ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 6     کد محصول :7858      حجم فایل:18,32 KB      نوع فایل :rar 

 


 

 

توضیحاتی از ارزشیابی با موضوع: پیشنهاد ارزشیابی با موضوع پوشه کار

(  فرمت فایل ورد و قابل ویرایش  – تعداد صفحات 6 صفحه)

تعریف پوشه کار :

به مجموعه هدفدار منظم از کار و فعالیّت فراگیر که نشان دهنده تلاش و کوشش و پیشرفت و رشد دستآوردها و موفقیّت های او می باشد. و فراگیران را به فراگیرانی پویا و فعال تبدیل می کند که در برابر یادگیری و پیشرفت خود مسئول باشند.

اهداف پوشه کار :

« برای مقاصد سنجش، یک کارپوشه مجموعه­ی محدودی از کارهای دانش­آموز است که به منظور معرفی بهترین کارها یا نشان دادن رشد تحصیلی او در یک مدت معین مورد استفاده قرار می­گیرد. کار پوشه شامل مجموعه­ای از همه­ی کارهای دانش آموز نیست بلکه به کارهایی که بهتر از بقیه، هدف کار پوشه را برآورده می­سازد و عملکرد فراگیر را نشان می­دهد محدود می­شود. موادی که در پوشه کار قرار می­گیرد به طور دقیق و به طور عمدی به گونه­ای انتخاب می­شود که مجموعه­ی کارهای انتخابی در کل، هدف مورد نظر را تحقق بخشند».


لینک دانلود:

دانلود پیشنهاد ارزشیابی با موضوع پوشه کار معلم و دانش آموز




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396برچسب:,پیشنهاد ارزشیابی معلمان,پیشنهاد ارزشیابی معلمان ابتدایی,پیشنهاد ارزشیابی معلمان رایگان,پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,نمونه پیشنهاد ارزشیابی معلمان,نمونه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,پیشنهاد ارزشیابی دبیران,پیشنهادات ارزشیابی توصیفی,پیشنهادات برای ارزشیابی توصیفی,پیشنهاداتی برای ارزشیابی توصیفی,پیشنهادات ارزشیابی,پیشنهادات ارزشیابی معلمان,پیشنهاد برای ارزشیابی توصیفی,پیشنهاد برای بهبود ارزشیابی توصیفی,پیشنهاد برای ارزشیابی مدرسه,پیشنهاد برای ارزشیابی دبیران,پیشنهاد برای ارزشیابی معلم,پیشنهاد برای ارزشیابی فرهنگیان,پیشنهاد برای ارزشیابی مدیران,پیشنهاد برای ارزشیابی,ارائه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان رایگان, پوشه ی کار, پیشنها ارزشیبای معلمان ابتدایی, پیشنهاد ارزشیابی, پیشنهاد ارزشیابی ابتدایی, پیشنهاد ارزشیابی معلمان دبستان, پیشنهاد پوشه کار, پیشنهاد در سطح مدرسه, دانلود پیشنهاد ارزشیابی, دانلود رایگان فرم پیشنهاد ارزشیابی, دانلود فرم پیشنهادات, فرم ارائه پیشنهاد مدارس, فرم ارائه پیشنهاد معلمان, نمونه پیشنهادات معلمان برای ارزشیابی, نمونه فرم ارائه پیشنهاد, نمونه فرم پیشنهادات معلمان, نمونه فرم نظام پیشنهادات آموزش و پرورش,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی