گزارش تخصصی درس کاروفناوری
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 15     کد محصول :6745      حجم فایل:37,09 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی بیان اهمیت یادگیری درس کاروفناوری و انعکاس آن در زندگی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی بیان اهمیت یادگیری درس کاروفناوری و انعکاس آن در زندگی دانش آموزان
چکیده:
با توجه به نقش تربیتی و ارزش کار، رشد سریع تغییرات دنیای کار و فناوری، اهمیت بخش های اجتماعی و اقتصادی کشور به همراه وجود موضوعاتی از قبیل توسعه پایدار، فرصت های برابر، کار شایسته، رسیدن به شاخص ها و استاندارد های توسعه به ویژه سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ ، ضرورت دارد افراد کشور در هر بخش از زندگی اجتماعی و حرفه ای خود به طور مستمر شایستگی )شامل ایمان، تفکر، علم، عمل و اخلاق( خود را بر اساس برنامه ریزی دقیق توسعه دهند تا در جامعه ، زندگی و کار هدف مندی را دنبال نمایند. آموزش فناوری ، کار و مهارت آموزی ، باعث پیشرفت فردی ، افزایش بهره وری ، مشارکت در زندگی اجتماعی و اقتصادی ، کاهش فقر ، افزایش درآمد و توسعه یافتگی خواهد شد. این آموزش ها توزیع نیروی انسانی را اصلاح می نماید و سرمایه گذاری در آن ، سرمایه گذاری برای آینده تلقی می شود. کشور جمهوری اسلامی ایران ظرفیت ها، منابع و مزیت های ویژه و متنوعی را داراست و هم اکنون برای رسیدن به اهداف حال و آینده کشور )توسعه همه جانبه و پایدار( در چشم انداز نیازمند فناوری، نیروی کار بهره ور در تمامی حرف ومشاغل برای بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می باشد.

مقدمه:
فراگیری کار و فناوری به دانش آموزان کمک می کند تا فرهنگ کار و تلاش و تولید و فناوری را از همان ابتدا در درون خود نهادینه کنند و همیشه علم را با عمل همراه کنند. توجه به ایمنی و بهداشت، ارزش گذاری به کار و تولید، کار با ابزارها و مواد، خلاقیت و نوآوری، یادگیری مادام العمر و توجه به نیاز کشور از جمله مواردی هستند که اگر دانش آموزان از دوران ابتدایی در به کارگیری آنها شایسته شوند، کمک بسیار زیادی به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور علاوه بر برطرف نمودن نیازهای اقتصادی خود خواهد نمود. در اغلب کشورها آموزش تولید، کار با ابزارها و فناوری ارتباطات و اطلاعات به عنوان یک قسمت اصلی از برنامه درسی دوره آموزش ابتدایی در نظر گرفته می شود. امروزه سواد فناورانه و سواد اطلاعاتی به همراه توانایی در انجام کارهای اولیه شغلی همچون سواد آموزی و حساب کردن از جمله ضروریاتی است که با زندگی روزمره در ارتباط است. تغییرات سریع فناوری و دنیای کار سبب شده است که آموزش کار و فناوری به عنوان آموزش عمومی تلقی شود و بستری برای تحقق اهداف آموزش متوسطه و آموزش عالی در این حوزه قلمداد گردد.برای نمونه کشور ما سال ها است که از نبود ارتباط بین دانشگاه و صنعت رنج می برد و علم و عمل از یکدیگر جداهستند. یکی از ریشه های اصلی این معضل، نبود فرهنگ تلفیق علم و عمل است که ریشه در آموزش عمومی و ابتدایی دارد.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی بیان اهمیت یادگیری درس کاروفناوری و انعکاس آن در زندگی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی بیان اهمیت یادگیری درس کاروفناوری و انعکاس آن در زندگی دانش آموزان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1396برچسب:,دانلود رایگان گزارش تخصصی درس کاروفناوری, دانلود رایگان گزارش تخصصی کار و فناوری , دانلود گزارش تخصصی کاروفناوریرایگان, دانلود فوری گزارش تخصصی دبیر کارو فناوری, دانلود گزارش تخصصی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی, دانلود گزارش تخصصی معلمان, دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری, دانلود گزارش تخصصی کاروفناوری, فایل مربوط به دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری, فرم خام گزارش تخصصی فناوری, مشکلات درس کاروفناوری, نمونه فرم گزارش تخصصی فناوری, نمونه گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری, نمونه گزارش تخصصی درس فناوری, پیشنهاد درس کاروفناوری, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری, گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری بصورت ورد, گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری هشتم, گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری هفتم, گزارش تخصصی دبیر کارو فناوری : گزارش تخصصی دبیر, گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری, گزارش تخصصی در مرود درس کار و فناوری, گزارش تخصصی درس کار و فناوری بصورت ورد,گزارش تخصصی درس کار و فناوری هشتم, گزارش تخصصی درس کار و فناوری هفتم, گزارش تخصصی درس کار وفناوری, گزارش تخصصی درس کارو فناوری و تفکر مقطع متوسطه, گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار و فناوری, گزارش تخصصی معلم کار و فناوری, گزارش تخصصی معلمان درس کار و فناوری, گزارش تخصصی معلمان علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار, گزارش تخصصی کار و فناوری, گزارش تخصصی کار و فناوری متوسطه, گزارش تخصصی کاروفناوری رایگان, گزارش تخصصی کلاس ششم کار فناوری, گزارش کار درس کار و فناوری, گزارش کار و فناوری, گزراش تخصصی آموزگار کار و فناوری ششم, گزراش تخصصی بصورت ورد, گزراش تخصصی دبیر حرفه و فن, گزراش تخصصی درباره درس کار و فناوری, گزراش تخصصی درس کار و فناوری ششم, گزراش تخصصی معلم حرفه و فن, گزراش تخصصی کار و فناوری متوسطه, گزراش تخصصی کار و فناوری متوسطه اول,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی