اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش اموزانم را به پوشیدن چادر تشویق وترغیب کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 24     کد محصول :7061      حجم فایل:61,33 KB      نوع فایل :rar 

 


 

اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش اموزانم را به پوشیدن چادر تشویق وترغیب کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش اموزانم را به پوشیدن چادر تشویق وترغیب کنم

چکیده

 

حجاب به معناى پوشاندن بدن زن در برابر نامحرم از احکام ضرورى دین اسلام است. در ادیان الهى دیگر از جمله آئین زرتشت، یهود و مسیحیت نیز این حکم با تفاوتهایى وجود دارد. در سرزمینى که اسلام در آن ظهور کرد زنان با صورتى گشاده و گریبانى چاک در معابر آمد و شد مى کردند. برخى نویسندگان چنین اظهار نظر کرده اند که پوشش اسلامى نتیجه تعامل فرهنگى بین اعراب و ایرانیان و رومیان است و در نتیجه، اسلام نسبت به چگونگى حضور زن در برابر نامحرم قانونى خاص ندارد و آن چه امروز به صورت دستورى شرعى در آمده، مستندى شرعى ندارد. این مقاله به تحقیق درباره صحت و سقم این نظر مى پردازد.

 

 

 

مقدمه

 

حجاب به معنای رهایی از دام شیطان  و فرار از هر پلیدی است . حجاب یعنی از زشتی ها گذشتن و درون را پاک کردن ،دژ مستحکم زن و مرد است در برابر هزاران تیر زهر آلود دشمن .

دشمن با جملات فریبدهنده و به ظاهر زیبای خود از قبیل: دلت پاک باشد، حجاب یعنی چه؟چادر یعنی چه؟! جلو می آید و جوانان ساده لوح ما را فریب می دهد، چادرها را از سر آنها خارج می کند و حیا را از وجودشان پاک می سازد. به آنها تلقین می کند که اگر بحث حجاب است، مانتو و مقنعه هم حجاب است، چادر که فقط حجاب نیست؟ بعد جلو می آید و می گوید اگر روسری کمی عقب تر باشد، گردی صورت بیرون باشد که اشکال شرعی ندارد، قدم بقدم جلو خواهد آمد تا چادر و حجاب را از زنان و دختران و ناموس مسلمان بگیرد. و آزادی هایی را برای پسران بیان می کند که اصلا در صلاح آنها نیست و با حیله و ترفند، بذر بی و بند و باری و بی غیرتی را در جوانان می کارد وآنوقت در یک فرصت مناسب ضربه کاری را وارد می کند، که دیگر هیچ زمانی  قابل جبران نخواهد بود.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش اموزانم را به پوشیدن چادر تشویق وترغیب کنم



اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش اموزانم را به پوشیدن چادر تشویق وترغیب کنم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 2 شهريور 1396برچسب:اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش اموزانم را به پوشیدن چادر تشویق وترغیب کنم,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی درباره چادر,اقدام پژوهی مدیر مدرسه,اقدام پژوهی دبیر,اقدام پژوهی معلم,اقدام پژوهی آموزگار,اقدام پژوهی ابتدایی,اقدام پژوهی متوسطه اول,اقدام پژوهی متوسطه دو,اقدام پژوهی دبیرستان,اقدام پژوهی معاون مدرسه,اقدام پژوهی معاون آموزشی مدرسه,اقدام پژوهی ناظم مدرسه,اقدام پژوهی مربی پرورشی,اقدام پژوهی معلم دبیر پرورشی,اقدام پژوهی ورد,دانلود اقدام پژوهی ورد,اقدام پژوهی Word,اقدام پژوهی بصورت ورد,نمونه اقدام پژوهی ورد,اقدام پژوهی رایگان ورد,اقدام پژوهی درقالب ورد,اقدام پژوهی فایل ورد,نمونه اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی ورد,دانلود اقدام پژوهی Word,دانلود اقدام پژوهی به صورت ورد,دانلود اقدام پژوهی در قالب ورد,دانلود فایل ورد اقدام پژوهی,اقدام پژوهی در قالب Word,اقدام پژوهی با فرمت Word,اقدام پژوهی کامل بصورت Word,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی در قالب ورد, اقدام پژوهی درباره چادر , اقدام پزوهی درباره حجاب , اقدام پژوهی نهادینه کردن حجاب , نهادینه کردن حجاب در دانش آموزان , ترغیب دانش اموزان به استفاده از حجاب , حجاب در دانش اموزان , اقدام پژوهی حجاب , اقدام پژوهی تشویق دانش آموزان به حجاب ,اقدام پژوهی حجاب و عفاف , اقدام پژوهی حجاب دانش آموزان , اقدام پژوهی درباره ی حجاب , اقدام پژوهی در مورد حجاب , اقدام پژوهی درباره حجاب , نمونه اقدام پژوهی حجاب , اقدام پژوهی با موضوع حجاب , اقدام پژوهی در مورد حجاب و عفاف , اقدام پژوهی پرورشی , اقدام پژوهی درس پرورشی , اقدام پژوهی فعالیت پرورشی , اقدام پژوهی معاون پرورشی , نمونه اقدام پژوهی پرورشی , اقدام پژوهی مربیان پرورشی , اقدام پژوهی مربی پرورشی , اقدام پژوهی معلمان پرورشی , موضوعات اقدام پژوهی پرورشی , اقدام پژوهی معاونین پرورشی , نمونه اقدام پژوهی درس پرورشی , اقدام پژوهی فعالیت های پرورشی , نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی , دانلود نمونه اقدام پژوهی پرورشی ,نمونه اقدام پژوهی ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی