ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 اقدام پژوهی چگونه توانستم بیش فعالی محمد جواد را بهبود بخشم

 

تعداد صفحات: 20 کد محصول :6530 حجم فایل:50,01 KB نوع فایل :rar 

 

مقدمه

بيش فعالي به حالتي اطلاق می‌شود كه كودك به نحو افراطي و بيش از اندازه فعال و پر جنب و جوش باشد و اين تحركات زياد اطرافيان وي را دچار مشكل می‌کند. به علت بي دقتي ممكن است در انجام تكاليف مدرسه و كارهاي محوله ديگر اشتباهات زيادي را مرتكب شوند. اين اختلال در تعدادي از بچه‌های دوران ابتدايي ديده شده است همراهي و جلب توجه آن‌ها دشوار است. البته اين اختلال به عنوان ناتواني در يادگيري محسوب نمی‌شود بلكه به نوعي بي توجهي و حواس پرتي در ياد گيري محسوب می‌شود. نداشتن آرام و قرار و تمرکز، پر جنب و جوش بودن و به قول معروف از ديوار راست بالا رفتن از جمله مشخصه‌های يک دانش آموز بيش فعال است.

دانش آموزي که ناخواسته با داشتن اين اختلال، از فعاليت بيش از حدي برخوردار است اغلب از سوي ديگران به ويژه خانواده و معلم خود سرزنش و تحقير می‌شود و از طرف ديگر با بازيگوشي و شيطنت بسيار همه را عاصي می‌کند. در اين ميان مهم‌ترین عاملي که می‌تواند ياري دهنده دانش آموزان بيش فعال باشد، اطلاع رساني صحيح و مداخله به موقع براي برطرف کردن اين نقيصه است؛ مشکلي که اگر به رفع آن توجه نشود، صدمه جبران ناپذيري بر دانش آموز بيش فعال وارد خواهد کرد.

 

 

بیان وضعیت

اینجانب ............... آموزگار .... ابتدایی دارای مدرک ………… و سابقه ……… خدمت در آموزش و پرورش هستم. در سال ..... در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشغول به کار شدم. بعد از این مدت یعنی از سال 1 / 7 / 1377 که وارد اداره شدم در شهرستان ...... در کلاس‌هایی مختلف حضور داشتم.

تا اکنون اقدام پژوهی حاضر مربوط به سنوات قبل می‌باشد.

در سالی که گذشت دانش آموزی به نام محمد داشتم که افراطي و بيش از اندازه فعال و پر جنب و جوش داشت. با مصاحبه از دانش آموزان و مدیر مدرسه متوجه شدم که محمد در انجام تكاليف مدرسه و كارهاي محوله ديگر اشتباهات زيادي را مرتكب می‌شود. برای یافتن پاسخ سؤال خود تصمیم گرفتم تا با مادر محمد گفت وگویی داشته باشم در پی گفت وگو متوجه شدم که او دانش آموزی بیش فعال است و همان طور که حدس می‌زدم در انجام تکالیف مدرسه و کارهای دیگر اشتباهات زیادی دارد.

 

پیشینه

درخصوص موضوع تحقیق بنده (چگونه توانستم بیش فعالی محمد جواد را بهبود بخشم؟)

همکارام به این نتیجه رسیدند نشانه‌های رفتاری بیش فعالی:

 
مقدمه 4
بیان وضعیت 5
پیشینه 6
جمع آوری اطلاعات 1 7
راه حل موقت 8
اجرای راه حل موقت 8
گردآوری اطلاعات 2 9
روش هاي درمان 10
نتیجه گیری 19
منابع 20


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم بیش فعالی محمد جواد را بهبود بخشم

اقدام پژوهی چگونه توانستم بیش فعالی محمد جواد را بهبود بخشم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396برچسب:,اقدام پژوهی بیش فعالی,اقدام پژوهی درباره بیش فعالی,نمونه اقدام پژوهی بیش فعالی,اقدام پژوهی درمورد بیش فعالی,اقدام پژوهی بیش فعال,دانلود اقدام پژوهی بیش فعالی,اقدام پژوهی برای بیش فعالی,اقدام پژوهی با موضوع بیش فعالی,اقدام پژوهی درباره ی بیش فعالی,اقدام پژوهی راجع به بیش فعالی,اقدام پژوهی در مورد کودکان بیش فعال,اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی,نمونه کامل اقدام پژوهی بیش فعالی,اقدام پژوهی در مورد دانش آموزان بیش فعال,اقدام پژوهی کودکان بیش فعال,اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال, دانلود اقدام پژوهی ورد , اقدام پژوهی Word , اقدام پژوهی بصورت ورد , نمونه اقدام پژوهی ورد , اقدام پژوهی Doc , اقدام پژوهی Docx ,نمونه اقدام پژوهی Doc , تحقیق اقدام پژوهی Docx , اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی Doc, اقدام پژوهی رایگان ورد , اقدام پژوهی درقالب ورد , اقدام پژوهی فایل ورد , نمونه اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی ورد , دانلود اقدام پژوهی Word , دانلود اقدام پژوهی به صورت ورد , دانلود اقدام پژوهی در قالب ورد , دانلود فایل ورد اقدام پژوهی, اقدام پژوهی در قالب Word , اقدام پژوهی با فرمت Word , اقدام پژوهی کامل بصورت Word , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی در قالب ورد ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی