ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 11     کد محصول :5715      حجم فایل:24,64 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

 

وای بر امتی که لباس خود را نبافد .      حضرت رسول (ص)

واژه لباس در فارسی تداعی گر پوشاک و تن پوش  بوده که برای پوشاندن شکل اصلی بدن و تغییر شکل آن به نحوی زیبا به کار می رود و به عبارتی ))لباس هر انسانی نشانه شخصیت وجودی اوست((. در همین راستا رشته خیاطی به وجود آمد.

رشته خیاطی زیر گروه  زمینه خدمات و گروه پوشاک در رشته های مهارتی کاردانش  دوره متوسطه می باشد. دروس مهارتی ارائه شده این رشته مطابق با استانداردهای فنی و حرفه ای می باشد. دانش آموزان پس از گذراندن سال اول دبیرستان با انتخاب رشته خیاطی می توانند وارد این رشته شده و همزمان با گذراندن دروس عمومی و اختیاری، دروس مهارتی مورد نظر را بگذرانند. رشته خیاطی از کدرشته های مهارتی مختلف مانند: خیاطی لباس زنانه ، خیاطی لباس شب و عروس، خیاطی دوختهای تزئینی و … تشکیل شده که دروس مهارتی در پایه دوم و سوم هنرستان ارائه می شود. پس از پایان دوره تحصیلی در این رشته و اخذ دیپلم، هنرجویان می توانند با شرکت در کنکورو گذراندن واحدهای مربوطه به مدرک کاردانی وبا کنکور مجدد به مدرک  کارشناسی در رشته تکنولوژی طراحی دوخت دست یابند. آن گروه از هنرجویان که تمایل به ادامه درس ندارند می توانند با کار در مزون های خیاطی و یا کار در تولیدی های پوشاک به آسانی جذب بازار کار شوند.

رشته خیاطی

هنر ظریف طراحی و دوخت که در ایران همواره به عنوان هنر اصیل مورد توجه بوده است با پرورش و آموزش افراد مستعد در این زمینه می تواند بعنوان یکی از صنایع مهم و سود آور بکار گرفته شده است.

رشته خیاطی زیر گروه  زمینه خدمات و گروه پوشاک در رشته های مهارتی کاردانش  دوره متوسطه می باشد. دروس مهارتی ارائه شده این رشته مطابق با استانداردهای فنی و حرفه ای می باشد. دانش آموزان پس از گذراندن سال اول دبیرستان با انتخاب رشته خیاطی می توانند وارد این رشته شده و همزمان با گذراندن دروس عمومی و اختیاری، دروس مهارتی مورد نظر را بگذرانند. رشته خیاطی از کدرشته های مهارتی مختلف مانند: خیاطی لباس زنانه ، خیاطی لباس شب و عروس، خیاطی دوختهای تزئینی و  تشکیل شده که دروس مهارتی در پایه دوم و سوم هنرستان ارائه می شود. پس از پایان دوره تحصیلی در این رشته و اخذ دیپلم، هنرجویان می توانند با شرکت در کنکورو گذراندن واحدهای مربوطه به مدرک کاردانی وبا کنکور مجدد به مدرک  کارشناسی در رشته تکنولوژی طراحی دوخت دست یابند. آن گروه از هنرجویان که تمایل به ادامه درس ندارند می توانند با کار در مزون های خیاطی و یا کار در تولیدی های پوشاک به آسانی جذب بازار کار شوند.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی خیاطی

گزارش تخصصی خیاطی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1396برچسب:, دانلود فایل ورد گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی Word, دانلود گزارش تخصصی با موضوع درس خیاطی, دانلود گزارش تخصصی به صورت ورد, دانلود گزارش تخصصی خیاطی, دانلود گزارش تخصصی دبیران فنی, دانلود گزارش تخصصی در قالب ورد, دانلود گزارش تخصصی کارآموز رشته خیاطی, دانلود گزارش تخصصی معلمان, دانلود گزارش تخصصی ورد, گزارش تخصصی Doc, گزارش تخصصی Word,گزارش تخصصی با فرمت Word, گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی جدید, گزارش تخصصی در قالب Word, گزارش تخصصی در قالب ورد, گزارش تخصصی در مقطع ابتدایی ورد,گزارش تخصصی درقالب ورد, گزارش تخصصی رایگان, گزارش تخصصی فایل ورد, گزارش تخصصی فنی و حرفه ای, گزارش تخصصی کاردانش, گزارش تخصصی کامل بصورت Word, گزارش تخصصی کامل و آماده بصورت ورد, گزارش تخصصی ورد, گزارش تخصصی ورد رایگان, گزارش تخصصی یادگیری رشته ی خیاطی و تاثیر آن در آینده شغلی, نمونه گزارش تخصصی, نمونه گزارش تخصصی بصورت ورد, نمونه گزارش تخصصی کاردانش با موضوع خیاطی, نمونه گزارش تخصصی ورد,گزارش تخصصی هنرستان,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی معاون فنی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی معلمان هنرستان رایگان,گزارش تخصصی مدیر هنرستان کاردانش,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی