دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اصول تهیه گزارش تخصصی حسابداری

///دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان

 

.........................
چکیده:
حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی ، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل‌ها و مدلهای خاص انجام می‌گیرد. تا افراد ذی‌نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجامع عمومی سازمانهای مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند
همه ما در زندگی روزانه خود با پرسشهایی از این دست روبرو هستیم که: منابع مالی لازم جهت تامین نیازمندیهای ما چه مبلغی است؟ بهترین راه کسب این منابع کدام است؟ بین درآمد و هزینه یمان چگونه توازن برقرار کنیم؟ چه مبلغ از درآمدمان را باید به هر یک از گروههای هزینه مانند خوراک و پوشاک وتحصیل و تفریح وخرید لوازم منزل اختصاص دهیم؟ ونهایتا چگونه باید برای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید اتومبیل و مسکن و یا تعویض و بهبود آنها برنامه ریزی کنیم .

مقدمه:
حسابداری دانشی است که موضوعش فهم رویدادهای مالی و به اعداد تبدیل کردن این ر‏ویدادهاست .
حسابداری فن جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی، تلخیص و تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری از این ‏‏اطلاعات می‌باشد .حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی ، ثبت، خلاصه کردن ‏‏اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل‌ها و مدلهای خاص انجام می‌گیرد. تا افراد ‏‏ذینفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون ‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجامع عمومی سازمانهای ‏‏مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند .
به همین دلیل کسانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، بیشترکار دفترداری انجام می‌دهند تا حسابداری، چرا که گزارشها و صورتهای مالی این اینگونه از افراد مطابق استانداردهای حسابداری نیست و پردازش کافی نمی‌شود. برای مثال یک حسابدار تجربی نمی‌تواند براحتی بین دارایی کوتاه مدت و بلند مدت تفاوت قائل شود و یا نمی‌داند که چگونه باید معاملات ارزی را در دفاتر ثبت کرد. حسابداری به عنوان یک نظام پردازش اطلاعات، داده‌های خام مالی را دریافت نموده، آنها را به نظم در می‌آورد.

 


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان

 


دانلود گزارش تخصصی تعریف حسابداری و بیان انگیزه یادگیری آن توسط دانش آموزان

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی