گزارش تخصصی عفاف
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

 تعداد صفحات: 15     کد محصول :6642      حجم فایل:28,9 KB      نوع فایل :rar 
 


 

چکیده:

   تحقیق حاضر با عنوان حجاب تنظیم و تهیه شده است. که  به صورت اجمالی به پوشش پرداخته ایم و در آن اهمیت و فلسفه ی حجاب را از دیدگاه آیات و روایات توضیح داده ایم. در پایان این فصل دلایل وجوب حجاب اسلامی را به طور اجمال بررسی کرده ایم.در تحقیق مورد نظر آثار حجاب و بایسته ها و راه کارها ی آن ها را در داخل کشور بررسی نموده و در نهایت نقشه های شوم دشمنان دین اسلام را که در خارج از کشور برنامه ریزی می شوند بیان کرده ایم.    

 

 

مقدمه

پیشینۀ حجاب و پوشش انسان به اندازۀ تاریخ و آفرینش است . پوشش و لباس هر انسانی پرچم کشور است . پرچمی که او بر در خانۀ خودش نصب کرده است و با آن اعلام می دارد که از کدام فرهنگ تبعیت می کند ؛ هم چنان که هر ملّتی ، وفاداری و احترام به پرچم خود ، اعتماد خود را به هویت ملی خویش افزار می کند . هر انسانی که به یک سلسله ارزش ها و بینش ها معتقد و وابسته است ، لباس متناسب آن ارزشها و بینش ها را به تن خواهد کرد . حجاب و پوشش بارزترین نشانۀ فرهنگ و نماد ملّی که سرعت تحت تأثیر سایر پدیدۀ فرهنگ قرار می گیرد . هر نوع دگرگونی در ساختار فرهنگ و اجتماعی ، با تغییر در پوشش مردم مشخص می گردد چنانچه استیلایی فرهنگی و سلطه پذیری نیز در اولین مرحه ، از طریق تغییر در پوشش مردم چهره می نماید . هدف اسلام ، سعادت و تکامل انسان است و دستورهای دینی و احکام فقهی در همین راستا عرضه شده است . در حقیقت هدف تمامی آموزه هایی که از سوی خداوند متعال نازل شده ، در جهت تعالی و رشد انسان در همۀ ابعاد مادی - معنوی ، فردی و اجتماعی می باشد . در نتیجه احکام الهی مرتبط با پوشش زمان نیز در همین راستا صادر گردید . حجاب امری فطری و از ضروریات دین اسلام می باشد ، با این وجود در طول تاریخ این مسئله همواره مورد تهاجم دشمنان دین بوده است . از مسئلۀ کشف حجاب در کشورهای اسلامی مثل ایران ، ترکیه و ... و تا وضع قانون : نوبت حجاب در کشورهای غربی و ترویج فرهنگ و ایجاد شبهات گوناگون در ذهن نوجوان ، همه گرمای ؟ است . از ؟ تهیۀ این مجموعه نگاهی هرچند کوچک در تبیین ، ترویج فرهنگ و حجاب و عفاف برداریم .

لینک دانلود:

گزارش تخصصی عفاف



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1396برچسب:, گزارش تخصصی حجاب, گزارش تخصصی عفاف,گزارش تخصصی فلسفه حجاب, گزارش تخصصی فلسفه عفاف, دانلود گزارش تخصصی حجاب و عفاف, دانلود گزارش تخصصی عفاف, نمونه گزارش تخصصی با موضوع حجاب و عفاف, گزارش تخصصی با موضوع حجاب و عفاف, گزارش تخصصی معاون پرورشی در مورد حجاب, گزارش تخصصی معاون پرورشی در مورد عفاف ,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی رایگان,گزارش تخصصي پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان پرورشی,گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی