گزارش تخصصی گرایش دانش آموزان به مواد مخدر
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل :

چکیده:

وابستگی و سوء مصرف مواد مخدر در جهان امروز به عنوان یکی از 4 بحران اساسی بشر محسوب می گردد . این پدیده شوم باعث از هم پاشیدگی و طلاق بسیاری از خانواده ها ، به انحراف کشیده شدن شیوه زندگی جوانان و نوجوانان ، ایجاد و گسترش بیماریهای عفونی مانند هپاتیت ، سل و ایدز ، عوارض جسمی و روانی ، ضررهای اقتصادی عمده ، مشکلات عمیق اجتماعی ، طلاق ، جرم و جنایت و مرگ و میر گردیده است .

امروزه بحث اعتیاد فقط به معنی مصرف تریاک ، هرویین و ... نیست بلکه متاسفانه در آزمایشگاههای زیر زمینی و با ترکیب مواد شیمیایی و غیر مجاز هر روزه مواد مخدر جدیدتری تولید گردیده و اقشار بیشتری از جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را در گرداب خود غرق می کند .

مقدمه:

سوء مصرف مواد و اعتیاد که به حق در میان مردم به بلای خانمان سوز شهرت یافته است، امروزه به یکی از دغدغه­‌های بزرگ جوامع بشری تبدیل شده استتمامی صاحب‌نظران و متخصصان اعتیاد در این نکته اتفاق نظر دارند که اعتیاد و سوء مصرف مواد را باید یکی از بارزترین مشکلات زیستی، روانی و اجتماعی دانست. از سویی شواهد بین­‌المللی از افزایش سوءمصرف مواد غیرقانونی در کودکان و نوجوانان در بسیاری از کشورها حکایت دارد

به گزارش ایسنا، در ایران نیز برخی تحقیقات حاکی از وجود و افزایش اعتیاد به مواد مخدر و مصرف این مواد در کودکان و نوجوانان زیر 18 سال است. آمار مراجعان خودمعرف به مراکز بازپروری طی سال­‌های 1375 تا 1377 سهم کسانی که پیش از 10 سالگی مصرف مواد خود را آغاز کرده بودند از تقریباً صفر به 1.2 درصد رسید.

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی گرایش دانش آموزان به مواد مخدر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی گرایش دانش آموزان به مواد مخدر ,گزارش تخصصي اعتیاد دانش آموزان به مواد مخدر,گزارش تخصصي اعتیاد,دانلود گزارش تخصصی علت رجوع به مواد مخدر, نمونه گزارش تخصصی در مورد علت گرایش به ماده مخدر, گزارش تخصصی در مورد اعتیاد دانش آموزان, گزارش تخصصی علت شیوع مواد مخدر در مدرسع, گزارش تخصصی علل علاقه دانش آموزان به مواد مخدر, گزارش تخصصی فرهنگیان, گزارش تخصصی معلمان, گزارش تخصصی مواد مخدر, گزارش تخصصی گرایش دانش آموزان به مواد مخدر, گزارش تخصصی گرایش دانش اموزان به مواد مخدر ,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصي پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبستان,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی