اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایهٔ دوم تقویت کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 18 کد محصول :7116 حجم فایل:35,36 KB نوع فایل :rar 



 

اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایهٔ دوم تقویت کنم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایهٔ دوم تقویت کنم

مقدمه

انشا در لغت به معنی سخن آفریدن و نشو نما دادن و بزرگ گردانیدن است. و در اصطلاح ادبیات عبارت از نگارش جمله‌ها و عبارت‌هایی است که افکار و اندیشه نویسنده را به صورتی روشن و زیبا بیان کند تا خواننده آن‌ها را به آسانی بفهمد و برای او خوشایند باشد.

یکی از عوامل متعدد ناموفق بودن درس انشا نداشتن روش مناسب است. لزوم به کارگیری روش مطلوب در تدریس به اندازه ای است که بعضی از دست اندرکاران علوم تربیتی بهره گیری از روش‌های مناسب را مهم تر از دانش آن درس دانسته‌اند. تلاش برای تدریس انشا امری ضروری و لازم است. در سر کلاس‌های ما تدریس به همان شیوه‌های سنتی تکرار مطالب گذشته است. و از دیدگاه علوم تربیتی هر کاری که مکانیکی انجام شود کاری آموزشی نیست. زیرا خلاقیت در آن وجود ندارد و تا خلاقیت نباشد مسائل اجتماعی، اقتصادی، صنعتی، و سیاسی حل نمی‌شود و باید کاری کنیم که کلاس انشا تبدیل به کارگاه نوشتن شود.

بیان مساله پس از چند جلسه تدریس در درس انشا پایه دوم به این نتیجه رسیدم که در طول سال گذشته به درس انشا اهمیتی داده نشده بود زیرا دانش آموزان به آسانی نمی‌توانستند بنویسند و افکار خود را بیان نمایند و درس انشا برای آن‌ها جذابیتی نداشت. نارسایی حتی بر نحوهٔ پاسخ دادن آن‌ها در دروس کتبی نیز اثر گذاشته بود. این مسئله فکر مرا به خود مشغول ساخته بود که به راستی چگونه می‌توانم دانش آموزان را با درس انشا آشتی دهم؟ و شیوه‌های اندیشیدن را پیرامون یک موضوع فراهم آورم؟ و کلاس انشا را از حالت خشک و سرد بیرون بیاورم؟ و با استفاده از روش‌های مختلف، تجربیات اولیا همکاران و مشاوران و متخصصین تعلیم و تربیت دانش آموزان را از منزلگاه مراحل تفکر تحلیل، ترکیب، نقادی و نوآوری و ابداع بگذرانم؟ و به پرورش قدرت تفکر و تحلیل آن‌ها بپردازم.

 

فهرست مطالب
 
چگونه توانستم مهارت نوشتن را در دانش آموزان پایه دوم تقویت کنم
مقدمه ........... ...5
گردآوری اطلاعات شواهد 1 7
تجزیه و تحلیل اطلاعات 8
چگونگی انجام کار 9
گردآوری اطلاعات شواهد 2 14
نتیجه گیری 15
پیشنهادات 15
منابع 17
 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایهٔ دوم تقویت کنم


اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایهٔ دوم تقویت کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایهٔ دوم تقویت کنم,اقدام پژوهی بهبود خط دانش آموز, اقدام پژوهی تقویت خط نوشتاری دانش آموزان, اقدام پژوهی خط نوشتاری,دانلود نمونه اقدام پژوهی, اقدام پژوهی در قالب ورد, اقدام پژوهی در مورد بهبود خط زهرا, اقدام پژوهی چگونه توانستم خط نوشتاری سیما را بهبود بخشم؟, اقدام پژوهی چگونه می توانیم خط نوشتاری دانش آموزان را بهبود بخشیم؟, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم خط نوشتاری, دانلود اقدام پژوهی ابتدایی, دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانیم خط نوشتاری دانش آموزان را بهبود بخشیم؟, دانلود اقدام پژوهی کمک به بهبود خط نوشتاری, موضوع اقدام پژوهی : چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟, نمونه اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم خط نوشتاری ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی