تجربیات مدون بررسی راهکارهای افزایش سرعت روان خوانی در فراگی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

تجربیات مدون بررسی راهکارهای افزایش سرعت روان خوانی در فراگیران پایه اول ابتدایی

چکیده

آموزش روان خوانی در دوره ی ابتدایی می تواند کمک شایانی به پیشرفت درک معنایی سایر دروس کرده، و کودکان امروز را برای ورود به دنیای رو به پیشرفت فردا آماده تر کند.در این پژوهش که بررسی راهکار هایی جهت افزایش سرعت روان خوانی در فراگیران پایه ی اول بود در یک کلاس28نفره و یک دبستان پسرانه در ناحیه 4 کرج به اجرا در آمد در شواهد جمع آوری شده مشخص شد که فراگیرانی که در خواندن با مشکل مواجه اند، به صورت زنجیره وار در سایر مهارت های زبان آموزی از جمله ( شنیدن ) به شدت دچار ضعف می باشند. برای بهبود این وضعیت با صلاح دید صاحب نظران و شواهد موجود راهکار ( تأکید بر جمله خوانی و آموزش آن و پرهیز از کلمه خوانی ) به اجرا  در آمد که پس از اجرای راهکار انتخابی شدت ضعف فراگیران تا حدی کاهش یافت که به بهبود خواندن آن ها انجامید.

در شواهد کتابخانه ای نیز راهکار های بسیار مؤثری ذکر شده است که اجرای هر کدام از آن ها محاسن زیادی را در بر داشته و خواندن آن کمک مؤثری به معلمان مقطع ابتدایی خواهد کرد.

 اگر چه این تغییرات چندان چشم گیر نبود اما ما را به هدف مورد انتظار نزدیک کرد. طبق ارزشیابی و مصاحباتی که با همکاران و دانش آموزان انجام شد، این راهکار اثر بخشی کافی را با توجه به زمان اندک داشته است. امیدواریم که نتایج این پژوهش اندکی از مشکلات جامعه ی تعلیم و تربیت را بهبود بخشد.

 

مقدمه

زبان فارسی نه تنها میراث ارجمند گذشته و حافظ وحدت و رمز هویت ملی ماست؛ بلکه تکیه گاه رشد و اعتلای فرهنگ و ازرشها نیز هست و برنامه ی درسی زبان آموزی، بزرگترین و مهمترین نقش را در این زمینه بر عهده دارد.

زبان های انسانی با توجه به اینکه تنها از چند عنصر آوایی محدود ( مثلاً در زبان فارسی از 32 صامت و 6 مصوت ) و تعداد محدودی واژه تشکیل می شوند، قادر هستند تعداد نامحدودی جمله بسازند. جمله هایی که برای نخستین بار گفته و شنیده می شوند و طبعاً حامل پیام های تازه ای هستند.



لینک دانلود:

تجربیات مدون بررسی راهکارهای افزایش سرعت روان خوانی در فراگی


تجربیات مدون بررسی راهکارهای افزایش سرعت روان خوانی در فراگی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:تجربیات مدون آموزگار ابتدایی , تجربیات مدون معلم ابتدایی , تجربیات مدون یک معلم ابتدایی , تجربیات مدون آموزگاران ابتدایی , تجربیات مدون آموزش ابتدایی , تجربیات مدون معلم ابتدایی رایگان , تجربیات مدون یک آموزگار ابتدایی , تجربه مدون آموزش ابتدایی , تجربیات مدون آموزشی آموزگار ابتدایی , دانلود تجربیات مدون معلم ابتدایی , تجربیات مدون معلم سوم ابتدایی , تجربیات مدون شده معلم ابتدایی , دانلود تجربیات مدون معلمان ابتدایی , تجربیات مدون آموزگاران , تجربیات مدون معلمان , تجربیات مدون آموزگار استثنایی , تجربیات مدون آموزگار پایه اول ابتدایی , تجربیات مدون معلمان راهنمایی , تجربیات مدون معلمان استثنایی , تجربیات مدون معلمان زبان انگلیسی , تجربیات مدون آموزگاری , تجربیات مدون شده معلمان استثنایی , تجربیات مدون یک معلم استثنایی , تجربیات مدون معلمان ابتدایی , تجربیات مدون معلم دوم ابتدایی , دانلود رایگان تجربیات مدون معلم ابتدایی , تجربیات مدون معلم ورزش , تجربیات مدون یک معلم ورزش , تجربیات مدون معلم علوم تجربی , تجربیات مدون معلم , تجربیات مدون معلم ریاضی , تجربیات مدون معلم پرورشی , تجربیات مدون معلم هنر ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی