ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

طرح توجيهي مركز راديو تراپي در مان سرطان با پرتو ايكس وگاما

 این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

امروزه انواع مختلف بيماري سرطان برهمگان شناخته شده است و درمان آن يكي از دغدغه هاي اصلي بشرمي باشد. در راستاي درمان اين بيماري راههاي مختلفي پيدا شده كه مهم ترين آنها درمان بوسيله پرتوهاي پر انرژي الكترو مغناطيسي و بهترين روش در اين دسته بندي استفاده از شتاب دهنده هاي خطي است، كه بعلت بالا بودن هزينه خريد آنها اكثر هموطنان عزيزمان در اكثر نقاط ميهن از اين خدمت محروم مي باشند، در شهرستانهاي كوچك اين معضل بيشتر به چشم مي خورد بيماران اين شهرها جهت در مان به شهرهاي بزرگ مانند تهران بايد مراجعه كنند وبا توجه به اينكه مراجعه براي درمان يك سرطان معمولي 20 تا 30 جلسه مي باشد، هزينه رفتوآمد علاوه بر اتلاف وقت وافزايش فشار جسمي وروحي براي اين اشخاص بسيار بيشتر از هزينه هاي درمان مي شود.

طرح توجيهي مركز راديو تراپي در مان سرطان با پرتو ايكس وگاما

البته اين نكته رانيز بايد در نظر داشت كه مراجعه بيماران به شهرهاي ديگر با يكي دو نفر همراه انجام مي شود كه هزينه آنها را نيز نبايد از نظر دور داشت ضمن اينكه عدم مراجعه منظم تاثير منفي مستقيم بروي بيمار خواهد داشت ودوري راه وبالا بودن هزينه مسافرت منجر به عدم مراجعه منظم خواهد شد. لذا باتوجه مراتب فوق اجراي اين طرح در شهرستانهاي دورافتاده محروم از توجيه بهتري برخوردار است.


لینک دانلود:

طرح توجيهي مركز راديو تراپي در مان سرطان با پرتو ايكس وگاما





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:طرح توجيهي مركز راديو تراپي در مان سرطان با پرتو ايكس وگاما,طرح توجیهی پزشکی,طرح توجیهی تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی لوازم پزشکی,طرح های توجیهی پزشکی,طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی تولید لوازم پزشکی,طرح توجیهی واردات تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی یونیت دندانپزشکی,طرح توجیهی مطب پزشکی,طرح توجیهی گچ پزشکی,دانلود طرح توجیهی تجهیزات پزشکی,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی خرید تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی شرکت تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی فروش تجهیزات پزشکی,طرح های توجیهی تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی ساخت تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی وسایل پزشکی,طرح های توجیهی صنایع دارویی پزشکی و بهداشتی,طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف,طرح توجیهی تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی,طرح توجیهی تولید یونیت دندانپزشکی,طرح توجیهی احداث مطب دندان پزشکی,طرح توجیهی تولید گچ پزشکی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

ارزیابی عمومی

وظایف شغلی

شاغل اين پست زير نظر مدير مدرسه بشرح زير انجام وظيفه می‌نماید:

ـ كوشش و اهتمام در بوجود آوردن محيطي كاملاً آموزنده و پرورش دهنده در كلاس منطبق با موازين و معيارهاي اسلامي بطوريكه زمينه شكوفا شدن استعدادهاي فطري و خدادادي دانش آموزان از هر جهت فراهم باشد.

ـ كوشش در ايجاد روحيه نظم و تربيت و دقت و همكاري و تعاون در دانش آموزان و علاقمند نمودن آنان به تحقيق و تفحص.

ـ اجراي برنامه‌های آموزشي ـ پرورشي مصوب تدريس بموقع كليه مواد برنامه طبق جدول ساعت كارهفتگي و با زمان بندي سالانه و اهتمام در بهبود كيفيت آموزشي از طريق بكار گرفتن شیوه‌ها و روش‌های جديدي تدريس با استفاده از وسايل كمك آموزشي و تهيه طرح درس.

ـ فراهم كردن موجبات ارزشيابي بموقع از پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و تجزيه و تحليل نتايج آنان و شناسائي علل پيشرفت يا عدم پيشرفت تحصيلي و سعي در تقويت نقاط قوت و اتخاذ تدابير لازم جهت رفع نقاط ضعف يادگيري دانش آموزان.

ـ انجام ارزشیابی‌های تشخيصي، تدريجي و پاياني برابرآئين نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط.

ـ دقت در برگزاري امتحانات شفاهي و عملي دانش آموزان.

ـ تصحيح دقيق اوراق امتحانات دانش آموزان اعم از داخلي يا نهائي برحسب مورد برابر دستورالعمل‌های صادره از سوي آموزش و پرورش.

ـ رسيدگي مستمر به تكاليف دانش آموزان و سعي در حسن خط و بهبود كار آنان.

ـ تبادل نظر با معلمان و مشاوران راهنما و شركت در شوراهاي آموزشي ـ پرورشي مدرسه و گردهمائی‌ها و دوره‌های كارآموزي و ارائه پيشنهادهاي لازم.

ـ شرك فعالانه در گروه‌های آموزشي مربوط و تبادل نظر با ساير كاركنان در اجراي بهتر برنامه‌های درسي و ارائه پيشنهادهاي لازم.

ـ پيشنهادهاي لازم در مورد برنامه‌های درسي پرورشي، روش‌ها و وسايل و اجراي مصوبات شوراها در حدود مقررات مربوط.

ـ همكاري و تبادل نظر با اولياء دانش آموزان در موارد لازم بمنظور آگاهي از وضع رفتار و تحصيلات دانش آموزان و راهنمائي خانواده‌ها براي چاره جوئي دشورايها و مسائل تحصيلي دانش آموزان با اطلاع مدير مدرسه.

ـ رسيدگي مرتب به كيفيت پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و ثبت نمرات آنان براساس مفاد آئين نامه امتحانات انجام آزمایش‌ها و كارهاي علمي لازم با توجه به محتواي كتب درسي مربوط.

ـ ثبت خلاصه اي از آزمایش‌های انجام شده و نتايج آن توسط دانش آموزان يا معلم در دفتر مربوط.

ـ دقت و مراقبت در وضع پوشش دانش آموزان و تذكر مطالب لازم به آنان در اين زمينه.

ـ شركت فعال در جلسات شوراي معلمان و اظهار نظر و ارائه پيشنهادهاي لازم.

ـ توجه به تفاوت‌های فردي دانش آموزان و توجه لازم موردي به دانش آموزاني كه در يادگيري نارسائی‌هایی دارند و يا ديرآموز هستند.

ـ سعي در شناسائي ناهنجاری‌های رفتاري و نارسائی‌های اخلاقي و مشكلات خانوادگي دانش آموزان و همكاري با مدير و ديگر مسئولين و اولياء در جهت اصلاح و رفع مشكل آنان.

ـ همكاري و معاضدت با مدير و معاون و ساير معلمان مدرسه در اجراي ضوابط و مقررات دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها.

ـ همكاري و مساعدت لازم با مسئولين و حضور بموقع در مدرسه در جريان برگزاري امتحانات.

ـ رسيدگي مرتب به حضور و غياب دانش آموزان و ارائه گزارش‌های لازم به اولياء مدرسه.

ـ ورود به كلاس قبل از دانش آموزان و خروج از كلاس بعد از آنان و عنداللزوم همكاري با معاونت مدرسه براي مراقبت از دانش آموزان در ساعات تفريح.

ـ حضور در جلسات برگزاري امتحانات داخلي و نهائي به عنوان مراقبت يا ناظر، يا مسئول حوزه يا برحسب مسئوليتي كه طبق دستورالعمل‌های صادره از سوي آموزش و پرورش به وي محول می‌گردد.

 


لینک دانلود:


تجربیات مدون فیزیک متوسطه 1 و 2


تجربیات مدون فیزیک متوسطه 1 و 2

 





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:تجربیات تدریس فیزیک,تجربیات تدریس فیزیک دبیرستان,تجربیات دبیر فیزیک,تجربیات معلم فیزیک دبیرستان,تجربیات دبیر فیزیک رتبه عالی,خرید تجربیات دبیر فیزیک,تجربیات دبیران رتبه عالی و خبره,تجربیاتمدون دبیر فیزیک دبیرستان,تجربیات دبیر فیزیک برای ارتقای شغلی خبره و عالی,تجربیات تدریس درس فیزیک دبیرستان,تحقیق ارتقای شغلی دبیر فیزیک,تحقیق ارتقای شغلی دبیر فیزیک دبیرستان,مستندات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر فیزیک,مستندات ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر فیزیک,مقاله ارتقای شغلی دبیر فیزیک,مستندات و تجربیات دبیر فیزیک,تجربیات مدون دبیر فیزیک,تجربیات یک دبیر فیزیک,تجربیات تدریس دبیر فیزیک,تجربیات دبیر فیزیک بصورت ورد، ,تجربیات مدون فیزیک,تجربیات مدون دبیران فیزیک,تجربیات مدون یک دبیر فیزیک,تجربیات مدون درس فیزیک,تجربیات مدون یک معلم فیزیک,تجربیات مدون دبیر فیزیک تاریخ ارسال مطلب: [ پنجشنبه 5 مرداد 1396 ] [ 15:58 ],
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

ثمرات تشویق دانش آموزان

مقدمه
طبق تحقیقات به عمل آمده در مورد اینکه چرا کودکان مسوولیت پذیر نیستند خانواده ها را به سه گروه تقسیم کرده اند:
الف) خانواده هایی که قانون رفتاری در آنها وجود ندارد و به خانواده هایی به هر جهت معروفند.
ب) خانواده هایی که قانون دارند ولی اصرار بر اجرای آن ندارند مثلا بچه باید ساعت 8 بخوابد ولی پدر می گوید عیبی ندارد فردا جمعه است بگذار چند ساعتی دیگر بیدار بماند. عدم وحدت در مشی خانواده ها باعث می شود کودک به سمتی که به نفع او قانون صادر می کند کشیده شود.
ج) خانواده هایی که خود قانون را عوض می کنند مثلا امروز به بچه ها می گویند به کوچه نرو سر کوچه بد است ولی فردا که مهمان دارند و کار بسیار، به بچه های خود می گویند برو سر کوچه و با بچه ها بازی کن.
بچه های این سه گونه خانواده ها مسوولیت پذیری نمی شوند و برای اینکه کودک مسوولیت پذیر باشد ابتدا باید خود خانواده مسوولیت پذیر باشد و دوم اینکه به تدریج شروع به مسوولیت پذیری کودک کند و سوم توام کردن مسوولیت با تشویق است البته نباید تشویق ما صرفا مادی باشد بلکه می توان با به کار بردن کلمات زیبا و استمرار در روشمان آنها را تشویق به انجام دوباره عمل کنیم. تاکید بر این است که نباید از جملا ت آرام استفاده کرد مورد دومی است که در تحصیل و زندگی موثر است.
هر انسانی به سه نوع محبت نیاز دارد:
1- اینکه به او محبت شود.
2- به دیگران محبت کند.
3- شاهد محبت دیگران به هم باشد. www.zibaweb.com
درباره تشویق و ترغیب و اینکه در پرتو این عامل می توان تحرک و پویایی به وجود آورد نمی توان به خود شک و تردید راه داد. همه احتیاج به تایید و تشویق دارند، شاگرد دوست دارد پدر و مادر و معلمش کار او را مورد تایید قرار داده و به او آفرین و تحسین بگویند. نگاه کردن به تکالیف دانشآموزان خود یک نوع تشویق برای او محسوب می شود. عمق تاثیر تشویق را در برگ های صدآفرین به وضوح می توان درک کرد. کودک با دریافت یک برگ صدآفرین چگونه به شوق و ذوق آمده آن برگ را به همه فامیل و آشنایان خود نشان می دهد؟ تشویق می تواند در دانشآموزان خلا قیت و ابتکار به وجود آورد.
بدون تردید می توان ادعا کرد که در پرتو تشویق خلا قیت و ابداعات به وجود میآید به طور یقین افرادی که دست به اختراعات زده و قاره ها را کشف کرده اند، اگر عوامل متعددی در پویایی آنها موثر بوده بدون تردید نمی توان نقش تشویق و ترغیب را در آنان نادیده گرفت و شاید بتوان ادعا کرد که اساسا پیدایش هنرهای زیبا و علوم گوناگون مدیون تشویق ها و ترغیب ها بوده است.
نکته ظریف و دقیقی که در امر تشویق وجود دارد و بسیاری از آن غفلت می نمایند این است که تشویق نباید در انحصار افرادخاص قرار گیرد بلکه باید عمومیت داشته باشد تا همه را به تحریک و پویایی وا دارد. به عنوان مثال اگر بگوید هر شاگردی که در املا بیست بگیرد به او جایزه خواهم داد واضح است که این نوع تشویق عده معدودی را به حرکت خواهد انداخت، ولی اگر بگوید هر شاگردی که بیست بگیرد یا سه نمره به نمره قبلی خود بیفزاید جایزه به او خواهم داد واضح است که در نوع دوم حرکت و فعالیت در شاگردان به طور گسترده ای انجام خواهد شد و حتی شاگردی که نمره املا یش صفر شده او هم به فکر پیشرفت و تعالی خواهد افتاد.

 

 


چرا کودکان به خود اعتماد ندارند ؟
یکی از مشکلا تی که کودکان و نوجوان دارند این است که به خود اعتماد ندارند.این عدم اعتماد دو علت اساسی دارد، اول آن که کودک و نوجوانان هنوز وضع اش تثبیت نشده است و در هر کار و جریانی دست ودلش می لرزد و تردید دارد نمی داند می تواند یا نمی تواند.
دوم این که بزرگترها مجال و فرصت لا زمه را به آنان نمی دهند یعنی نمی گذارند کودکان و نوجوانان ارزشمندی های خود را بروز دهند.
همیشه با کلمه هنوز زود است یا این که کار شما نیست کودکان و نوجوانان را دلسرد می نمایند و از انجام کارها و خلق ابتکارات ممانعت به عمل می آورند نکته بسیار دقیقی که می توان آن را علت اساسی دانست این است که در خانواده ها و محیط مدارس اساسا روح تایید و صحت گذاشتن وجود ندارد، لذا کودکان و جوانان این مرز و بوم جز عده ای همه عملا تحقیر شده هستند. رغبت و علا قه ها در آنان مرده است. ما باید بدانیم که برای ساختن انسان در درجه اول باید او را تایید کنیم چرا که با این تایید موجودیت او را تثبیت می کنیم.
بدیهی است که کودک و نوجوان وقتی توسط دیگران مورد تایید قرار می گیرد به خود اعتماد پیدا کرده و همین اعتماد راه پیشرفت را برای او فراهم می کند. بهترین راه برای اعتماد پیدا کردن دانشآموزان این است که مورد تایید معلمان خود قرار گیرد و با این کار به آنان جان و رمق می دهند و دانشآموزان خود به خوبی در می یابند که در اثر تشویق و مورد تایید قرار گرفتنشان از طرف معلم پیشرفت کرده و موفق شده اند و خود را مدیون تایید معلمان و دیگران می دانند.
رشد فکری و عقلا نی شاگرد
شاید عده ای از معلمان یا بیشتر جزو کسانی هستند که سعی و تلا ش در تمام کردن دروس خود داشته با اهتمام فوق العاده ای از بای بسم الله تا تای تمت کتاب را دقیقا درس می دهند
واقعیت این است که از چنین معلمانی باید تشکر کرد و امتنان به عمل آورد که در تدریس خود دچار سهل انگاری و مسامحه نشده همه مطالب درس را که آموزش و پرورش تشخیص و تعیین نموده به شاگردان درس می دهند ولی در اینجا این سوال مطرح می گردد که آیا رسالت معلم تدریس خوب و پایان دادن دروس کتاب است یا نه و به عبارت دیگر آیا معلم در ارتباط با شاگرد رسالتش تنها تدریس است و با خود شاگرد از نظر آموزش برنامه دیگری ندارد؟ بدیهی است تمام محور بحث در این مقاله بخش آموزشی است و الا پرواضح است که معلم به طور غیرمستقیم رسالت مهمی به عهده دارد که آن تربیت و پرورش اخلاقی شاگرد است ولی هدف این مقاله این است که در رابطه با بخش آموزشی هنر معلم بودن تنها در انحصار تدریس خوب و پایان دادن دروس نیست بلکه معلم در ضمن تدریس باید فکر و اندیشه شاگرد را به کار گرفته آن را به کار اندازد نه اینکه سلسله معلومات را در انبار ذهن شاگرد انباشته سازد. برای توضیح بیشتر باید با سیستم و به اصل علم و دانش توجه کرد، لذا بیشتر دیده شده که شاگرد پس از امتحان دادن کتاب درس را با بی اعتنایی دور انداخته توجهی به آن نمی نماید و گاه آن را پاره می کند. چون هدف تحصیل مدرک است با هر جان کندنی آن را به دست می آورد و خواه با التماس و نمره گرفتن خواه با تقلب و کلک زدن خود را به این هدف می رساند. در حوزه های علمیه به جای مدرک خود علم و دانش مطرح است لذا طلبه ها از اول تلاش می کنند اهل درک و استنباط بوده و خود را به درجه اجتهاد برسانند. یکی از ویژگی های درس طلبگی این است که شاگرد حالت رکود و پذیرش تنها را ندارد بلکه حالت پویایی را داشته با اینکه شاگرد است ولی به فکر و اندیشه خود متکی بوده در مواردی با استاد خود به مباحثه و گفت وگو می پردازد این ویژگی از عالی ترین تجلیات روش تدریس خوب است زیرا معلم در عین اینکه معلم است ولی هدفش تنها تدریس کردن نیست معلم هدفش پرورش شاگرد است. در پرتو این گونه تدریس ها شاگردان از نظر فکری پرورده می شوند و متکی به خود بار می آیند و اهل نظر و استنباط می شوند. جامعه انقلابی ما به معلومات و داده های ذهنی احتیاج ندارد بلکه دنبال انسان فکور می گردد انسانی که اهل فکر و اندیشیدن باشد انسانی که متعهد و متکی به خود بوده بداند که خداوند با آفرینش انسان عالی ترین تجلیات آفرینش خود را به ظهور رسانیده عملا همه زمینه های تکامل را در انسان به ودیعه نهاده است. منتهی انسان ها با اندیشیدن و اتکا به خود باید این سودمندی ها را از عمق جان  خود استخراج نمایند

 

 

لینک دانلود:

 

اقدام پژوهی تاثیر تشویق دانش آموزان در کلاس درس

 

اقدام پژوهی تاثیر تشویق دانش آموزان در کلاس درس

 





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز, ,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 17     کد محصول :147      حجم فایل:111,06 KB      نوع فایل :pdf 

 


 

 این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

طرح توجيهي مجتمع ورزشي

طرح توجيهي مجتمع ورزشي


لینک دانلود:

طرح توجيهي مجتمع ورزشي

 




تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,طرح توجیهی مجتمع ورزشی,طرح توجیهی مجتمع ورزشیpdf,طرح توجیهی باشگاه ورزشی,طرح توجیهی مجموعه ورزشی,طرح توجیهی مجتمع تفریحی ورزشی,طرح توجیهی مجتمع فرهنگی ورزشی,طرح توجيهي مجموعه ورزشي,طرح توجیهی احداث باشگاه ورزشی,طرح توجیهی احداث مجموعه ورزشی,دانلود طرح توجیهی مجموعه ورزشی,طرح توجيهي مجموعه فرهنگي ورزشي,طرح توجیهی مجموعه فرهنگی ورزشی,طرح توجیهی مجموعه تفریحی ورزشی وفرهنگی کودکان ونونهالان,طرح توجیهی مجموعه ورزشی تفریحی,طرح توجیهی احداث مجتمع رفاهی تفریحی ورزشی,طرح توجیهی احداث مجتمع ورزشی,دانلود رایگان طرح توجیهی احداث باشگاه ورزشی,طرح توجیهی احداث باشگاه ورزشی رزمی,طرح توجیهی ساخت باشگاه ورزشی,دانلود طرح توجیهی مجتمع ورزشی,دانلود رایگان طرح توجیهی باشگاه ورزشی,دانلود طرح توجیهی باشگاه ورزشی,دانلود رایگان طرح توجیهی مجتمع ورزشی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

مدیران و معلمان برای کسب موفقیت در ارتقای کیفیت اجرای برنامه‏های درسی، به دانش و اطلاعاتی گسترده نیاز دارند؛ دانش و اطلاعاتی که از منابع موثق و معتبر قابل حصول باشد. مدارس و کلاس‏های درس امروز، بسیار ناهمگن‏تر و پیچیده‏تر از مدارس و کلاس‏های گذشته‏اند. به‏دلیل وجود تفاوت‏های‏ فردی‏ و فرهنگی، چه‏در جامعه‏ی دانش‏آموزی و چه‏در جامعه‏ی معلمان‏ و کارکنان‏مدارس، و نیز به‏دلیل چند‏وجهی‏بودن فرهنگ و محیط مدارس و کلاس‏ها، معلمان و مدیران مدارس به‏عنوان رهبران آموزش و سکان‏داران چرخه‏ی یادگیری، با چالش‏های متعدد و متنوع رو به ‏رو هستند.

مقدمه

چگونگی رویا رویی با معضلات و چالش‏ها، بدون شک در کیفیت اجرای برنامه‏های درسی، به‏عنوان مهم‏ترین مؤلفه ی مسئولیتی و کاری مؤثر است. در این دوره از انتشار مجله (دوره‏ی بیست و پنجم) کوشش بر این است که در هر شماره چند نکته یا توصیه‏ی کلیدی ارائه شود که به‏طور عام راهگشای ارتقای کیفیت اجرای برنامه‏های درسی در مدارس و کلاس‏های درس باشد؛ نکته‏هایی که حاوی اصول و بایسته‏ها در جهت تحقق هدف‏های برنامه‏های درسی باشد و در نهایت به کسب درجات بالای کیفیت اجرا در مدارس بینجامد.

تاریخچه تکوین تدریس

 در ایران باستان آموزش در آتشکده‌ها صورت می‌گرفت و پیشوایان دینی بعد از پدر و مادر نخستین آموزگاران به شمار می‌آمدند. روش آموزش، شفاهی، حفظی و تلقینی بود.1 و برنامه تحصیلی عبارت بود از: خواندن، نوشتن، حساب کردن و مطالب زبانی آموخته می شد.

  در دوره‌ی هخامنشی، ایرانیان عقیده داشتند همانطور که باید برای ادامه زندگی کار کنند برای خواندن متون مذهبی هم باید خواندن و نوشتن را فرا بگیرند. 2 آموزش در این دوران به دو صورت ارایه می‌شد، یکسری حفظ و تکرار و آموزش مفاهیم کتاب اوستا و دیگری آموزش عملی که شامل اسب سواری، تیراندازی، شکار، چوگان بازی، کشتی، زوبین اندازی و شنا بود. 3 در دوره سلطنت کوروش مدارس هنری تأسیس گشت، استرابون منشی اسکندر می‌‌گوید: مدارس هنری که کوروش به وجود آورد کار آموزان را برای نقاش و مجسمه‌سازی و کاشی سازی و چینی سازی و   سازی پرورش می‌داد، ولی بعد از اینکه داریوش به سلطنت رسید در آن مدارس صنایع دستی رسید در آن مدارس صنایع دستی دیگر هم به کارآموزان آموخته شد، از قبیل قالیبافی، نجاری، منبت کاری، پارچه بافی و قلاب دوزی. 4  همانطور که از اسناد و مدارک به جا مانده بر می‌آید آموزش عملی از دیر باز در ایران باستان رایج و مرسوم بوده است.

    در رم باستان نیز معلمان رومی در فن تعلیم بر حافظه و تکرار بسیار تکیه می‌کردند، اما در دوران شکوفایی فرهنگ روش آموزش در غرب به دست اندیشمندان و آموزش شناسان افتاد و در نتیجه هرروز به بالندگی آن افزوده شد. 5

در مکاتب مختلف فلسفی نیز به تناسب مبانی فلسفی، هستی شناسی، ارزش شناسی و شناخت شناسی تعاریف خاصی از تدریس به عمل آورده‌اند. لذا در هر مکتب فلسفی شیوه ارایه و بهره‌گیری از الگوهای تدریس خاصی مورد نظر است.

 

 

لینک دانلود:

 

تجربیات مدون تاریخچه تدوین تدریس

 

 

تجربیات مدون تاریخچه تدوین تدریس

 





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,تجربیات مدون تدریس,تجربیات مدون تدریس ریاضی دبیرستان,تجربیات مدون آموزش و پرورش,تجربیات مدون آموزش ابتدایی,تجربیات مدون آموزش,نمونه تجربیات مدون آموزش و پرورش,تجربیات مدون مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی,تجربه مدون آموزش ابتدایی,تجربیات مدون در آموزش ابتدایی,تجربیات مدون معاون آموزشی ابتدایی,تجربیات مدون آموزشی آموزگار ابتدایی,تجربیات مدون آموزشی,تجربیات مدون آموزشی معلمان,تجربیات مدون آموزشی زبان انگلیسی,تجربیات مدون معاون آموزشی,تجربیات آموزشی مدون یک دبیر ادبیات,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

ارزیابی عمومی

شرح وظایف و مسئولیت‌های شغلی

1– نظارت كامل بر رفتارهاي آموزشي و پرورشي دانش آموزان با توجه به اصول و شیوه‌های تربيت اسلامي

2 –همكاري در مهيا ساختن وسايل و امكانات لازم براي تدريس و تشريح در كلاس درس متناسب با موضوعات درسي

3 – نظارت بر اجراي طرح درس توسط دبيران و استفاده از روش‌های آموزش نوين و بهترين تكنولوژي آموزشي

4 – نظارت و هماهنگي در اجراي دقيق برنامه‌های درسي هفتگي آموزشگاه

5 – نظارت و هماهنگي بر تدريس کلیه‌ی مواد برنامه درسي بر اساس تقويم اجرايي و..

6 - نظارت بر تدريس كتب محتواي تكميلي ارائه شده از سوي سمپاد

7– برنامه ريزي مناسب جهت انجام بازديدهاي علمي و فرهنگي با مشاركت و حضور دبيران

8 – ارائه‌ی گزارش‌های آموزشي و پژوهشي و رسم نمودارهای آموزشي

9 – برنامه ريزي جهت تشكيل گروه‌های آموزشي در مدرسه و هماهنگی‌های لازم در امور آموزشي و پرورشي

-10 تشريك مساعي با دبيران، مربيان پرورشي و اخذ نظرات آنان و ارائه گزارش‌های لازم به صورت مكتوب

-11 شركت در جلسات انجمن اولياء و مربيان، شوراي دانش آموزي و بسيج دانش آموزي و ... همكاري باساير عوامل مدرسه در موارد مذكور

12 – اخذ آخرين اطلاعات و تغييرات آموزشي و كوشش در اجراي مطلوب شيوه نامه‌ها

13 – برنامه ريزي مناسب و اصولي جهت برگزاري آزمون‌ها و اعلام نتايج در موعد مقرر

14 – تهيه آرشيو و بانك سؤال در مدرسه (ايجاد هماهنگي با ساير گروه‌های آموزشي و دبيران مدارس سمپاد جهت تهيه سؤالات هماهنگ و آرشيو سؤالات متمركز مدارس)

15- در صورت ضرورت پيشنهاد تشكيل كلاس تقويتي و تكميلي در آموزشگاه به مدير مدرسه و طي مراحل قانوني (نظارت بر فوق برنامه‌های علمي و كنكور در مدرسه)

16 – ايجاد بستر مناسب جهت انجام فعالیت‌های تحقيقاتي و پژوهشي و .... (تشويق و ترغيب دانش آموزان به شركت در مسابقات پژوهشي و فعالیت‌های پرورشي سمپاد)

17- طراحي برنامه‌های متعدد آموزشي و پرورشي با معاونين مدرسه به منظور كيفي شدن فعالیت‌ها

18-طراحي برنامه‌های فرهنگي و مذهبي و شناسايي همكاران مجرب در اين امور جهت تعامل بهتر و بيشتر دانش آموزان با نيروهاي شاغل در آموزشگاه

19- هماهنگي با متصديان آزمايشگاه و کارگاه‌ها جهت طراحي آزمایش‌ها و تهيه محتوای الكترونيكي مناسب براي تدريس در کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها

20- ايجاد زمينه مناسب جهت تهيه و توليد محتواي الكترونيكي براي دانش آموزان و دبيران علاقه مند و معرفي برترين محتواهاي الكترونيكي توليد شده به مركز سمپاد

21- مساعدت با مدير مدرسه جهت جلب و جذب دبيران كارآمد براي مدرسه

22- برقراري زمينه ارتباط با مراكز آموزشي و مؤسسات تحقيقاتي و پژوهشگاه و دانشگاه‌ها

23- نظارت بر انجام پروژه‌های دانش آموزي و تشكيل نمایشگاه‌هایی از دست آوردهاي دانش آموزان



لینک دانلود:

تجربیات مدون علوم تجربی


تجربیات مدون علوم تجربی



 

 





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:: تجربیات دبیر علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم تجربی راهنمایی , تجربیات دبیر علوم تجربی راهنمایی خبره , تجربیات دبیر علوم تجربی عالی , تجربیات معلم علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم تجربی برا ارتقای شغلی , تجربیات مدون دبیر علوم تجربی راهنمایی , ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , تجربیات مدون تدریس دبیر علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم متوسطه , تجربیات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی متوسطه یک , تحقیق ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , مقاله ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , تجربیات و مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , تجربیات دبیر علوم تجربی ارتقای شغلی , تجربیات مدون دبیر علوم ارتقای شغلی ارشد به خبره , تجریبات مدون دبیر علوم ارتقای شغلی خبره به عالی , تحقیق برای ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , مقاله برای ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی , ,تجربیات مدون علوم تجربی,تجربیات مدون علوم تجربی راهنمایی,تجربیات مدون معلم علوم تجربی,تجربیات مدون دبیر علوم تجربی,تجربیات مدون درس علوم تجربی,تجربیات مدون دبیر علوم تجربی راهنمایی,تجربیات مدون رشته علوم تجربی,تجربیات مدون یک دبیر علوم تجربی,تجربیات مدون دبیران علوم تجربی,
ارسال توسط ali ahamadi

 


 

 این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

قبل از طراحی فيزيکی شبکه ، می بايست در ابتدا و بر اساس يک فرآيند مشخص ، خواسته ها  شناسائی و آناليز گردند. چرا قصد ايجاد شبکه را داريم و اين شبکه می بايست چه سرويس ها و خدماتی را ارائه نمايد ؟  به چه منابعی نيار می باشد ؟ برای تامين سرويس ها و خدمات مورد نظر اکثريت کاربران ،  چه اقداماتی می بايست انجام داد ؟  در ادامه می بايست به مواردی همچون پروتکل مورد نظر برای استفاده در شبکه ، سرعت شبکه  و از همه مهم تر، مسائل امنيتی  شبکه پرداخته گردد. هر يک از مسائل فوق ، تاثير خاص خود را در طراحی منطقی يک شبکه به دنبال خواهند داشت .يکی ديگر از پارامترهائی  که معمولا” از طرف مديريت سازمان دنبال و به آن اهميت داده می شود ، هزينه نهائی برپاسازی شبکه است . بنابراين لازم است در زمان طراحی منطقی شبکه به بودجه در نظر گرفته شده نيز توجه نمود .

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه


لینک دانلود:

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری,گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری Doc,گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری (امنیت),گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری (سخت افزار),گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری رایگان,گزارش كارآموزي شبكه هاي كامپيوتري,دانلود گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری,گزارش کارآموزی ایجاد شبکه های کامپیوتری,دانلود رایگان گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری,دانلود گزارش کارآموزی رشته شبکه های کامپیوتری,گزارش کارآموزی رشته شبکه های کامپیوتری,دانلود گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری Pdf,گزارش کارآموزی کامپیوتر,گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک ملی,گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار,گزارش کارآموزی کامپیوتر سخت افزار,گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشگاه,گزارش کارآموزی کامپیوتر در کمیته امداد,گزارش کارآموزی کامپیوتر شبکه,گزارش کارآموزی کامپیوتر در خدمات کامپیوتری,گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک رایگان,گزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک ملی,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک ملی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک ملی,گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار در شهرداری,گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار در بیمارستان,گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار در مخابرات,گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار در کافی نت,گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر نرم افزار,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار,گزارش کار کارآموزی کامپیوتر نرم افزار,گزارش کارآموزی کارشناسی کامپیوتر نرم افزار,دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار,گزارش کارآموزی کامپیوتر سخت افزار شبکه,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر سخت افزار,دانلود رایگان گزارش کارآموزی کامپیوتر سخت افزار,گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری (سخت افزار),دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر سخت افزار,دانلود گزارش کار کارآموزی کامپیوتر سخت افزار,گزارش کارآموزی تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در یک شرکت سخت افزاری,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر سخت افزار رایگان,گزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشگاه علوم پزشکی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دانشگاه,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دانشگاه,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در سایت دانشگاه,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دانشگاه علوم پزشکی,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دانشگاه آزاد,گزارش کارآموزی کامپیوتر دانشگاه آزاد,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دانشگاه,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دانشگاه پیام نور,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در کمیته امداد,گزارش کارآموزی کامپیوتر در مورد شبکه,گزارش کارآموزی شبکه کامپیوتری,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر شبکه,گزارش کارآموزی کامپیوتر درباره شبکه,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر شبکه,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه,دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر شبکه,دانلود رایگان گزارش کارآموزی کامپیوتر شبکه,گزارش کارآموزی کامپیوتر در خدمات کامپیوتری رایگان,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در خدمات کامپیوتری,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در خدمات کامپیوتری,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در خدمات کامپیوتری,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت خدمات کامپیوتری,گزارش کارآموزی کامپیوتر خدمات کامپیوتری,گزارش کار کارآموزی رشته کامپیوتر در خدمات کامپیوتری,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در پست بانک,دانلود رایگان گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک صادرات,گزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه راهنمایی,گزارش کارآموزی کامپیوتر در دبیرستان,گزارش کارآموزی کامپیوتر در دبستان,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در مدرسه,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در مدرسه ابتدایی,گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دبیرستان,دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در مدرسه,دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در مدرسه,گزارش کارآموزی در مدرسه رشته ی کامپیوتر,
ارسال توسط ali ahamadi

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده:

   هدف از این مقاله شناسائی راه های بهبود مدیریت آموزشگاهی و توانمندسازی مدیران در سطح مدارس انجام می گیرد یا به عبارت دیگر می‌خواهیم بدانیم که مدیریت باید واجد چه شرایطی باشد تا در فرآیند آموزشی از بالاترین کارآئی و اثربخشی لازم برخوردار باشد. در این مقاله راهکارهای بهبود و توانمندی مدیریت آموزشی بررسی و پیشنهاد می‌شود.

مقدمه:

   در جهان امروز گسترش علم و فناوری تمام فعالیت های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است. از مشخصات بارز این عصر، که آن را عصر فراصنعتی نامیده‌اند، جایگزین شدن دانایی، پژوهش و سرمایه انسانی با عوامل دیگر تولید است. در نتیجه همه سازمانها در پی آن می‌باشند که با استفاده از انسانی‌ترین، کارآمدترین و انعطاف‌پذیرترین شیوه‌ها برای بقای خود تلاش کنند. در این میان نیروی انسانی ماهر و کارآزموده با ارزش‌ترین ثروت هر کشور و مهم‌ترین شاخص‌های برتری یک سازمان نسبت به سازمان‌های دیگر است.

   نظام آموزش و پرورش از این امر مستثنی نیست همانطوریکه می‌دانیم بهبود آموزش و پرورش بدون مدیریت صحیح، درست و توانمند امکان‌پذیر نیست. بهبود شرایط کار، افزایش رضایت و ایمنی خاطر کارکنان و هماهنگ ساختن تلاش‌ها در شکل‌دهی به امکانات و منابع موجود جهت تحقق اهداف و در نتیجه تقویت روحیه کارکنان و آمادگی برای شکوفایی، خلاقیت و نوآوری استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان از جمله وظایف مدیران مدارس است (محمدرضا برنجی)

در این مقاله شاخص‌ها، و مولفه‌ها و راههای موثر در فرآیند بهبود مدیریت آموزشگاهی و توانمندی آنها شناخت  را و بکار بست.

مسأله:

با توجه به مطالعات نظری و توجه به وظایف مدیران مدارس بعضاً مشکلات و موانع در فرآیند آموزشی قابل مشاهده است که از جمله کمرنگ بودن روابط دوستانه بین مدیران و کارکنان، عدم تخصص بعضی از مدیران مدارس، کاهش انگیزه در میان مدیران، عدم توجه به مبانی روانشناسی و جامعه‌شناسی و علوم ارتباطات الگوهای فعال تدریس و پژوهش از جمله مسئله‌های مقاله است.

اهداف:

آیا مدیران آموزشی و مدارس در حوزه آموزش و پرورش آیا از آگاهی و بینش لازم برخوردارند. و همچنین از تجریه و سابقه آموزشی بهره‌مند هستند و می‌توانند زمینه‌ساز خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان و معلمان باشند و دارای چهارچوب نظری و تئوریکی لازم در حوزه مدیریت می‌باشند؟



لینک دانلود:


گزارش تخصصی مدیر متوسطه

گزارش تخصصی مدیر متوسطه

 





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی معاون مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی مدیر مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی ناظم مدرسه,گزارش تخصصی معاون دبیرستان,گزارش تخصصی معاون هنرستان,گزارش تخصصی مدیر اصلاح رفتار,گزارش تخصصی معاون اصلاح رفتار, ,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدارس,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیران مدارس راهنمایی,گزارش تخصصی مدیران,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,گزارش تخصصی مدیران آموزش وپرورش,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی مدیر دبستان,نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی یک مدیر مدرسه,
ارسال توسط ali ahamadi

 عنوان پروژه  : طرح توجیهی طراحی نرم افزار و صفحات وب ( تولید نرم افزار های آموزشی و خدمات کامپیوتری ، طراحی صفحات وب ، طراحی سخت افزار ISP ، نصب شبکه )

 این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مرتبط با درس : طرح توجیهی

 

تعداد صفحات فایل : ۱۷ صفحه

 

فرمت فایل : PDF

 

مرتبط با رشته :  تمام رشته ها

 

مقطع : کاردانی – کارشناسی – کارشناسی ارشد

طرح توجيهي طراحي نرم افزار وصفحات وب


لینک دانلود:

طرح توجيهي طراحي نرم افزار وصفحات وب

 




ارسال توسط ali ahamadi

 

 این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.


لینک دانلود:

دانلود پروپوزال مکانیک 2

 




تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,پروپوزال رایگان مکانیک,دانلود رایگان پروپوزال مکانیک,پروپوزال آماده رایگان مکانیک,دانلود پروپوزال آماده رایگان مکانیک,پروپوزال مکانیک Pdf,نمونه پروپوزال مکانیک,نمونه پروپوزال مکانیک تبدیل انرژی,نمونه پروپوزال مکانیک طراحی کاربردی,نمونه پروپوزال مکانیک ساخت و تولید,نمونه پروپوزال مهندسی مکانیک,نمونه پروپوزال ارشد مکانیک,دانلود نمونه پروپوزال مکانیک,نمونه پروپوزال دکتری مکانیک,نمونه پروپوزال رشته مکانیک,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مکانیک,دانلود نمونه پروپوزال مکانیک تبدیل انرژی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مکانیک تبدیل انرژی,دانلود نمونه پروپوزال رشته مکانیک تبدیل انرژی,پروپوزال مکانیک تبدیل انرژی,پروپوزال مکانیک,پروپوزال مکانیک طراحی کاربردی,پروپوزال مکانیک خودرو,پروپوزال مکانیکی,نمونه پروپوزال مکانیک,دانلود پروپوزال مکانیک,پروپوزال آماده مکانیک,پروپوزال رشته مکانیک,نمونه پروپوزال مکانیک تبدیل انرژی,پروپوزال مهندسی مکانیک تبدیل انرژی,پروپوزال ارشد مکانیک تبدیل انرژی,دانلود نمونه پروپوزال مکانیک تبدیل انرژی,دانلود پروپوزال ارشد مکانیک تبدیل انرژی,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مکانیک تبدیل انرژی,دانلود نمونه پروپوزال رشته مکانیک تبدیل انرژی,نمونه پروپوزال مکانیک طراحی کاربردی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی