اقدام پژوهی ایجاد انگیزه در کودکان بازمانده از تحصیل
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 42     کد محصول :5636      حجم فایل:233,68 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

گاهی آمار کودکان بازمانده از تحصیل سه و نیم میلیون نفر ارائه می شود و گاه بیشتر ازاین ،اما می توان آمار ارائه شده از دفتر پژوهشهای مجلس را ملاک قرار داد.  با این وجود  این آمار تا چه اندازه صحیح می باشد و تا چه اندازه در آمار ارائه شده ی کودکانی که جذب بازار کارشده اند و خانواده ها به دلایلی این آمار را ارائه نمی دهند و یا سهم کودکانی که اسیر گروه های بزهکاری و یا تکدی گری شده اند .این پژوهش درباره دختری به نام زینب است که به دلایلی از تحصیل بازمانده است . از آنجایی که معلمان پایه اول او را مخل کلاس خود می دانستند من خود به شخصه مسئولیت آموزش او را جهت ورود به پایه اول به عهده گرفتم .در پایان بعد از 4 ماه توانستم تغییرات شگرفی در این دانش آموز ایجاد کنم که باعث تحسین همکاران شد و اوتوانست با پشتکار خود به پایه اول وارد شود .

مقدمه :

از جمله آسیب هایی که نظام آموزشی را در ایران مورد تهدید قرار می دهد، افت تحصیلی می باشد. افت تحصیلی را می توان زیر بنای اصلی پدیده کودکان بازمانده از تحصیل دانست . یکی از شاخص های توسعه کشورها ، همگانی شدن آموزش و پرورش و تعمیم آموزش اجباری است. محاسبات گذر تحصیلی از مقطع ابتدایی نشانگر این واقعیت است که شمار خروجی ها برابر با عده ورودی ها نیست و توسعه در کشور ما نیز از این لحاظ کم تر تحقق یافته است. همواره افت تحصیلی در آموزش و پرورش وجود داشته ما به دلیل تدریجی بودن و آشکار نبودن نتایج آن به عمد از کنار آن رد شده ایم. افت تحصیلی موارد متعددی از قبیل مردودی، ترک تحصیل را در بر می گیرد و منظور کاهش عملکرد دانش آموز از سطح رضایت بخش به سطح نامطلوب است و به طوری که اگر بین استعداد بالقوه و بالفعل دانش آموز فاصله ای وجود داشته باشد این فاصله نشان از افت تحصیلی دارد و بهترین شاخص آن مقایسه عملکرد قبلی و فعلی دانش آموز است که نهایتا" منجر به بروز پدیده بسیار تلخ کودکان بازمانده از تحصیل می شود .


لینک دانلود:

اقدام پژوهی ایجاد انگیزه در کودکان بازمانده از تحصیل




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 19 مهر 1396برچسب: اقدام پژوهی Doc , اقدام پژوهی Docx , نمونه اقدام پژوهی Doc , تحقیق اقدام پژوهی Docx , اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی Doc , اقدام پژوهی ورد , دانلود اقدام پژوهی ورد , اقدام پژوهی Word , اقدام پژوهی بصورت ورد , نمونه اقدام پژوهی ورد , اقدام پژوهی رایگان ورد , اقدام پژوهی درقالب ورد , اقدام پژوهی فایل ورد , نمونه اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی ورد , دانلود اقدام پژوهی Word , دانلود اقدام پژوهی به صورت ورد , دانلود اقدام پژوهی در قالب ورد , دانلود فایل ورد اقدام پژوهی , اقدام پژوهی در قالب Word , اقدام پژوهی با فرمت Word , اقدام پژوهی کامل بصورت Word , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی در قالب ورد , اقدام پژوهی معلمان , اقدام پژوهی معلمان ابتدایی , اقدام پژوهی معلمان متوسطه , اقدام پژوهی معلمان استثنایی , اقدام پژوهی معلمان در مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی معلمان تربیت بدنی , اقدام پژوهی معلمان ریاضی , اقدام پژوهی معلمان شیمی , اقدام پژوهی معلمان ریاضی دبیرستان , اقدام پژوهی معلمان زبان , نمونه اقدام پژوهی معلمان ابتدایی , تحقیق اقدام پژوهی معلمان ابتدایی , نمونه های اقدام پژوهی معلمان ابتد ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی