دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه توانستم  خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم

مختصری از اقدام پژوهی :

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم
چکیده
ناسازگاری دانش آموزان ، یکی از مسائلی است که معمولاً معلمان با آن مواجه هستند . یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . معلّمان در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از معلمان ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد .

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی من چگونه می توانم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم میباشد.هدف من از انجام این پژوهش کاهش خشونت در دانش آموزان است.به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مسئله رفع گردد. عواطف و احساسات ، نحوه رفتار و عملکرد انسان را مشخص می سازد و در چگونگی اداره امور زندگی روزمره نقش بسزایی دارد . رفتار پرخاشگرانه که از انگیزه پرخاشگری سرچشمه می گیرد از دیدگاه های گوناگون به طرق مختلف تعریف شده است . پرخاشگری به معنی ستیزه جویی و جنگ طلبی و رفتار تندو خشن است و برای توصیف حالتهای عاطفی مختلف از رنجش عادی تا غیظ و غضب شدید بکار می رود . در پیرامون خویش شاید کودکانی را بیابیم که در همه زمینه های ارتباطی ، حتی بدون اندیشیدن ، مایلند به نوعی مخالفت خود را ابراز کنند . این کودکان از ادامه زندگی خود رنج می برند و خانواده و افراد محیط خود را با مشکلات زیادی مواجه می سازند . هر چند ویژگی مخالفت کردن و پرخاشگری در نوع انسان یک پدیده هنجار بشمار می آید و در کودکان نیز این ویژگی با نوسان و توالی متغیری طبیعی به نظر می رسد . اما در برخی از کودکان ستیزه جویی از سطح ، عمق و شدت بیشتری برخوردار است که باید با آن به صورت یک رویکرد روانی برخورد کرد . این اختلال روانی به صورت مخالفت کردن در مقابل هر چیزی به همراه بحث و جدل کلامی دائم و تمایل نداشتن به انجام هر گونه رفتار منطقی بروز می کند این عارضه ی روانی قبلاً به عنوان پرخاشگری نهفته خوانده می شد .

فهرست

 


لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری دانش آموزانم را کاهش دهم؟ , نمونه اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری دانش آموز را کاهش دهم , اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان را در کلاس کاهش دهم؟ , اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز محمد را در کلاس , اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان , علم زندگی , چگونه می توانیم پرخاشگری را در دانش آموزان ابتدایی برطرف کنیم , اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس , چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز را در کلاس کاهش دهم , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت و پرخاشگری دانش آموزان پسر پایه اول , فایل اقدام پژوهی کاهش پرخاشگری دانش آموزان , , فایل اقدام پژوهی کاهش پرخاشگری دانش آموزان , - بانک علمی , آموزان دانش پرخاشگری اقدام پژوهی مورد دانش آموزان اقدام , دانلود اقدام پژوهی کاهش پرخاشگری دانش آموزان , , ارزش های انسانی , اقدام پژوهي چگونه توانستم مشکلات عاطفي و رفتاري دانش آموزان را , آموزشی , فایل اقدام پژوهی نقش تربیت بدنی در کاهش پرخاشـگری دانش آمــــوزان , راهکارهای جلوگیری پرخاشگری , اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان را در کلاس کاهش , گام به گام آنلاین , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی