گزارش تخصصی روش های برقراری ارتباط خانه و مدرسه و نقش انجمن
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 16     کد محصول :5576      حجم فایل:42,43 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده گزارش

رابطه خانه و مدرسه تعاملي دوطرفه است . هر دو نهاد تربيتي بايد به نقش خود عمل کنند تا تعليم و تربيت ثمربخش شوند. وجود معلمان با صلاحيت در مدارس، خلاء وجود پدر و مادر را پر نمي کند و وجود والدين توانا و قابل نيز نمي تواند جاي مدرسه را بگيرد.در ابتدا با ارائه تعریفی از خانواده و اهمیت نقش خانواده در فرزندان به خصوص در مقطع ابتدایی پرداخته و سپس ضرورت ارتباط خانه و مدرسه را بررسی کرده و سپس به موانع مشارکت اولیا در مدرسه پرداخته و به ارائه راهکارهایی برای افزایش تعامل والدین با مسئولان مدرسه پرداخته است .

 

 

 

مقدمه

 خانواده ، نخستین نهاد اجتماعی است که تأمین کننده ی نیازهای روانی و جسمانی افراد است . کودک از همان ابتدایی شیر خوارگی از محیط خانواده متأثر می شود و در بزرگسالی نیز این تأثیر پیچیدگی خاص خود را پیدا می کند . خانواده در رشد شخصیت فرزندان ، تحکیم ارتباط میان اعضای خود و اعتلای فرهنگ جامعه و ... نقش و اهمیت بسزایی دارد .

فرزند در خانه و در دامان والدین رشد می کند و آماده ی ورود به مرحله ی دیگری می شود . خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه ای محسوب می شود .وضعیت موجود هر جامعه ای نتیجه یادگیری دیروز افراد در خانه و مدرسه است و وضعیت فردای هر جامعه در نتیجه سرمایه گذاری هایی است که امروز روی دانایی افراد در خانه ، مدرسه و جامعه انجام می گیرد .

یک اصل مهم دانایی می گوید : آینده یافتنی نیست ، بلکه ساختنی است اگر به دنبال ساختن آینده جامعه هستی بین خانه و مدرسه پل ارتباطی و دانش افزایی بزن و اجازه بده این پل از جامعه بگذرد .

در تعریفی از راجرز خانواده چنین تعریف شده است : خانواده ، نظامی نیمه بسته است که نقش ارتباطات داخلی را ایفا می کند و دارای اعضایی است که وضعیت ها و مقام های مختلفی را در خانواده و اجتماع احراز کرده و با توجه به محتوای وضعیت ها ، افکار و ارتباطات خویشاوندی که مورد تأیید جامعه ای است که خانواده جزء لاینفک آن است ، ایفای نقش می کند .

 

 

 لینک دانلود:

گزارش تخصصی روش های برقراری ارتباط خانه و مدرسه و نقش انجمن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 19 مهر 1396برچسب:,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی رایگان,گزارش تخصصی معاون آموزشی هنرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون اجرایی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاونت اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرائی,تدوین گزارش تخصصی معاون اجرایی,دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی برای معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون فناوری,گزارش تخصصی معاون فناوری رایگان,گزارش تخصصی معاون فناوری مدرسه,نمونه گزارش تخصصی معاون فناوری,گزارش تخصصی معاون فناوری مدارس,گزارش تخصصی معاون فناوری دبیرستان,گزارش تخصصی معاون فنی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون فنی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی