ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش أموزان را تقویت کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم
چکیده
پس از ۱۷ سال خدمت در مدرسه همراه با عشق و علاقه تنها مسئله‌ای که ذهنم را مشغول کرده و باعث تکدر خاطرم شده روابط انسانی و عاطفی در بین دانش‌آموزان برکلاسهاست و من به عنوان مدیر کار آزموده و با تجربه سعی بر شکستن این جو سرد و ایجاد علاقه و انگیزه برای بوجود امدن روابط انسانی و عاطفی دربین دانش‌آموزان دارم.

مقدمه
آموزش به معنای تجربه ای مبتنی بر یادگیری و به منظور ایجاد تغییرات نسبتا” پایدار در فرد با هدف قادر سازی او به انجام کار و بهبود بخشی تواناییها ، تغییر مهارتها ، دانش ، نگرش و رفتار اجتماعی دانسته و تلقی شده است .بنابراین آموزش در واقع تغییر نگرش و مهارت افراد است.
با نگاهی به مدارس و توجه بیشتر به روش عمل آنها خواهید دید که با وجود تفاوت های بسیار اندک در ساختار و شکل مدارس و نیز یکسان بودن مواد و کتب درسی، تفاوت های زیادی بین مدارس و سطح درسی و نتایج دانش آموزان آنها مشاهده می شود. پس با اندکی تأمل می توان فهمید که عاملی دیگر وجود دارد که موجب می شود سطح درسی، حال و هوای مدرسه و روابط بین فردی در این مراکز آموزشی متفاوت شود.در سالهای اخیر تحقیقاتی انجام شده است که تأثیر برخی ابعاد غیر درسی را بر رشد جنبه های آموزشی و شخصیتی دانش آموزان اثبات کرده است. اموری همچون رابطه بین فردی دانش آموزان، رابطه میان آنها و معلمان و مدیران، وضعیت اقتصادی-اجتماعی و بسیاری مسائل دیگر در تحصیل و موفقیت دانش آموزان بسیار مؤثرند. بدون تردید مدیران و معلمان بیش از هر عامل دیگر در به وجود آوردن جوّ مناسب در مدرسه و کلاس مؤثرند و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان وابسته به جوّ سازمانی مدرسه است.

 

 

لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی روابط اجتماعی , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی رایگان , اقدام پژوهی مدیران مدارس , اقدام پژوهی معاون مدرسه , اقدام پژوهی معلمان , چگونه توانستم روابط اجتماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم , دانلود اقدام پژوهی , نمونه اقدام پژوهی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , تجربیات و اقدام پژوهی , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , فروشگاه علمی آسمان سایت اقدام پژوهی ها , کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , تجربیات مدون دبیران , اقدام پژوهی همه مقاطع , تجربیات دبیران , اقدام پژوهی مدیر مدرسه , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی