دانلود گزارش تخصصی چگونه دانش آموزان را به مطالعه علاقمند کنیم؟
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده گزارش:

 

كودكان امروزي برخلاف كودكان چند ده سال پيش امكانات بسياري زيادي از كامپيوتر گرفته تا كانالهاي متعدد تلويزيوني و ... براي گذارندن وقت خود دارند؛ آنچه در اين ميان موجب نگراني اغلب والدين مي شود، كم توجهي بسياري از كودكان به مطالعه است. بیشتر کودکانی كه به كتاب و كتابخوانی علاقه دارند والدینی داشته‌اند كه در دوران كودكی لحظات شیرین و گرمی را در هنگام خواندن داستان‌ها برای آنها ساخته و پرداخته‌اند. کودکان ونوجوانان مهمترین گروه های سنی را تشکیل می دهند وتوجه به این دوگروه از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. ما در این گزارش تخصصی به نقش والدین و معلمان محترم در خصصوص ایجاد انگیزه برای مطالعه (درسی و یا غیر) می پردازیم و راهکار های موثری را پیشنهاد میکنیم. داشتن کتاخانه ای هر چند کوچک به انگیزش مطالعه در کودک کمک خواهد کردواین خود فرهنگ عادت به مطالعه را گسترش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه گزارش:

 

نخستین گام در علاقه‌مند کردن دانش آموزان به خواندن و ایجاد علاقه به مطالعه در آن‌ها، انتخاب کتاب‌های شادی ‌بخش، سازگار با روحیه ‌ی جست ‌وجوگر و پرتحرک آن‌ها، پاسخگو به پرسش‌ها و نیازهای ‌شان و تهی از آموزش‌های خشک و مستقیم و پند و اندرز است. پیش از همه، بهتر است یادآوری کنیم که برای پاگذاشتن کودک به دنیای کتاب، بهترین راه بلند‌خوانی آن از سوی بزرگترها و خواندن جمعی است. برخی دلایل گسترش نیافتن مطالعه در بین کودکان:1- نبود جایگاه خوب و مناسب برای کتاب، 2- نبود وقت و انرژی و برنامه ویژه برای مطالعه، 3- بی توجهی به علایق کودکان 4- بی توجهی به کتاب و کتاب خوانی در مدارس. «کتابخانه باب دانایی است و دانایی توانایی است برای کسب پیروزی، سعادت و افتخار». (همان) اگر خدمات مورد نیاز مخاطب، از طرف کتابخانه برآورده شود و کتابخانه، به خصوص کتابخانه عمومی بتواند امکانات خودآموزی را برای علاقه مندان به یادگیری فراهم آورد و فرصت تحقیق را در کوتاه ترین زمان برای محققان به وجود آورد، توانسته است به رسالت خود عمل کند مراجعه کننده خواه ۵ ساله یا ۵۰ ساله مراجعه کننده است و کتابخانه موظف به ارائه مجموعه منابع و خدماتی منطبق با خواست مراجعان است و بدین صورت می تواند رأساً‌ و فقط برای این گروه سنی ارائه خدمات داشته باشد مانند کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا به صورت بخشی در دل یک کتابخانه را خواهند داشت.

 


لین کدانلود:


دانلود گزارش تخصصی چگونه دانش آموزان را به مطالعه علاقمند کنیم؟


دانلود گزارش تخصصی چگونه دانش آموزان را به مطالعه علاقمند کنیم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 11 مرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی کتابخوانی,گزارش تخصصی مطالعه,دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی : چگونه توانستم مطالعه و کتابخوانی را در دانش آموزان ایجاد کنیم, دانلود گزارش تخصصی با موضوع کتاب خوانی, دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای افزایش علاقه کتاب خوانی, دانلود گزارش تخصصی مطالعه, دانلود گزارش تخصصی معلمان چگونگی علاقمند کردن دانش آموزان به خوردن صبحانه, دانلود گزارش تخصصی کتاب خوانی, لیست گزارش های تخصصی, نمونه گزارش تخصصی کتابخوانی, گزارش تخصصی آموزگاران با موضوع علاقه مند کردن به کتابخوانی گزارش تخصصی,گزارش تخصصی آموزگار,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی آموزگاران,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی معلمان,گزراش تخصصی آموزگار کلاس,گزارش تخصصی آموزگار پایه,گزارش تخصصی آموزگار مقطع,گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی,گزارش تخصصی دبیر کلاس,گزارش تخصصی دبیر درس,گزارش تخصصی دبیر پایه,گزارش تخصصی دبیر متوسطه,گزارش تخصصی معلم پایه,گزارش تخصصی معلم کلاس,گزارش تخصصی درس,گزارش تخصصی کتابخوانی,گزارش تخصصی مطالعه,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی