تجـربیات مدون نقش معلم در کاهش کمرویی دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 32     کد محصول :5899      حجم فایل:55,42 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

 کودکان سرمایه‌های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دورهٔ کودکی که زمان شکل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات آینده فرد در جامعه را بنا می‌نهد، و سپس حرکت مملکت را مشخص می‌سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان و نوجوانان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود، و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آورد.

   از این رو سرمایه گذاری و برنامه ریزی در این زمینه از حساس‌ترین و مهم‌ترین وظایف مسئولان جامعه است، و باید از اولویت ویژه ای برخوردار باشد. (عبدالله شفیع آبادی-1372-1)

واژگان کلیدی: دانش آموز – معلم - کمرویی – پیشرفت

 

مقدمه

     در بسیاری از کلاسهای درسی، دانش آموزانی دیده می‌شوند کع آرام، کمرو و خجالتی هستند. این افراد در زندگی روزمهی خود اغلب اوقات با اعضاء خانواده و همسالان آشنا بازی می‌کنند. و از غریبه‌ها اجتناب می‌ورزند. شرم و خجالت این افراد ممکن است آن‌ها را از اکتساب مهارت‌ها و آمادگی‌های لازم برای بسیاری از فعالیت‌هایی که همسالانشان از آن لذت می‌برند و یا اصولاً برای رشد شخصیت آن‌ها ضروری است، بازدارد. ارزیابی والدین و معلمین از این گروه متفاوت است.

بعضاً آن‌ها را دانش آموزانی بی آزار و خوب می‌شناسند و گاه ممکن است با حالت دلسوزانه به آن‌ها بنگرند و با این گونه رفتارآن ها را غیر عادی تلقی کنند، لیکن در مقایسه با اختلالات رفتاری دیگر کمتر اتفاق می‌افتد که این گروه افراد به عنوان موارد حاد مشکلات کلاس و مدرسه بر شمرده شوند.

      این دانش آموزان گرچه برای معلم و همکلاسی‌های خود مشکلی ایجاد نمی‌نمایند، ولی ممکن است به علت رنج ناشی از احساس نا امنی و بی کفایتی در خود، یکی از ناشادترین کودکان باشند. اگر در مورد رفتار غیر اجتماعی آنان چاره ای اندیشیده نشود این کودکان احتمالاً در معرض بیماری‌های روانی قرار حواهند گرفت

لینک دانلود:

تجـربیات مدون نقش معلم در کاهش کمرویی دانش آموزان




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1396برچسب:,تجربیات مدون رایگان,تجربیات مدون فرهنگیان رایگان,تجربیات مدون معلم ابتدایی رایگان,دانلود رایگان تجربیات مدون فرهنگیان,دانلود رایگان تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون,تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون معاون آموزشی,تجربیات مدون مربی بهداشت,تجربیات مدون آموزشی,تجربیات مدون معلمان,تجربیات مدون یک معلم,تجربیات مدون دبیر ریاضی,تجربيات مدون,تجربیات مدون دبیر زبان انگلیسی,تجربیات مدون معلم ابتدایی رایگان,تجربیات مدون یک معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلمان ابتدایی,دانلود تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلم سوم ابتدایی,تجربیات مدون شده معلم ابتدایی,تجربیات مدون معلم دوم ابتدایی,دانلود تجربیات مدون معلمان ابتدایی,دانلود رایگان تجربیات مدون معلم ابتدایی,تجربیات مدون معاون آموزشی ابتدایی,تجربیات مدون معاون آموزشی مدرسه,تجربه مدون معاون آموزشی,تجربيات مدون معاون پرورشي,تجربیات مدون یک معاون آموزشی,تجربیات مدون یک معاون آموزشی دبیرستان,تجربیات مدون معاون فناوری آموزشی,تجربیات مدون آموزشی معلمان,تجربیات مدون آموزشی زبان انگلیسی,تجربیات مدون آموزشی آموزگار ابتدایی,تجربیات آموزشی مدون یک دبیر ادبیات,تجربیات مدون آموزش و پرورش,تجربیات مدون آموزش ابتدایی,تجربیات مدون آموزش,تجربیات مدون معلمان راهنمایی,تجربیات مدون معلمان استثنایی,تجربیات مدون معلمان زبان انگلیسی,تجربیات مدون معلمان ادبیات,تجربیات مدون معلمان ادبیات فارسی,تجربیات مدون معلم ورزش,تجربیات مدون معلم علوم تجربی,تجربیات مدون یک معلم حرفه وفن,تجربیات مدون یک معلم فیزیک,تجربیات مدون یک معلم زبان انگلیسی,تجربیات مدون یک معلم زیست شناسی,تجربیات مدون یک معلم ورزش,تجربیات مدون یک معلم شیمی,تجربیات مدون یک معلم تربیت بدنی,تجربیات مدون یک معلم دبستان,تجربیات مدون دبیر ریاضی راهنمایی,تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان,تجربیات مدون دبیر ریاضی متوسطه اول,تجربیات مدون یک دبیر ریاضی,تجربیات مدون دبیران ریاضی,تجربیات مدون معلم ریاضی,تجربیات مدون معلم ریاضی راهنمایی,دانلود تجربیات مدون دبیر ریاضی,تجربیات مدون یک معلم ریاضی,تجربیات مدون فرهنگیان,تجربیات مدون یک دبیر زبان انگلیسی,تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی,تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی دبیرستان,تجربیات مدون شده دبیر زبان انگلیسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی