گزارش تخصصی هندسه
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 15     کد محصول :6778      حجم فایل:33,06 KB      نوع فایل :rar 

 

 

گزارش تخصصی راهکارهایی برای بیان روش صحیح مطالعه درس هندسه و افزایش علاقه منذی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای بیان روش صحیح مطالعه درس هندسه و افزایش علاقه منذی دانش آموزان
چکیده:
درس هندسه هما نگونه که وحشتناکترین درس است میتواند شیرین ترین درس نیز باشد. عموما حل مسایل هندسه زمان زیادی میخواهد بنا براین برای مطالعه این درس حوصله کنید.
اگر قضایا را حفظ کنید سریعاً مطالب از ذهن شما پاک خواهد شد، پس سعی کنید همه ی قضایا را به طور کامل و دقیق اثبات کنید. بهترین راه آن است که به طور کامل مطالب کتاب درسی را مطالعه کنید و یاد بگیرید، سپس کتاب را ببندید و صورت قضیه را مرور کنید. شکل دقیق برای هر مسئله رسم کرده و تلاش کنید آن را مرحله به مرحله اثبات کنید مطمئن باشید اثبات یک قضیه با کتاب بسته باعث فهم کامل مطالب و کشف نکات مبهم میشود. رسم شکلهای هندسی دقیق یکی از با اهمیت ترین روشهای حل مسئله است که باعث ایجاد ایده ی حل مسئله در ذهن شما میشود. دقت کنید که حل مسائل هندسه نیاز به ممارست و استمرار دارد. فرایند حل مسئله در هندسه عموماً وقتگیرتر از سایر دروس است بنابراین امکان دارد بعد یادگیری قضایا نتوانیم مسائل را حل کنید، پس نگران نباشید

مقدمه:
هندسه شاخه‌ای از ریاضیات است که با شکل، اندازه، موقعیت نسبی اشکال و ویژگیهای فضا سروکار دارد. ریاضیدانی که در شاخهی هندسه کار می‌کند هندسه‌دان نامیده می‌شود. هندسه به طور مستقلی در پاره‌ای از تمدنهای اولیه به شکل بدنه‌ای از دانش عملی در مورد طول، مساحت و حجم ظهور کرد و پایه‌ریزی آن به عنوان یک دانش رسمی ریاضی در زمان تالس (قرن ششم پیش از میلاد) در غرب آغاز شد. در قرن سوم پیش از میلاد هندسه توسط اقلیدس به شکل اصل موضوعی در آمده بود و کار اقلیدس – هندسه اقلیدسی – استانداردی را پایه ریزی نمود که قرنها دنبال شد.
معرفی دستگاه مختصات توسط رنه دکارت و توسعه همزمان در جبر، مرحله تازه‌ای را در هندسه آغاز کرد؛ زیرا اشکال هندسی همچون منحنی‌های رویه‌ای را می‌شد به شکل تحلیلی یعنی با توابع و معادلات نمایش داد. این موضوع نقش کلیدی در پیدایش حساب بی‌نهایت کوچک در قرن هفدهم داشت. علاوه براین نظریه ژرفانمایی نیز نشان داد که در هندسه چیزی بیش از ویژگی‌های متریک اشکال وجود دارد. نظریه ژرفانمایی بنیان هندسه تصویری را بنا نهاد. موضوع هندسه با مطالعه ساختار ذاتی اجسام هندسی و با شروع از کارهای اویلر و گاوس، غنی تر گردید و به پیدایش توپولوژی و هندسه دیفرانسیل انجامید.

لینک دانلپذ:

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای بیان روش صحیح مطالعه درس هندسه و افزایش علاقه منذی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای بیان روش صحیح مطالعه درس هندسه و افزایش علاقه منذی دانش آموزان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی,گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی,گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی ریاضی دوم دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم,گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی درس ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیران ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی,گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی