گزارش تخصصی راههای رتوش عکس و فتوشاپ
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل :

چکیده:

در واقع هدف از روتوش عکس در فتوشاپ این است که سوژه عکس که ممکن است انسان یا شیء باشد بهتر به نظر برسد. ما در این گزارش از مجموعه آموزش گام به گام فتوشاپ به طور تخصصی به مبحث روتوش عکس در فتوشاپ خواهیم پرداخت.

مقدمه :

در گذشته برای رتوش و ترمیم تصاویر باید وقت بسیار زیادی را با نرم افزارهای حرفه ای و سنگینی مثل فتوشاپ صرف میکردید تا به نظر دلخواه خود می رسیدید . در حالی که کار با این نرم افزارها نیاز به دانش فنی زیاد و پیچیدگی زیاد داشت . امروزه با نرم افزارهایی مثلRetouch Pilot دیگر این پیچیدگی ها و سختی ها تا حدود از بین رفته و کاربران از این نظر دیگر مشکلی ندارد!
Retouch Pilot 
نرم افزار قدرتمند و کوچک اما فوق حرفه ای برای ترمیم عکس های فرسوده و قدیمی می باشد. این برنامه یکی از قدرتمند ترین ها در میان برنامه های مشابه خود است. مزیتی که این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دارد آموزش اینتراکتیو خود برنامه بعد از اولین اجرا می باشد که نحوه کار این برنامه را برای افراد مبتدی شرح می دهد. در قسمت toolsشما ابزار های قدرتمندی را در اختیار دارید تا تصویر خود را به بهترین شکل ممکن رتوش کنید. به کمک این برنامه شما می توانید بر روی عکس های خودتان چهره٬ آرایشگری و Makeup را امتحان کنید تا ببینید مثلا چه رنگ لنزی یا چه Makeup به شما می آید.

 

روتوش عکس در فتوشاپ

 

در این درس کار را با عکس سمت چپ شروع می کنیم. لکه های پوست را برطرف می کنیم، تارهای مو که روی اجزاء صورت قرار گرفته را حذف می کنیم، درخشندگی و برق پوست را در برخی نواحی برطرف می کنیم، دندان ها و چشم ها را براق تر می کنیم و در نهایت سطح پوست را صاف تر می کنیم تا به تصویر سمت راست برسیم. پس از روتوش عکس در فتوشاپ مشاهده می کنید که چهره فرد به مراتب بهتر به نظر می رسد اما نکته کلیدی این است که عکس روتوش شده، همان فرد است. در واقع هدف از روتوش این است که فرد همان فرد باقی بماند و بتوان با دیدن عکس پس از روتوش او را شناخت. هدف از روتوش عکس در فتوشاپ این نیست که افراد را به مانکن تبدیل کنیم. اگر شما عکسی روتوش شده از یک نفر را به او نشان دهید و به شما بگوید که آیا عکس من را فتوشاپ کرده اید، این به آن معنی است که در روتوش عکس در فتوشاپ زیاده روی کرده اید. فرآیند روتوش را خیلی سخت نگیرید، اجازه دهید هویت عکس همانی که هست باقی بماند. به طور مثال خطوط خنده را از بین نبرید و برخی از چین و چروک هایی که در اثر سن ایجاد می شود را باقی بگذارید.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی راههای رتوش عکس و فتوشاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی کامپیوتر , گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر,دانلود گزارش تخصصی هنر اموز کامپیوتر,نمونه گزارش تخصصی هنر آموز کامپیوتر,نمونه گزارش تخصصی رشته کامپیوتر,دانلود رایگان گزارش تخصصی کامپیوتر,گزارش تخصصی هنرستان کامپیوتر,گزارش تخصصی رشته کامپیوتر,دانلود رایگان گزارش تخصصی رشته کامپیوتر,گزارش تخصصی هنرآموزان کامپیوتر,دانلود گزارش تخصصی کامپیوتر,گزارش تخصصی هنر اموز کامپیوتر بصورت ورد,نمونه گزارش تخصصی هنر اموز کامپیوتر,گزارش تخصصی کامپیوتر,گزارش تخصصی رشته کامپیوتر,گزارش تخصصی هنر اموز کامپیوتر,گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر,گزارش تخصصی رشته کامپیوتر هنرستان,گزارش تخصصی مخصوص هنراموز کامپیوتر,گزارش تخصصی ارزشیابی هنر اموز کامپیوتر,گزارش تخصصی معلم کامپیوتر,گزارش تخصصی دبیر کامپیوتر,گزارش تخصصی مخصوص هنر اموزان کامپیوتر,گزارش تخصصی هنر اموز کامپیوتر بصورت ورد,گزارش تخصصی یک هنر اموز کامپیوتر,گزارش تخصصی هنر اموز کامپیوتر فنی و حرفه ای,گزارش تخصصی بصورت ورد هنرآموز کامپیوتر,گزارش تخصصی یک هنر اموز کامپیوتر بصورت ورد,گزارش تخصصی هنرآموزان رشته کامپیوتر,دانلود گزارش تخصصی اشنایی هنر آوزان با درس کامپیوتر, دانلود گزارش تخصصی دبیران, دانلود گزارش تخصصی دبیران و هنر آموزان رشته کامپیوتر, دانلود گزارش تخصصی درس کامپیوتر, دانلود گزارش تخصصی رشته های کامپیوتر در مقطع متوسطه, دانلود گزارش تخصصی رشته کامپیوتر, عنوان گزارش تخصصی:آشناکرد ن و علاقمند نمودن هنرآموزان به رشته کامپیوتر, مجموعه ی هشتم 4 مقاله ی تخصصی رشته ی کامپیوتر, مرجع گزارش تخصصی معلمان, گزارش تخصص با موضوع اشنایی با کامپیوتر, گزارش تخصصی دبیر کامپیوتر, گزارش تخصصی دبیران کامپیوتر, گزارش تخصصی درس کامپیوتر 3, گزارش تخصصی درس کامپیوتر 4, گزارش تخصصی رشته کامپیوتر, گزارش تخصصی رشته کامپیوتر و انعکاس آن در جامه کاری, گزارش تخصصی معلم کامپیوتر, گزارش تخصصی هنر آموز رشته کامپیوتر, گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر, گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر گزارش تخصصی درس کامپیوتر دانلود رایگان گزارش تخصصی رشته کامپیوتر گزارش تخصصی معلمان کامپیوتر دانلود رایگان, گزارش تخصصی هنرآموزان کامپیوتر, گزارش تخصصی کامپیوتر, گزارش تخصصی یکی از دروس رشته کامپیوتر, گزارش فایل گزارش تخصصیگزارش تخصصی معلمان کامپیوتر , گزارش تخصصی دبیران کامپیوتر , گزارش تخصصی درس کامپیوتر , گزارش کار تخصصی کامپیوتر , گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر , گزارش تخصصی مرتبط با رشته کامپیوتر , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , رایگان گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی , دان ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی