پروژه برقگیرها
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 .صابت مستقیم و القائات ناشی از اصابت القائات غیر مستقیم صاعقه می تواند اثرات مخربی بر روی سایتها و سیستمهای ارتباطی گذاشته و علاوه بر خسارات مالی، پایداری اطلاعات و گردش اطلاعات را نیز تهدید می کند. لذا حفاظت از تجهیزات و مجتمع های مخابراتی در برابر صاعقه توسط برقگیر های فعال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

برقگیر فعال با فن آوری های مختلف ( خازنی –اتمی و…) هوای اطراف خویش را یونیزه می نماید و بدین وسیله ایمنی بیشتری را ایجاد می نماید.

برقگیرهای فعال با توجه به توان ایمنی به کلاس های 1و2و3 تقسیم می شوندکه بایستی با توجه به 3 مولفه (کلاس حفاظتی – شعاع حفاظت – ارتفاع برقگیر نسبت به سطح زمین) مورد استفاده قرار گیرند. ارتباط بین برقگیر و سیستم زمین توسط هادی میانی انجام می شود که بسته به ارتفاع ساختمان یا دکل مخابراتی بایستی از سیم مسی به قطر مناسب (50-75-90 و…) استفاده کرد.

مهمترین مولفه یک سیسنم زمین مقدار مقاومت آن است که هر چه پایین تر باشد بهتر است. که مفصلاً در این پروژه به آن پرداخته شده است.


لینک دانلود:


پروژه برقگیرها

پروژه برقگیرها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 7 مرداد 1396برچسب:,پروژه برقگیرها,دانلود پروژه برقگیرها,دانلود پروژه برقگیر,پایان نامه برقگیرها,پایان نامه برقگیر,دانلود پایان نامه برقگیرها,پایان نامه در مورد برقگیر,مقاله در مورد برقگیرها,مقاله در مورد برقگیر,مقاله در مورد برقگیر ساختمان,برقگیرها,برقگیرهای فشار قوی,برقگیرهای اکسید روی,برقگیرهای ولتاژ پایین,برقگیرهای الکترونیکی,برقگیرها در ساختمان,برقگیرهای فشار متوسط,برقگیرهای چند محفظه ای,برقگیرهای ساختمانی,برقگیرهای حفاظت ثانویه,برقگیر پست فشار قوی,برقگیر فشار قوی,مشخصات برقگیر فشار قوی,برقگیر اکسید روی,برقگیر الکترونیکی,برقگیر الکترونیکی چیست,برقگیر در ساختمان,برقگیر در ساختمان ها,برقگیر در ساختمان های بلند,نقش برقگیرها در ساختمان,انواع برقگیر فشار متوسط,برقگیر فشار متوسط,برقگیر فشار متوسط پارس,برق گیر چند محفظه ای,برقگیر ساختمانی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی