طرح جابر با موضوع تلفن به همراه دفتر کارنما
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

طرح جابر با موضوع تلفن به همراه دفتر کارنما


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

طرح جابر با موضوع تلفن به همراه دفتر کارنما

این مجموعه شامل:

  • پوستر های طراحی و ساخت طرح جابر با موضوع تلفن به همراه دفتر کارنما
  • تابلوی نمایش طرح جابر با موضوع تلفن به همراه دفتر کارنما
  • مطالب علمی آموزشی در باره طراحی و ساخت طرح جابر با موضوع تلفن به همراه دفتر کارنما
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طراحی و ساخت طرح جابر با موضوع تلفن  می باشد.

قسمتی ازین مجموعه

 

ما همیشه از مخترعان به عنوان قهرمانانی که با نبوغ فوق العاده خود مشکلات اجتماعی را حل می کنند یاد می کنیم، در واقع بزرگ ترین مخترعان در هنگام تعمیر وسایل شخص خود با این فکر که چرا و چگونه به نتایج جالبی دست یافته اند. تصمیمات و عملکرد آنها ممکن است برای شما نیز سودمند باشد.

یک دهه پس از ظهور تلفن همراه در جهان ایران نیز در سال ۱۳۵۴-۱۳۵۵در صدد استفاده از این سرویس بر امد و با بررسی هایی که از سوی شرکت مخابرات ایران و کارشناسان خارجی صورت گرفت این نتیجه حاصل شد که ایران سالانه کشش جذب ۴تا ۵ هزار مشترک را دارد و اجرای طرح با ۱۰۰۰۰۰هزار شماره پیش ینی شد اما این تلاش در ان زمان ناکام ماند.

در سال ۱۳۶۷وزارت پست و تلگراف اقدام به طراحی تلفن سیار کرد و با یک تجدید نظر در این طرح در سال ۱۳۷۲ تجهیزات آن خریداری شد و در مرداد ماه ۱۳۷۲فاز اول این طرح به ظرفیت ۱۰۰۰۰۰شماره ای آغاز به کار کرد .


دانلود فایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:دانلود رايگان طرح جابر كلاس سوم,طرح جابر كلاس سوم,دانلود طرح جابر كلاس سوم,بهترين طرح جابر كلاس سوم,طرح جابربن حيان كلاس سوم,دانلود طرح جابربن حيان كلاس سوم,دانلود رايگان طرح جابربن حيان كلاس سوم,بهترين طرح جابربن حيان كلاس سوم,نمونه طرح جابربن حيان كلاس سوم,طرح جابربن حيان,دانلود رايگان طرح جابربن حيان,بهترين طرح جابر,دانلود رايگان طرح جابربن حيان سوم ابتدايي,طرح جابربن حيان پايه سوم ابتدايي,طرح جابربن حيان پايه سوم دبستان,طرح جابربن حيان سوم دبستان,دانلود رايگان طرح جابربن حيان سوم ابتدايي,دانلود طرح جابربن حيان پايه سوم ابتدايي,طرح جابر كلاس سوم چيست؟,جشنواره جابربن حيان سوم ابتدايي,طرح هاي برگزيده كشوري جابربن حيان,دانلود طرح جابر كلاس سوم,نمونه طرح جابربن حيان در ابتدايي,موضوعات پيشنهادي طرح جابر پايه سوم, ادامه مطلب,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی