دانلود اقدام پژوهی چگونه مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال را برطرف نمودم؟
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش اموز پیش فعال رابر طرف نمودم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال را برطرف نمودم؟

چکیده
در ابتدای سال تحصیلی با دانش آموزی روبرو شده ام که مشکل بی انضباطی وعدم تمرکز داشت بخاطر همین من برای حل این معضل تصمیم به انجام این اقدام پژوهی گرفتم و با تحقیقاتی که انجام داده ام به این نتیجه میرسیم که از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصیلی و ورود به کلاس یکی از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همکلاسی هایش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

مقدمه
موضوع اصلی این اقدام پژوهی بی انضباطی وعدم تمرکز دانش اموز پیش فعال است.هدف از انجام این اقدام پژوهی رفع بی انضباطی و عدم تمرکز دانش اموز پیش فعال کلاسم میباشد.برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد . یکی از راههای اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرماست . مقررات و قوانینی انضباطی رفتار را تحت کنترل درمی آورد و چون این کنترل اغلب مانع انجام خواسته های کودکان می شود ، گاهی موجب خشم و عصبانیت آنها می گردد . دلیل منطقی اجرای این پژوهش روبرو شدن با این مسئله در کلاس است و اهمیت آن خیلی زیاد است و ارتباط منطقی بین مسئله ئ پژوهش در کلاس درس است.دلایل نظری موجود بی انضباطی دانش آموز در کلاس درس است و این پژوهش با پژوهش های قبلی ارتباطی ندارد و فقط برای این مشکل پیش آمده در کلاسم انجام داده ام.

فهرست

 


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال را برطرف نمودم؟


دانلود اقدام پژوهی چگونه مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال را برطرف نمودم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی بیش فعالی , نمونه اقدام پژوهی بیش فعالی , اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی , اقدام پژوهی بیش فعال , اقدام پژوهی درباره بیش فعالی , اقدام پژوهی در بیش فعالی , اقدام پژوهی با موضوع بیش فعالی , اقدام پژوهی کودکان بیش فعال , نمونه اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی , اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال , اقدام پژوهی در مورد کودکان بیش فعال , نمونه کامل اقدام پژوهی بیش فعالی , اقدام پژوهی در باره بیش فعالی , اقدام پژوهی در مورد دانش آموزان بیش فعال , اقدام پژوهی درباره ی بیش فعالی , اقدام پژوهی تمرکز حواس , اقدام پژوهی تمرکز , اقدام پژوهی در مورد تمرکز , اقدام پژوهی عدم تمرکز , اقدام پژوهی دقت و تمرکز , اقدام پژوهی در مورد عدم تمرکز , اقدام پژوهی بی انضباطی , اقدام پژوهی بی انضباطی دانش آموزان , اقدام پژوهی بی انظباطی , اقدام پژوهی درباره بی انضباطی , اقدام پژوهی در مورد بی انضباطی , اقدام پژوهی با موضوع بی انضباطی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژ , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی