دانلود طرح جابر با موضوع واکسن ها به همراه دفتر کارنما
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

دانلود طرح جابر با موضوع واکسن ها به همراه دفتر کارنما


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

دانلود طرح جابر با موضوع واکسن ها به همراه دفتر کارنما

این مجموعه شامل:

 

  • پوستر های طرح جابربن حیان مدارس ابتدایی واکسن ها
  • تابلوی نمایش  طرح جابربن حیان مدارس ابتدایی واکسن ها
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان مدارس ابتدایی واکسن ها

قسمتی ازین مجموعه

 

ایمنی چیست؟

سیستم ایمنی بدن شما با مهاجمین خارجی می جنگد و به یکی از دو شکل زیر از بیمار شدن شما جلوگیری می کند:

ایمنی پس از تماس

این نوع ایمنی پس از مواجهه شما با یک نوع ارگانیسم حاصل می شود. سیستم ایمنی شما به کمک مجموعه ای از روش های دفاعی از مریض شدن شما هنگام مواجهه مجدد با آن نوع از ویروس یا باکتری جلوگیری می کند.

مواجهه با یک مهاجم خارجی (آنتی ژن) منجر به تولید نوعی گلبول سفید در بدن شما می شود، موسوم به سلول های B(لنفوسیت های B ). سلول های B هم پلاسماسل ها را تولید می کنند، که به نوبه خود شمار انبوهی از آنتی بادی های ویژه مقابله با آن مهاجم خاص را می سازند. این آنتی بادی ها در مایعات بدن به گردش در می آیند و هردفعه که مهاجم به بدن شما وارد می شود این آنتی بادی ها آن را شناخته و از بین می برند. زمانی که بدن یک آنتی بادی خاص می سازد، قادر است در صورت نیاز تولید انبوه آن را سریعاً از سر بگیرد.

این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه  طرح جابربن حیان مدارس ابتدایی واکسن ها  می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1396برچسب:,طرح جابر کلاس دوم,طرح جابر کلاس دوم دبستان,طرح جابر کلاس دوم ابتدایی,طرح جابر برای کلاس دوم,موضوع طرح جابر کلاس دوم,طرح جابر برای کلاس دوم ابتدایی,طرح جابر پايه دوم,نمونه طرح جابر کلاس دوم,نمونه طرح جابر کلاس دوم ابتدایی,موضوعات طرح جابر کلاس دوم,طرح جابربن حیان کلاس دوم دبستان,موضوع طرح جابر کلاس دوم ابتدایی,طرح جابر حیان کلاس دوم ابتدایی,موضوعات طرح جابر کلاس دوم ابتدایی,طرح جابر کلاس سوم ابتدایی,طرح جابر کلاس سوم دبستان,موضوعات طرح جابر کلاس سوم ابتدایی,طرح جابر برای کلاس دومی ها,طرح جابر برای پایه دوم,موضوع طرح جابر برای کلاس دوم,موضوعات طرح جابر برای کلاس دوم,طرح جابربن حیان برای کلاس دومی ها,موضوع طرح جابر کلاس دوم دبستان,موضوع برای طرح جابر کلاس دوم,طرح جابر پایه سوم ابتدایی,طرح جابر برای کلاس سوم دبستان,موضوع طرح جابر برای پایه دوم ابتدایی,طرح جابر پایه دوم ابتدایی,طرح جابربن حیان برای پایه دوم ابتدایی,طرح جابر پایه سوم,موضوعات طرح جابر پایه دوم,نمونه طرح جابر پایه دوم دبستان,نمونه های طرح جابر کلاس دوم,نمونه طرح جابربن حیان کلاس دوم,نمونه طرح جابربن حیان کلاس دوم ابتدایی,نمونه های طرح جابر کلاس سوم ابتدایی,موضوعات طرح جابر کلاس دوم دبستان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی