتید و محققان حوزوی و دانشگاهی در تهران تشکیل گردید تا چند گامی در تسهیل آموزش زبان عربی برداشته شود و باری دیگر برنامه آموزش عربی تجدیدنظر و اصلاح گردد



لینک دانلود:

تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر عربی


تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر عربی

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب: تجربیات تدریس,تجربه تدریس,تجربیات دبیر,تجربیات معلم,تجربیات دبیر عربی دبیرستان,تجربیات معلم عربی دبیرستان,تجربه دبیر عربی دبیرستان,تجربیات مدون شده دبیر عربی دبیرستان رتبه عالی,تجربیات دبیر عربی دبیرستان رتبه خبره,تجربیات دبیر عربی دبیرستان برای ارتقای شغلی,تجربیات مدون شده معلم عربی دبیرستان رتبه خبره و عالی,تجربیات تدریس یک معلم عربی,تجربیات مدون دبیر عربی دبیرستان ارتقای شغلی خبره و عالی,تجربیات تدریس درس عربی دبیرستان,تجربیات مدون دبیر عربی,تجربیات تدریس مدون دبیر عربی,تحقیق ارتقای شغلی دبیر عربی,مقاله ارتقای شغلی دبیر عربی,تجربیات ارتقای شغلی دبیر عربی دبیرستان,تجربیات دبیر عربی دبیرستان ارتقای شغلی ارشد به خبره,,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چكيده

از آنجا كه آموزش و پرورش به عنوان يك سازمان مؤثر در پيشرفت اقتصادى و اجتماعى يك جامعه نقش فعال دارد و تحقق نقش آن به وسيله مواد درسى مختلفى كه در دوره‏هاى ابتدايى، متوسطه و آموزش عالى براى فراگيران در نظر گرفته شده است، امكان‏پذير مى‏شود و يكى از مواد درسى « تاريخ » است، از قرون گذشته تا به امروز براى تدريس تاريخ از روش‏هاى مختلف تدريس استفاده مى‏شده است؛ از قديم‏ترين روش يعنى رروش تدريس ـ سخنرانى تا ساير روش‏هاى ديگر.

 در اين تحقيق ويژگى‏هاى روش تدريس ـ سخنرانى به عنوان يك روش نظرگرا با روش تدريس ـ ايفاى نقش به عنوان روش عمل‏گرا مورد مطالعه قرار گرفته و سپس با استفاده از روش تحقيق توصيفى و مقايسه‏يى، از نظر اهداف، محاسن و معايب، مراحل اجرا، الگوهاى تدريس مرتبط و نتيجه‏گيرى با يكديگر تطبيق ـ داده شود.

 در اين مقايسه به اين نتيجه دست يافتيم كه روش تدريس ايفاى نقش كارايى بيشترى نسبت به روش تدريس ـ سخنرانى دارد، چون قدرت بررسى، تفسير و نقادى دانش‏آموزان را پرورش مى‏دهد و به معلمان تاريخ به طور عام، و ساير معلمان به طور خاص توصيه مى‏شود از روش‏هاى تدريس جديد، بويژه روش تدريس ايفاى نقش در ارائه محتواى تاريخى دروس دوره‏هاى مختلف تحصيلى استفاده كنند.

اهداف

 1. شناخت روش‏هاى تدريس سخنرانى و ايفاى نقش و مبانى معرفت‏شناسى آنها.

 2. بررسى ويژگى‏ها، محاسن، معايب و مراحل اجراى روش‏هاى تدريس ـ سخنرانى و ايفاى نقش.

 3. مقايسه ويژگى‏هاى روش‏هاى تدريس ـ سخنرانى و ايفاى نقش در تدريس تاريخ.

 4. تجزيه و تحليل نحوه كاربرد روش‏هاى سخنرانى و ايفاى نقش در تدريس تاريخ.

 روش

 در اين پژوهش از روش تحقيق توصيفى ـ مقايسه‏اى استفاده مى‏شود. هدف محقّق از انجام روش پژوهشى ـ توصيفى عبارت است از: تشريح عينى، واقعى و منظّم خصوصيات يك موقعيّت يا يك موضوع. به عبارت ديگر، پژوهشگر در اين گونه تحقيقات سعى مى‏كند تا آن چه هست را بدون هيچ گونه دخالت در هدايت نظرى خاص يا استنتاج گزارش دهد و نتايج عينى از موقعيت بگيرد. در اين گونه تحقيقات، محقّق فقط شرائط موجود و واقعى را گزارش مى‏دهد و با استفاده از روش‏هاى گوناگون به توصيف آن مى‏پردازد و از موقعيّت‏ها گزارش نويسى مى‏كند.(2)

 از نظر جرج بِرُدى، روش مقايسه‏اى يا تطبيقى داراى چهار مرحله است:



لینک دانلود:

تجربیات مدون روش تدریس تاریخ


تجربیات مدون روش تدریس تاریخ

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:تجربیات دبیر تاریخ , تجربیات معلم تاریخ , تجربیات رتبه عالی دبیر تاریخ , تجربیات خبره دبیر تاریخ , تجربیات دبیر تاریخ برای ارتقای شغلی , تجربیات یک دبیر تاریخ , خرید تجربیات دبیر تاریخ , فروش تجربیات دبیر تاریخ , تجربیات مدون تدریس دبیر تاریخ , تجربیات مدون تدریس معلم تاریخ , تجربیات مدون تدریس دبیر تاریخ دبیرستان , تحقیق ارتقای شغلی دبیر تاریخ , مقاله ارتقای شغلی دبیر تاریخ , مستندات ارتقای شغلی دبیر تاریخ , مستندات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر تاریخ , مستندات ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر تاریخ , تجربیات مدون دبیر تاریخ ارتقایش غلی , تجربیات مدون دبیر تاریخ دبیرستان , تجربیات مدون یک دبیر تاریخ , تجربیات مدون یک معلم تاریخ , ,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 بنده نوعی با مشکل عدم انگیزه در بین دانش آموزان در قبال یادگیری درس شیرین و پر از عجایب درس زیست شناسی مواجه شده بودم و در بسیاری موارد بی توجهی آنها در هنگام تدریس ، کسل آور بودن زیست ،فرار آنها از کلاس وتلف کردن وقتشان به امور بیهوده ،مرا براین داشت تا با فنون و روشهای جدید تری به حل این مشکل بر آیم و در دنیای تازه ای که آنها درپیش رو داشتند دنبال بهترینها برای یادگیری عمیق دانش آموزان باشم ،بنابراین سعی نمودم با مشارکت دادن  آنها در امر تدریس ،بحثهای گروهی در کلاس پیرامون موضوعات مختلف درسی در بین تمام دانش آموزان علاقه را درون آنها به وجود آورم.
 

مقدمه:

آفرینش موجودات زنده در سیاره زمین یکی از شگفت انگیز ترین و زیبا ترین پدیده هایی است که از نظر مبدا پیدایش حیات  ،نحوه ادامه ، تکرار و تنوع آن مورد توجه بشرهای متفکر بوده است. زیست شناسی در طی دوره تکامل تئوری سلولی به عنوان یک علم آغاز گردید. برای هر دانش پژوهی حتی با معلومات اندک  یادگیری زیست شناسی به عنوان لازمه شناخت دنیای پیرامون وی و موجودات زنده و غیر زنده اطراف او اهمیت دارد
استفاده از رسانه ها و و سایل آموزشی حواس مختلف انسان را به کار می اندازند و باعث تسهیل و بهبود روند یادگیری می شوند و روشهای سنتی آموزش با توجه به پیشرفتهای علم و فناوری ،پاسخگوی نیاز های آینده کشور نخواهد بود . پس معلمان باید از روش ها و فنون جدید تدریس و مهارتهای لازم در عمل اطلاعات کافی را کسب کنند و نقش موثری در پیشرفت کشور که ارتباط تنگاتنگ با نظام آموزشی دارد ایفا کنند.
،تلاش برای عملی نمودن تدریس با کمک فناوری ITبردن دانش آموزان به دنیای اینترنت و جمع آوری عکسها و مطالب جدید علمی ،ساختن CDهای ساده و معمول توسط آنها ،مسابقات بین گروهی  وانجام  آزمایشات موجود در کلاس علی رغم ذیغ وقت ، از آنها افرادی پویا و جویا ی علم روز و کلاسی شاداب و پر از شور نوجوانی بسازم. بی گمان بر ماست که به منظور تضمین آینده ای درخشان برای نسل آینده ،به طوری که آنان  بتوانند در جامعه فردا نقشی در خور داشته باشند ،شکافی را که از نظر آموزش زیست شناسی میان جامعه ما و جامعه جهانی به وجود آمده است ،پر کنیم و در جبران  این خسارت بکوشیم.

 

 

  توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 
همانطور که میدانید دانش آموزان سال اول متوسطه در پایان سال هدایت تحصیلی می شوند و رشته مورد نظر خود را انتخاب  می کنند.از آنجائیکه زیست شناسی جزءدروس پایه رشته علوم تجربی می باشد ،پس تسلط و علاقه بیشتر در این درس موجب موفقیت قابل توجهی در رشته علوم تجربی می گردد ولی مشکل اینجا بود که در این منطقه بچه ها به خاطر ترس از دروس پایه مثل زیست و فیزیک و شیمی و ریاضی ترجیح می دهند که به رشته علوم انسانی پناه ببرند.
 از همه این حواشی بگذریم مشکل من از آنجا شروع شد که دانش آموزان دو کلاس سال اول من از نظر کیفی در امر تدریس مشابه هم بودند و فوق العاده ضعیف .جلسه اول ، در کلاس درس به من با دقت نگاه می کردند به حرفهایم گوش میدادند بنابراین  من بیشتر با روش سخنرانی و به صورت سنتی به تدریس می پرداختم. جلسه دوم دیدم که اکثرا یا به پنجره خیره شدند و یا   صفحات جلویی کتاب را ورق می زنند بعضی ها هم به ساعتشان نگاه می کردند.،من  شورو علاقه ای در آنها نمی دیدم ،اکثرا درس را به صوت طوطی وار و در حد فقط حفظ کردن به من ارائه کردند و به جای فهمیدن محتوای این کتاب و استفاده از نیروی تفکر به گذران ساعات و دقایق در کلاس می پرداختند.همچنین نسبت به انجام تکالیف و پیگیری آن در منزل و کلاس  روی خوش نشان نمی دادند.برای جلسه آینده آزمون فصل اول را در برنامه کاریشان قرار دادم ومتاسفانه وقتی نمرات آزمون اول این دو کلاس را دیدم با نتیجه ناگواری مواجه شدم.
  با تحقیقاتی که انجام دادم وکتابهایی که مطالعه کردم در وضعیت قابل مشاهده فوق،دلایل زیادی را دخیل دانستم که باعث عدم انگیزه در این درس می گردد،مانند: عدم توجه به تدریس درس زیست شناسی توسط دانش آموزانبی تفاوتی دانش آموزان در برابر ارزشیابی عدم رقابت بین دانش آموزان عدم حضور فعال در حل تمرینها و فعالیتها در کلاس عدم روش تدریس مناسب توسط خود معلم کافی نبودن حجم کتاب نسبت به ساعات تدریس در هفته .
در تحقیقاتی در سال1958م. سازمان مطالعات برنامه درسی علوم زیستی در روند آموزش درس زیست شناسی امریکا به عمل آمد اشکالات زیر را در مورد چنین مشکلی عنوان کرد:



لینک دانلود:


-> آموزش ابتدایی

 

گزارش تخصصی ارائه راهکارهایی برای یادگیری بهتر درس زیست


-> آموزش ابتدایی

 

گزارش تخصصی ارائه راهکارهایی برای یادگیری بهتر درس زیست

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی دبیر زیست , گزارش تخصصی زیست شناسی , گزارش تخصصی درس زیست شناسی , گزارش تخصصی معلم زیست شناسی , گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی , گزارش تخصصی دبیر زیست دبیرستان , گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی دبیرستان , گزارش تخصصی درباره دبیر زیست , گزارش تخصصی در مورد دبیر زیست , گزارش تخصصی درباره درس زیست , گزارش تخصصی در مورد درس زیست , گزارش تخصصی زیست شناسی دبیرستان , گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی متوسطه دو , گزارش تخصصی دبیر زیست شناس متوسطه 2 , گزارش تخصصی درس زیست متوسطه دو , گزارش تخصصی دبیر , گزارش تخصصی ارزشیابی سالانه دبیر زیست شناسی , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , رایگان گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصص , ,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

*گزارش های کارآموزی سایت طبق استاندرد و پلان گزارش کارآموزی و به صورت فایل ورد تهیه شده است که فقط شما باید نام محل کارآموزی خود را در قسمت های مربوطه بنویسید.

مقاله ای کامل درباره حسابداری در بانک سپه 


در دنیای امروز که هر روز شکل تازه ای از ارتباطات اقتصادی به وجود می‌آید و افراد و شرکتها و مؤسسات با یکدیگر در ارتباط می‌باشند و تغییرات مالی آنها بر یکدیگر تأثیر دارد و روز به روز این فعالیت‌ها پیچیده‌تر می‌شود این عوامل باعث می شود که نقش حسابداری به عنوان فراهم کنندگان اطلاعات مالی با استفاده از استانداردهای حسابداری برای استفاده کنندگان بیشتر مشخص گردد. نیاز روز افزون موسسات و سازمانها به اطلاعات صحیح و بهنگام جهت بکارگیری در فرآیند تصمیم گیری مدیران، مقوله‌ای اجتناب ناپذیر است. 

در این راستا سیستم اطلاعات مدیریت منبع اصلی ارائه اطلاعات بشمار می‌آید. سیستم اطلاعات حسابداری به عنوان مهمترین زیر مجموعه این سیستم، اطلاعات مالی متنوعی را در اختیار استفاده کنندگان این نوع اطلاعات، خصوصا " مدیران هر سازمان" قرار می دهد. به طور کلی اطلاعات حسابداری بایستی از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد تا در فرآیند تصمیم گیری مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی‌های کیفی این گونه اطلاعات نظیر مربوط بودن، و قابلیت اتکاء از جمله خصیصه‌هایی است که بر میزان بکار گیری اطلاعات به‌موقع (بهنگام) تأثیر می گذارد. در این مفاله مختصری در مورد تعاریف حسابداری و تاریخچه و انواع مختلف حسابداری و اهمیت آن بحث شده است.

دانلود پروژه حسابداری در بانك سپه

در این پروژه که پیش روی عزیزان می باشد سعی گردیده  است مباحثی هر چند  مختصردر خصوص پیدایش حرفه حسابداری  و تاریخچه تاسیس بانکهای ایرانی وحسابداری بانکی، بحث و همین طور در خصوص عملکرد بانک سپه بعنوان اولین بانک ایرانی در رابطه با  ( عملیات بانکی ، نحوه ثبت حسابداری ، نحوه تهیه و تنظیم دفاتر حسابداری ، تهیه صورتهای مالی روزانه و سالانه طی دوره مالی )  و با خدمات و تسهیلاتی که به مشتریان اراعه می گردد آشنا شویم . امیداست مورد استفاده وراهگشای عزیزان قرار گیرد

فهرست : 

  • مقدمه
  • حسابداری: کلیات٬‌تعاریف٬ انواع٬‌تاریخچه و اهمیت
  • تاریخچه بانک و بانکداری در ایران
  • تاریخچه نخستین بانک ایرانی
  • فصل اول : آشنایی با خدمات و تسهیلات ارائه شده به مشتریان در بانک سپه
  • اعضای هیئت مدیره بانک سپه
  • نمودار سازمانی بانک سپه
  • معرفی خدمات ارائه شده در بانک های سپه سراسر کشو
  • خدمات ریالی
  • متن قانون‌صدور چک ( قانون‌جدید)
  • متن کامل پیش نویس لایحه جدید صدور چک
  • پیش نویس لایحه صدور چک
  • نحوه رفع سوء اثر از سوابق چک‌های برگشتی اشخاص
  • خدمات ارزی
  • خدمات ویژه بانکی
  • فصل دوم  : ونحوه تنظیم حسابهای مالی    

 


لینک پانللوپ:

گزارش های کارآموزی بانک سپه


گزارش های کارآموزی بانک سپه





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,گزارش کارآموزی بانک سپه,گزارش کارآموزی در بانک سپه,گزارش کارورزی بانک سپه,گزارش کارآموزی حسابداری بانک سپه,گزارش کارورزی در بانک سپه,گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک سپه,دانلود گزارش کارورزی بانک سپه,دانلود رایگان گزارش کارآموزی در بانک سپه,گزارش کاراموزی حسابداری بانک سپه,گزارش کارآموزی بانک,گزارش کارآموزی بانک ملی,گزارش کارآموزی بانک ملت,گزارش کارآموزی بانک صادرات,گزارش کارآموزی بانک مسکن,گزارش کارآموزی بانک کشاورزی,گزارش کارآموزی بانک رفاه,گزارش کارآموزی بانک قوامین,گزارش کارآموزی بانک ملی رشته کامپیوتر,گزارش کارآموزی بانک سپه,گزارش کارآموزی بانک ملی ایران,گزارش کارورزی بانک ملی,دانلود گزارش کارآموزی بانک ملی,دانلود گزارش کارآموزی بانک ملی رشته حسابداری,گزارش کارآموزی حسابداری بانک ملی,گزارش کارورزی در بانک ملی,گزارش کارآموزی در بانک ملی,گزارش کارآموزی حسابداری بانک ملی ایران,دانلود گزارش کارآموزی در بانک کشاورزی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی حسابداری در بانک کشاورزی,گزارش کارورزی بانک کشاورزی,گزارش کارآموزی حسابداری بانک کشاورزی,گزارش کارآموزی در بانک کشاورزی,دانلود گزارش کارآموزی بانک کشاورزی,دانلودرایگان گزارش کارآموزی بانک کشاورزی,گزارش کارآموزی حسابداری در بانک کشاورزی,گزارش کارورزی در بانک کشاورزی,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک ملی,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک ملی,گزارش کارآموزی بانک صادرات رایگان,گزارش کارآموزی بانک صادرات رشته کامپیوتر,دانلود گزارش کارآموزی بانک صادرات,گزارش کارورزی بانک صادرات,گزارش کارآموزی در بانک صادرات,گزارش کارآموزی حسابداری بانک صادرات,گزارش کار کارآموزی بانک صادرات,دانلودرایگان گزارش کارآموزی بانک صادرات,گزارش کارورزی در بانک صادرات,گزارش کارآموزی در بانک سپه,گزارش کارورزی بانک سپه,گزارش کارآموزی حسابداری بانک سپه,گزارش کارورزی در بانک سپه,گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک سپه,دانلود گزارش کارورزی بانک سپه,دانلود رایگان گزارش کارآموزی در بانک سپه,گزارش کارآموزی بانک رشته کامپیوتر,گزارش کارآموزی در بانک رشته کامپیوتر,دانلود گزارش کارآموزی در بانک رشته کامپیوتر,دانلود رایگان گزارش کارآموزی در پست بانک رشته کامپیوتر,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک,دانلود گزارش کارآموزی بانک رشته کامپیوتر,گزارش کارآموزی بانک برای رشته کامپیوتر,گزارش کار کارآموزی بانک رشته کامپیوتر,گزارش کارآموزی بانک سینا,گزارش کارآموزی بانک ملت برای رشته حسابداری,دانلود گزارش کارآموزی بانک ملت,گزارش کاراموزی در بانک ملت,گزارش کاراموزی بانک ملت برای رشته کامپیوتر,گزارش کاراموزی بانک ملت رشته حسابداری,گزارش کارآموزی حسابداری بانک ملت,دانلود رایگان گزارش کارآموزی بانک ملت,گزارش کارآموزی حسابداری در بانک ملت,دانلود گزارش کارآموزی در بانک ملت,گزارش کارآموزی بانک تجارت,گزارش کارآموزی بانک تجارت رایگان,گزارش کارورزی بانک تجارت,دانلود گزارش کارآموزی بانک تجارت,گزارش کارآموزی حسابداری بانک تجارت,گزارش کارورزی در بانک تجارت,گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک تجارت,گزارش کاراموزی حسابداری در بانک تجارت,
ارسال توسط ali ahamadi

ارسال مطلب جدید


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

علوم تجربی یکی از دانش‌ها و معرفت‌های بشری است که بخش اعظم یافته‌های آن از راه مشاهده و انجام آزمایش به دست می‌آید و ملاک یا معیار درستی آن‌ها، انطباق داشتن با مشاهدات تجربی است. هدف از آموزش علوم تجربی، آموزش پدیده‌هایی است که در زندگی روزانه مشاهده می‌شوند. آموزش علوم تجربی دانش‌آموزان را ترغیب می‌کند تا توانایی سؤال کردن و یافتن پاسخ در مورد دنیای طبیعی و فیزیکی را کسب نمایند و آنان را با با نحوهٔ کاربرد علوم در زندگی روزانه و شیوه فعالیت دانشمندان در جامعه آشنا نموده و کمک می‌کند تا در مورد بحث‌های علمی، تصمیم‌گیری و انتخاب موضع، به طور منطقی و عقلانی عمل نمایند.

یکی از حوزه‌های فعال و پرکاربرد علوم تجربی، علم شیمی است که به مطالعه ترکیب، ساختار و خواص مواد می‌پردازد. کاربردهای گستردهٔ علم شیمی در پزشکی، داروسازی، صنایع غذایی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، تهیه رنگ، پلاستیک، لاستیک و انواع پوشش‌ها، محیط زیست، انرژی و ...، نشان از اهمیت زیاد این علم در بهداشت، سلامت، تأمین رفاه، رشد اقتصادی و توسعه پایدار جوامع بشری دارد.

در چند دهه اخیر، علم شیمی از رشد بسیار زیادی برخوردار بوده و موضوع‌ها و نظریه‌های جدیدی به این دانش بشری اضافه شده است.  اهمیت روزافزون علم شیمی در زندگی انسان‌ها سبب شده است تا  آموزش مناسب و اثربخش آن به ویژه در برنامهٔ درسی مدارس از اهمیت به سزایی برخوردار گردد.

در دههٔ گذشته، معلمان و طراحان برنامه‌های درسی شیمی، همواره معتقد بودند که هدف از آموزش شیمی، آماده‌سازی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه نیست؛ بلکه هدف اصلی تربیت شهروندانی است که دارای «سواد شیمی»[1] باشند. جامعهٔ امروز به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر علم و فناوری است، بنابراین علم شیمی باید آنچنان آموزش داده شود که ارتباط آن با زندگی، صنعت، فناوری و جامعه مورد تاکید قرار گیرد و دانش‌آموزان بتوانند آموخته‌های خود را در  زندگی مورد استفاده  قرار دهند (بدریان، 1387).

فلسفه و اهداف جدید یاددهی و یادگیری شیمی

امروزه متخصصان توسعه‌شناسی بر فاکتور نیروی انسانی کارآمد و دارای سطح بالای «سواد علمی»[2] به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه و پیش شرط تحقق آن تاکید دارند. در همهٔ نظام‌های آموزشی تلاش می‌شود تا سطح سواد علمی جامعه بهبود بخشد تا از این راه بتوان زمینه‌های توسعه پایدار را فراهم ساخت. مهم‌ترین و شاخص‌ترین فلسفهٔ آموزش شیمی، ارتقای سطح سواد شیمی است. با آنکه سواد شیمی دارای گستردگی فراوانی است؛ اما می‌توان در یک نگاه ساده آن را به صورت زیر تعریف کرد:

 


لینک دانلود:

جربیات مدون ارشد به خبره شیمی


جربیات مدون ارشد به خبره شیمی

 

 





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب: تجربیات دبیر شیمی,تجربیات معلم شیمی,تجربیات دبیر شیمی دبیرستان,تجربیات دبیر شیمی دبیرستان رتبه عالی,تجربیات معلم شیمی دبیرستان برای رتبه عالی,تجربیات دبیر شیمی دبیرستان برای ارتقای شغلی,تجربیات مدون شده یک دبیر شیمی,تجربیات ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر شیمی,تحقیق ارتقای شغلی دبیر شیمی,تجربیات,تجربیات دبیر,تجربیات معلم شیمی متوسطه,تجربیات دبیر شیمی متوسطه 2,تجربیات دبیر شیمی جهت ارتقای شغلی,مستندات وتجربیات دبیر شیمی,تجربیات یک دبیر شیمی,تجربیات ارتقای شغلی یک دبیر شیمی,تجربیات جهت ارتقای شغلی دبیر شیمی,,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

نماز میراث تمامی انبیاء است هر پیامبری که مبعوث به رسالت شد.انسانها را به نماز دعوت کرد و به آن سفارش نمود. (( قرآن کریم در «سوره مریم آیه 31 از دعوت به نماز حضرت عیسی (ع) و درآیات بعد از دعوت، به نماز حضرت اسماعیل (ع) یاد کرده است. در سوره طه خداوند به پیامبری (ص) می فرماید: «خانواده و پیروان خود را به نماز امر کن و در این دعوت شکیبا باش.» )) نماز کشتی نجات است که همه افراد بخصوص کودکان و نوجوانان ها و جوان ها را از طوفانها و خیزابها عبور می دهد و به ساحل آرامش و رستگاری می رساند.

مقدمه

نماز، تقدیم حمد و سپاس به درگاه خالق منان و کامل ترین پاسخ به عالی ترین نیاز انسان؛ فرصتی برای طراوت بخشیدن روح و پلی برای نیل به اوج کمال « نماز » . یعنی کمال جویی است . یکی از اساسی ترین ارکان حیات ، « نماز » . مطلق و زینت بخش شخصیت و منش مؤمنان است ، تمدن، فرهنگ، زندگی و تحرک جوامع انسانی است.

اگرچه نماز دارای اهمیت فراوان است، اما برگزار کردن نماز به جماعت اهمیت بیشتر دارد، زیرا نمازجماعت نمادی با ارزش از جامعه مطلوب اسلامی است که عناصری مانند رهبری، اتحاد و نظم را دربر می گیرد. بنابراین، مطالعه نماز جماعت و حکمتهای فراوانی که در آن نهفته، حایز اهمیت است. به همین دلیل، یکی از مهمترین مسائلی که فکر دینداران جوامع گوناگون بشری را به خود جلب کرده، این مسئله است که چگونه فرزندان جامعه را دیندار و نمازخوان کنند و آنها را از بهره های فراوان این ودیعه آسمانی پرنصیب سازند. پرستش حقیقتی است که در همه موجودات عالم وجود دارد و موجودی در عالم نیست که پرستنده حق نباشد. این حقیقت که گوشه هایی از رموز آن در عالم کشف و شهود برای عالمان راستین پدیدار گشته، در آیه شریفه 43 سوره بنی اسرائیل این گونه آورده شده است: « و اِن مِن شَیء اِلاّ یُسَبِّحُ بِحَمدِه وَ لکنْ لا تَفْقَهُونَ تَسبیحَهُم »

« موجودی نیست که تسبیح گوی خداوند سبحان نباشد، لکن تسبیح آن ها را متوجه نمی شود »

بر پایی نماز در مدارس وظیفه ای خطیر و بسیار حساس است، زیرا مدارس جدای از ویژگیهای منحصر به فرد، محل تشویق، اضطراب، رقابت های نگران کننده توأم با شکست و پدیده های ناخوشایند دیگری است که هر کدام از آن ها به تنهایی قادر به تبدیل محرکهای خنثی به محرکهای شرطی نیرومند فراخوان اضطراب و حالات ناخوشایند روانی می باشند . بنابراین ایجاد اصلاحات بنیادی به منظور تغییر در نگرش دانش آموزان نسبت به مناسک جاری به ویژه نماز جماعت می تواند زمینه ساز تحولات اساسی در شخصیت دانش آموزان شود و نه تنها نگرش آنها را نسبت به صورت ظاهری عبادات بهبود بخشد . بلکه در جهت گیری اصولی به سوی ارزشهای انسانی آنها را هدایت نماید. بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی کاهش یافته و تهاجم فرهنگی بیگانه به نسل نو چندان کاری از پیش نخواهد برد و در زمینه فکری و اخلاقی از انحراف مصون خواهند ماند .

همه ی کودکان و نوجوانان ، محتاج هدایتند و به یک برنامه ی صحیح زندگی نیاز دارند . این نیاز برآورده نمی شود ، مگر با پرورش حس مذهبی ، احیاء فطرت و فراهم نمودن زمینه های رشد و به کمال رساندن فضایل اخلاقی آنها که نماز کامل ترین پاسخ به عالی ترین نیاز انسان است.

در دین ما نماز به عنوان ستون دین تلقی شده و ملاک ارزش آدمی و قبولی کلیه ی اعمال و فرائض دیگر اوست و اگر درست اقامه گردد، به عنوان معراج مؤمن و رأس دین شمرده می شود،که نیاز به مداومت ومحافظت دارد.

بدون تردید ،همه ی جوانان و نوجوانان، بالفطره استعداد پذیرش و انجام تکالیف مذهبی را دارند اما آنچه مهم است ، چگونگی روش ها و ارائۀ شیوه های جذب آنها به سوی تکالیف مذهبی است . با اعتقاد بر این اصل بود که بر آن شدم تا دریابم که راهها و شیوه های جذب دانش آموزان به اقامۀ نماز جماعت ، که عالی ترین ارتباط انسان با خداست، چیست؟

من به عنوان مربی تربیتی مدرسه ، که در هدایت دانش آموزان به سوی مسائل مذهبی و تربیت دینی آنان نقش مهمتری دارم ، می خواهم بدانم که راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان، برای شرکت در نماز جماعت چیست ؟ و چگونه می توانم آنان را نسبت به شرکت در نماز جماعت مدرسه ترغیب نمایم.



لینک دانلود:

تجربیات مدون پرورشی (چند تجربه پرورشی)


تجربیات مدون پرورشی (چند تجربه پرورشی)

 





ارسال توسط ali ahamadi

 

نوع فایل: TXT     

قطعا شما هم می دانید وبلاگ و یا سایت و یا خدمات و محصولات شما به هر میزان که خوب و عالی باشند در صورتی که معرفی نشوند و یا بازدید کننده نداشته باشند ، موثر نخواهند بود و این برابر است با از بین رفتن تمام امیدها ، زحمتها و سرمایه گذاری هایی که برای به ثمر رسیدن فعالیت که خود کرده اید. پس چاره چیست؟؟


مثلاً فرض کنیم شما وبلاگ و یا سایتی دارید و میخواهید بازدید کننده آنرا افزایش دهید به جای قرار دادن دهها لینک باکس در وبلاگ خود در قبال دریافت یک لینک در آنها که باعث به هم خوردگی ، نامنظمی و کاهش لود وبلاگ و یا سایت شما میشود میتوانید در عرض چند دقیقه لینک وب خود را به هزاران نفر ارسال کنید و آنرا بصورت دلخواه تبلیغ کنید!!!!!!
درسته بهترین گزینه تبلیغ وبلاگ و یا سایت و یا محصول خود از طریق ایمیل است .

 


لینک دانلود:

دانلود ایمیل های فعال ایرانی (6)

 




تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,بانک ایمیل,بانک ایمیل رایگان,بانک ایمیل ایرانی,بانک ایمیل مشاغل,بانک ایمیل دانلود,ایمیل بانک کشاورزی,ایمیل بانک ملت,خرید بانک ایمیل,ایمیل بانک ملی,بانک مهر اقتصاد ایمیل سازمانی,بانک ایمیل رایگان فعال,بانک ایمیل رایگان فیس بوک,بانک ایمیل رایگان ایرانی,بانک ایمیل رایگان پزشکان,بانک ایمیل رایگان شرکت ها,بانک ایمیل رایگان مشهد,بانک ایمیل رایگان مشاغل,دانلود بانک ایمیل رایگان,بانک اطلاعات ایمیل رایگان,بانک ایمیل ایرانی رایگان,بانک ایمیل ایرانیان فیس بوک,بانک ایمیل ایرانیان,بانک ایمیل ایران,بانک ایمیل فعال ایرانی,دانلود بانک ایمیل ایرانی,بانک ایمیل فعال ایرانی رایگان,بانک ایمیل های ایرانی,دانلود بانک ایمیل ایرانی رایگان,بانک ایمیل مشاغل رایگان,بانک ایمیل مشاغل کشور,بانک ایمیل مشاغل تهران,بانک ایمیل مشاغل واصناف,بانک اطلاعات ایمیل مشاغل,دانلود بانک ایمیل مشاغل,خرید بانک ایمیل مشاغل,فروش بانک ایمیل مشاغل,دانلود رایگان بانک ایمیل مشاغل,بانک ایمیل دانلود رایگان,دانلود بانک ایمیل های فعال ایرانی,دانلود بانک ایمیل فعال ایرانی,دانلود بانک ایمیل فعال,دانلود بانک ایمیل شرکت های ایرانی,دانلود بانک ایمیل خارجی,دانلود بانک ایمیل اعضای فیس بوک,ایمیل شعب بانک کشاورزی,ادرس ایمیل بانک کشاورزی,سایت ایمیل بانک کشاورزی,ایمیل کارگزاری بانک کشاورزی,ايميل بانك ملت,آدرس ایمیل بانک ملت,ایمیل همکاران بانک ملت,ایمیل کارکنان بانک ملت,ایمیل مدیرعامل بانک ملت,ایمیل روابط عمومی بانک ملت,خرید بانک ایمیل فعال ایرانی,خرید بانک ایمیل ایرانی,خرید بانک ایمیل دانشجویان,فروش بانک ایمیل,فروش بانک ایمیل فعال,خرید بانک اطلاعاتی ایمیل,خرید بانک اطلاعات ایمیل,فروش بانک ایمیل سایت دیوار,آدرس ایمیل بانک ملی,ایمیل کارگزاری بانک ملی,ایمیل مدیر عامل بانک ملی,سامانه ایمیل سازمانی بانک مهر اقتصاد,ایمیل سازمانی کارکنان بانک مهر اقتصاد,
ارسال توسط ali ahamadi

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

پروپوزال يا طرح تحقيق، پیش روی شما صرفا جنبه آموزشی دارد . در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد. این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.


لینک دانلود:

دانلود نمونه پروپوزال اقتصاد کشاورزی (1)

 




ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی