دانلود طرح جابر کلاس اول دبستان لانه ساختن یک پرنده
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

دانلود طرح جابر کلاس اول دبستان لانه ساختن یک پرنده


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

دانلود طرح جابر کلاس اول دبستان لانه ساختن یک پرنده

این مجموعه شامل:

 

  • پوستر های  نمونه طرح جابربن حیان علوم لانه ساختن یک پرنده
  • تابلوی نمایش نمونه طرح جابربن حیان علوم لانه ساختن یک پرنده
  • مطالب علمی آموزشی در باره نمونه طرح جابربن حیان علوم لانه ساختن یک پرنده

قسمتی ازین مجموعه

آشیانه

آشیانه در محل ها و با روش های گوناگون توسط پرندگان ساخته می شود. پرندگان دریایی و برخی از انواع ماکیان برروی زمین آشیانه می سازند. پرندگان دریایی مانند فولمار و کاکائی ها برروی صخره های کنار ساحل اندکی شاخ و برگ جمع آوری می آشیانه سازیکنند و روی آن تخمگذاری می کنند.

بعضی دیگر مانند فلامینگو و پلیکان برروی زمین برآمدگی کاسه مانندی از گل و لای می سازند و در آن تخم می گذارند. گنجشک سانان آشیانه های خود را در محل های گوناگون از روی درختان گرفته تا شکاف سنگ ها یا سقف ساختمان ها می سازند و برای پوشش درون آن از مواد نرم و نیز پر استفاده می کنند. سار، گنجشک و کلاغ به صورت مذکور لانه می سازند.

لانه پرندگان دریایی

گونه هایی از پرندگان دریایی مانند باکلان ها، حواصیل ها و غیره نیز برروی درختان آشیانه می سازند. پرندگان بسیار دیگری مانند چرخ ریسک دم دراز یا برخی سسک ها آشیانه خود را به شکل گنبد درست می کنند و در کنار آن سوراخی برای ورود و خروج تعبیه می کنند.

لانه مرغان بافنده

بعضی دیگر مانند مرغان بافنده، از الیاف گیاهی با مهارت بسیاری آشیانه ای بیضوی یا کروی می بافند به طوری که دیواره آشیانه مانند تار و پود پارچه بافته شده دیده می شود. تعداد زیادی از پرستوها و بادخورک ها آشیانه هایی از گل برروی صخره ها یا تیرهای چوبی سقف منازل می سازند.

این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه  نمونه طرح جابربن حیان علوم لانه ساختن یک پرنده  می باشد.

اطلاعات اضافی درباره طرح جابربن حیان:

 

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.



لینک دانلود:


 دانلود طرح جابر کلاس اول دبستان لانه ساختن یک پرنده

 



 دانلود طرح جابر کلاس اول دبستان لانه ساختن یک پرنده




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1396برچسب:طرح جابر پایه دوم دبستان,طرح جابر پایه دوم ابتدایی,طرح جابر کلاس سوم ابتدایی,نمونه طرح جابر کلاس اول دبستان,طرح جابر برای کلاس اول دبستان,طرح جابر بن حیان کلاس اول دبستان,طرح جابربن حیان کلاس دوم دبستان,طرح جابربن حیان برای کلاس اول دبستان,طرح جابر برای دوم ابتدایی,طرح جابر برای اول دبستان,طرح جابر برای پایه اول ابتدایی,نمونه طرح جابر کلاس اول ابتدایی,نمونه طرح جابر کلاس دوم,نمونه طرح جابر برای کلاس اول,نمونه های طرح جابر کلاس اول,نمونه کار طرح جابر کلاس اول,نمونه کارهای طرح جابر کلاس اول,نمونه طرح جابربن حیان کلاس اول,نمونه طرح جابر بن حیان کلاس اول ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی