بررسي مالي مجتمع صنعتي سيمان آبيك
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی



 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

موضوع تحقیقی که در پیش روی شماست حاصل بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیک می باشد که هدف از انتخاب آن اولاً آشنایی با نحوه انجام عملیات خرید و سفارشات در یک مجتمع صنعتی و تولیدی و ثانیاً چگونگی عملیات نگهداری ، و سرویس دهی انبار در یک مجتمع صنعتی و تولیدی می باشد .در طی بررسی سیستم خرید و انبارداری در مجتمع صنعتی سیمان آبیک تحقیقات با بهره گیری از روشهای متنوع از قبیل : مشاهده ، مصاحبه و کتابخانه انجام گرفت که کمک شایانی به ما نمود در جهت شناخت عملیات خرید و تدارکات توسط مسئولین و کارپردازان که تلاش دارند خریدها به موقع و مناسب باشند و در حقیقت می کوشند اصول و موازین پنج گانه خرید رعایت شود.

مقدمه
گام نخست برای هر تحقیق انتخاب یک موضوع تحقیق می باشد که به صورت یک فکر در ذهن محقق شکل می گیرد و بایستی موضوعی که انتخاب می کنیم برایمان کم وبیش شناخته شده باشد به شکلی که برایمان پیش زمینه ای ایجاد نماید تا بتوانیم در ادامه تحقیق راحت تر با موضوع ارتباط برقرار کنیم .
برای انتخاب موضوع بایستی شرایط و امکانات و اطلاعات پیرامون آن موضوع را سنجید تا مبادا به موانعی برخوردکنیم که مانع از تکمیل شدن یک تحقیق مفید گردند . بایستی کوشید موضوع را به بهترین شکلی باز کرد و شرح داد تا آنکه بتواند یک مرجع مفید و مناسب برای آیندگان باشد . برای رسیدن به جوابهای خوب و سودمند از یک تحقیق بایستی روشهای تحقیق مناسب را در نظر گرفت و از منابع مطلوب برای تحقیق بهره گرفت .
سیستم- سیستم عبارت است از مجموعه ای از اجزای به هم وابسته که به علت وابستگی حاکم بر اجزای خود، کلیت جدیدی را احراز کرده ، ضمن پیروی از نظم و سازمان خاص در جهت تحقق هدف معینی که دلیل وجودی آن است، فعالیت کند. مانند سیستم بدن انسان، سیستم آموزشی کشور.


لینک دانلود:

بررسي مالي مجتمع صنعتي سيمان آبيك



بررسي مالي مجتمع صنعتي سيمان آبيك

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1396برچسب:,سیمان آبیک,سیمان آبیک تلفن,سیمان آبیک قزوین,سیمان آبیک استخدام,سیمان آبیک قیمت,سیمان آبیک تهران,سیمان آبیک در بورس,سیمان آبیک آدرس,سيمان آبيك,سيمان آبيك قزوين,کارخانه سیمان آبیک قزوین,قیمت سیمان آبیک قزوین,دانشگاه علمی کاربردی سیمان آبیک قزوین,سیمان آبیک کارخانه,شركت سيمان آبيك,سايت سيمان آبيك,استخدامی سیمان آبیک,استخدام سیمان آبیک 94,قیمت سیمان آبیک درب کارخانه,شرکت سیمان آبیک,شرکت سیمان آبیک تهران,شرکت سيمان آبيک,شرکت سیمان آبیک قزوین,شرکت سیمان آبیک مدیرعامل,شرکتهای سیمان آبیک,مدير عامل شركت سيمان آبيك,سایت سیمان آبیک,سایت سیمان آبیک قزوین,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی