ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

پ

مقاله کامل در مورد وظایف عمومی مربیان



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 112     کد محصول :4234      حجم فایل:43,74 KB      نوع فایل :rar
 

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تعریف مربی

مربی شخصی است كه اطلاعات علمی پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم كرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درك برای كارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.

حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با كتاب را مقایسه و درك نمود. یعنی اینكه كتاب آنچه را كه در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اینكه كارآموزی كه آنرا مطالعه می كند می فهمد یا نه مطالب را انتقال می دهد، ولی مربی اطلاعات كتاب را درك و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به كنار گذاشته و جایگزین آن مطالب ساده تر و قابل درك و فهم كارآموز به كار می برد. 

شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس

1-  داشتن علاقه به رشته آموزشی خود

2-  داشتن صبر و حوصله در جهت انتقال اطلاعات

3-  تسلط كامل به علوم فنی مورد نیاز

4-  توانایی ایجاد نظم و انضباط در محیط آموزشی

5-  داشتن فن بیان مناسب

ایجاد یگانگی و حس همكاری:

ایجاد حس همكاری و تعاون در كاراموزان را می توان یكی از محرك های اصلی پیشرفت در تمام ابعاد كارآموز دانست. به وسیله تعاون وهمكاری می توان فرصت هایی را برای ارتباط متقابل اجتماعی و روانی و نهایتاً تكامل افراد ایجاد كرد. با ایجاد حس همكاری است كه خواسته های افراد آشكار شده و قابلیت های آنان بعنوان عضوی از جامعه نمودار می گردد. اب ایجاد حس همكاری می توان پیشرفت و تكامل كارآموز را سرعت بخشید. در این رابطه با بررسی هائی كه انجام گرفته است عوامل موثر در ایجاد یگانگی و انسجام در سه مورد خلاصه كرد.

تنظیم صدا و حركات فیزیكی مربی :

یكی از مسائلی كه توجهی بدان نمیشود و شاید بهائی بدان نمی دهند طریقه سخن گفتن و صدای مربی است صدای معلم اهمیت قابل ملاحظه ای در ایجاد نظم عاطفی در محیط آموزش دارد اگر آ‹ام بخش طبیعی و اساساً به حالت مكالمه ای باشد به ایجاد فضای آرام خالی از تنش و مطلوب از نظر تقابل و یادگیری كمك خواهد كرد و صدای كار آموزان بنوبه خود متمایل به این خواهد شد كه كیفیتی مشابه با صدای مربی منعكس نمایند و یك صدای خشن و مضطرب فضای تنش داری را سبب خواهد شد و ا ز لحاظ روانشناسی اثرات نا مطلوبی را بجای خواهد گذاشت و در علوم روانشناسی ثابت شده است كه تمام حركات و رفتار مربی بطور مستقیم و غیر مستقیم در كار آموز اثر  می گذارد در آن حدكه در لباس پوشیدن نگاه كردن و عمل كردن كار آموز در تمام مدت آموزش و عموماً كار آموزان علاقمند هستند همانند مربی خود عمل نمایند این یك امر مسلم اس

 


لینک دانلودک

مقاله کامل در مورد وظایف عمومی مربیان


مقاله کامل در مورد وظایف عمومی مربیان

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1396برچسب:,مقاله در مورد مربیگری,مقاله درباره مربیگری فوتبال,مقاله در مورد مربی پرورشی,تحقیق در مورد مربی پرورشی,مقاله در باره مربی پرورشی,مقاله ای در مورد مربی پرورشی,مقاله در مورد هفته پیوند اولیا و مربیان,مقاله ای در مورد انجمن اولیا و مربیان,مقاله ای درباره انجمن اولیا و مربیان,تحقیق در مورد انجمن اولیا و مربیان,مقاله در مورد اولیا و مربیان,مقاله درباره انجمن اولیا و مربیان,مقاله در مورد انجمن اولیا و مربیان,مقاله در مورد پیوند اولیا و مربیان,تحقیق در مورد پیوند اولیا و مربیان,مقاله درباره پیوند اولیا و مربیان,مقاله در مورد انجمن اوليا مربيان,مقاله درمورد مربیگری فوتبال,مقاله درباره مربی فوتسال,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی