گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل :

 

چکیده:

اين مقاله مفاهيم و فنون ارتباط را در حوزه مديريت و سازمان مورد بررسي قرار مي‌دهد. عوامل پديدآورنده تنش در سازمان، فرآيند ارتباط و اجزاء آن، راه‌هاي ايجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش‌هاي بهبود و ارتباطات و شناسايي و رفع موانع ارتباطي براي ايجاد محيط و ارتباطات پويا در سازمان و تنش‌زدايي مباحث اين گزارش را تشكيل مي‌دهند.

مقدمه:

در مديريت اموري چون ارتباطات انساني، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌هاي غيررسمي و رسمي، راه‌هاي بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطي و مدنظر داشتن مراودات انساني در سازمان مطرح است. بيشتر وقت مديران به ارتباط رودررو يا تلفني با زيردستان، همكاران يا مشتريان مي‌گذرد و گاهي در زماني كه مديران تنها هستند ممكن است به واسطه ارتباطات ذهني با مسائل حاد روز خلوت آنها به يك محيط كاري تبديل شود. اين گزارش مفاهيم و فنون ارتباط را در حوزه مديريت و ارتباط بین معلم و دانش آموزان را مورد بررسي قرار مي‌دهد.

معلمین رکن اساسی تعلیم و تربیت هستند. برقراری روابط حسنه و جلب نظر و رضایت آن ها یکی از اساسی ترین کارهای مدیر آموزشگاه می باشد. اگر مدیری قادر باشد که با بر آوردن نیازهای معلمین، برقرار کردن شرایط مناسب رشد و به وجود آوردن جوی انسانی و عاطفی، همه معلمینن احساس خوشحالی و رضایت خاطر کنند، تقریباً باید گفت که این مدیر قسمت اعظم وظایف مدیریتی خود را به انجام رسانیده است. آنچه تحت عنوان رابطه حسنه با معلمین مطرح می شود، پدید آوردن تمام زمینه ها و شرایط لازم برای ایجاد روحیه ، علاقمندی به کار و انگیزش و رضایت آن ها در محیط کارشان در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش است. کیمبل وایلز اساسی ترین راه های عملی را به مدیران برای به وجود آوردن جو رضایت بخش عاطفی با برقراری روابط حسنه با معلمین پیشنهاد می کند.

1. احترام به شخصیت معلمین که با آن ها سر و کار دارد:

نظر به این که معلمین رابطه ای معنوی با دانش آموزان و کار خود دارند و اشتغال آن ها به امر تدریس در درجه اول انگیزه ی مادی ندارد، از شخصیتی معنوی و روحانی برخوردارند. این احساس، آن ها را در میان صنوف دیگر شغلی یکه و ممتاز می سازد و از نظر سلسله مراتب نیازها، آن ها را در مراحل بالا قرار می دهد. اصولاً، شغل معلمی احترام به شخصیت معلم را می طلبد. مدیر و همه افراد جامعه باید به مقام، موقعیت و شخصیت معلم احترام بگذارند

 


لینک دالنود:

گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان



گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 18 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی ارتباط مدیر با پرسنل خود, دانلود گزارش تخصصی ارتباط مدیر و معلم, دانلود گزارش تخصصی رابطه خوب معلم و ئدانش آموز, دانلود گزارش تخصصی مدیران, دانلود گزارش تخصصی مدیرت و ارتباط با معلمان, دانلود گزارش تخصصی مدیریت, دانلود گزارش تخصصی مدیریت و ارتباط او با معلمان و دانش آموزان, گزارش تخصصی مدیر, گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیریت مدرسه,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیران مدارس راهنمایی,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,دانلود گزارش تخصصی مدیران مدرسه,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی در مورد مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیریت آموزشی,گزارش تخصصی مدیران آموزش وپرورش,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدارس,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,گزارش تخصصی مدیریت,گزارش تخصصی مدیریتی,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران متوسطه,گزارش تخصصي مديريت مدرسه,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی