تجربیات تدوین شده در زمینه تدریس (ویژه ارتقاء رتبه شغلی)
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

همان طور که می‌دانید، در سیستم نوین تدریس، اگر بخواهید در پوشش تمام زمینه‌های برنامه ی دروس سراسری موفق باشید، برنامه ریزی کامل یک ضرورت محسوب می‌شود. صرف وقت زیادی در این راستا تبدیل به طبیعت دوم شما خواهد شد. البته مواظب باشید که جایی برای مانور نیز باقی بگذارید- آموزگاران موقعی بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهند که واقعاً به موضوع درسی علاقه‌مند باشند و یا برای تفهیم مبحثی که پرداختن به آن، به ویژه در آن روز، حائز اهمیت است، از گوشه و کنار شاهد و مثال می‌آورند. به خود آزادی عمل بدهید تا برنامه ی کاری خود را در جهت واکنش نشان دادن به موضوعات روز تنظیم کنید، و با تلفیق آنچه دانش آموزان باید بیاموزند و آنچه شما به آن علاقه دارید، از کار خود لذت ببرید.

نکاتی برای اولین روز تدریس در کلاس

فرصت دومی برای ایجاد اولین برداشت خوب وجود ندارد! برخورد اول با دیگران در هر کاری حائز اهمیت است، به ویژه بادانش آموزان جدید. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید، «تا کریسمس فرا نرسیده لبخند نزن»، همیشه آسان‌تر است به مرور از خود ملایمت نشان دهید تا این که پس از آگاه شدن کلاس از انعطاف پذیری شما، رفتاری خشک در پیش بگیرید!

1. فراموش نکنید که خودتان را معرفی کنید؛ و در صورت لزوم نام خود را روی تخته سیاه بنویسید.

2- انتظار خود از دانش آموزان را به صراحت برایشان بیان کنید؛ مشخص کنید که در کلاس درس چه کارهایی را می‌توانند انجام دهند و چه کارهایی را نمی‌توانند. چند قانون رفتاری ساده وضع کنید و در مورد آن‌ها جدی باشید. می‌توانید از خود دانش آموزان دعوت کنید پیشنهادات خود را در مورد وضع مقررات بیشتر ارائه دهند.

3- هرچه سریع‌تر نام دانش آموزان خود را یاد بگیرد؛ دستوری که به طور مستقیم صادر شود،‌ بسیار مؤثر تر واقع می‌شود. کار شما نیز موقعی مؤثر تر واقع می‌شود که هرگز فراموش نکنید کلاس شما از تک تک افراد تشکیل شده است و شما آن‌ها را به عنوان افراد متفاوت می‌شناسید.

 


لینک دانلود:

تجربیات تدوین شده در زمینه تدریس (ویژه ارتقاء رتبه شغلی)


تجربیات تدوین شده در زمینه تدریس (ویژه ارتقاء رتبه شغلی)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب: ربیات تدوین شده در زمینه تدریس (ویژه ارتقاء رتبه شغلی) , تجربیات مدون تدریس , تجربیات مدون تدریس ریاضی دبیرستان , تجربیات مدون آموزش و پرورش , تجربیات مدون آموزش ابتدایی , تجربیات مدون آموزش , نمونه تجربیات مدون آموزش و پرورش , تجربیات مدون مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی , تجربه مدون آموزش ابتدایی , تجربیات مدون در آموزش ابتدایی , تجربیات مدون معاون آموزشی ابتدایی , تجربیات مدون آموزشی آموزگار ابتدایی , تجربیات مدون آموزشی , تجربیات مدون آموزشی معلمان , تجربیات مدون آموزشی زبان انگلیسی , تجربیات مدون معاون آموزشی , تجربیات آموزشی مدون یک دبیر ادبیات : تجربیات , تجربیات بصورت ورد , تجربیات برای ارتقای شغلی , تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی , تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره , تجربیات معاون آموزگار , تجربیات یک معاون آموزگار , تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار , تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره , تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی , تجربیات معاون آموزگار ابتدایی , مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار , تجربیات دبیران , تجربیات آموزگار , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی