دانلود گزارش تخصصی درس زبان فارسی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

  تعداد صفحات: 15     کد محصول :6827      حجم فایل:116,68 KB      نوع فایل :rar 
 


 

\\گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان به درس زبان فارسی و اهمیت یادگیری آن

دانلود گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان به درس زبان فارسی و اهمیت یادگیری آن

چکیده
زبان فارسی به عنوان یکی از زبان‌های غنی و کهن دنیا و زبان دوم اسلام، به لحاظ گستره واژگانی و توانایی‌های خود، در ردیف زبان‌های مهم دنیا جای دارد و از ارزش شایانی برای انتقال مفاهیم دوستی و معانی بلند برخوردار است. زبان فارسی امروز بی‌گمان در ایجاد پیوند دوستی ملل هم جوار و سایر ملت‌ها در تحقق و شکل‌گیری طرح گفت وگوی ملت‌ها و تمدن‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کند، و بیش از پیش توانسته است توجه جهانیان را به خود جلب کند و آنها را به اندیشیدن در ایجاد روابط و پیوندهای دوستی با این زبان تشویق کرده است این کتاب ها به یک باز نگری مجدّد نیاز دارد . تحقیق کننده در این گزارش بر آن است تا بخشی از مشکلات آموزش زبان فارسی در آموزش متوسطه را برشمارد و راه حل هایی را برای رفع آنها ارائه دهد.

مقدمه
تحقیقات سالهای اخیر نشان می دهد که عدم توجه به درس ادبیات فارسی بخصوص در سال های اولیه تحصیل منتج به این شده است که فراگیران در دروس دیگر نیز دچار ضعف شده و در فهم سایر دروس دچار مشکل شوند. ادبیات به عنوان درس «مادر» باید در صدر توجه دبیران محترم قرار گیرد تا مهارت خواندن که یکی از اهداف مهم آموزشی است؛ انجام پذیرد. چرا که خواندن نه تنها یکی از مهم ترین مهارت هاست بلکه از ضروریات بشر محسوب می گردد. در واقع نه فقط درس ادبیات فارسی، بلکه انگیزه یادگیری تمام دروس کم و بیش به میزان مهارت خواندن ارتباط دارد.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی دلایل بی علاقگی و ضعف دانش آموزان به درس زبان فارسی و اهمیت یادگیری آن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم پایه سوم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی علوم دوم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی ششم,گزارش تخصصی علوم ششم,گزارش تخصصی علوم ششم ابتدایی,گزارش تخصصی فارسی پایه ششم,گزارش تخصصی علوم پایه ششم,گزارش تخصصی فارسی دهم,گزارش تخصصی فارسی,گزارش تخصصی فارسی هفتم,گزارش تخصصی فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی فارسی هشتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی