دانلود مقاله آشنایی با گرافیک
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

پيشگفتار:

همراه با رشد جمعيت و نوآوريهاي جديد در عرصه علم و صنعت نياز به تبليغات روز به روز افزايش يافته است و با وجود ظهور تكنولوژي و نرم افزار هاي جديد گرافيكي قابليتهاي متعددي در اين زمينه به وجود آمده است.

    امروزه طراحان گرافيك با استفاده از نرم افزارهاي گرافيكي آثار خود را از طراحي تا چاپ به نتيجه مطلوب مي رساند.

در اين تحقيق طرا حان گرافيك مي توانند با نرم افزارها و ويژگي آنها آشنا شوند و قبل از يادگيري كامل يك نرم افزار با ويژگي كلي و نماي اصلي اين نرم افزار ها آشنا شوند و با درك ضرورت يادگيري به سراغ آن بروند.

    بطور كلي نرم افزارهاي گرافيكي از دو خصوصيت برداري و پيكسلي پيروي مي كنند و شركتهاي سازنده اين نرم افزارها در پي رقابت با يكديگر نرم افزارهايي با هر دو خصوصيت را به وجود آورده اند كه طراحان بايد با ويژگي هر يك از اينها آشنا شوند.

مقدمه:

در عصر حاضر از انواع نرم افزارها براي كارهاي روزمره استفاده مي شود. كه قسمتي از اين نرم افزارها در اختيار طراحان گرافيك قرار گرفته است.

    در اين تحقيق سعي شده كه طراحان گرافيك آشنايي مختصري در مورد اين نرم افزارها و خصوصيات و كاربرد آنها بدست آورد. چه بسا طراحان گرافيك بسياري هستند كه تجربه لازم را در مورد استفاده از اين نرم افزارها ندارند، اين مسئله باعث مي شود كه ايده هاي بسيار خلاقانه آنها كه بر روي مانيتور كامپيوتر زيبايي فراواني دارد به هنگام استفاده و چاپ جلوه واقعي خود را نداشته باشد.

    اين تحقيق براي كمك به طراحان گرافيك و همه كساني است كه مي خواهند در رشته كاري خود حضور مثبت يابند و كاري نفيس به جا گذارند.

زماني همه طراحي ها با دست انجام مي شد و چون روش ماشيني براي تكثير وجود نداشت ناچار به طراحي مجدد از آنها بودند. اما اكنون كامپيوترها و نرم افزار هاي مربوط به آنها چنان تنوعي يافتند كه كمتر شيئي را مي توان يافت كه انتقال نقش و تصوير  روي آن وجود نداشته باشد. طراحي كه از قابليت و استفاده از نرم افزارها آگاهي نداشته باشد نمي تواند كار مورد قبولي را ارائه دهد بنابراين معقول تر و صحيح تر آن است كه قبل از شروع به طراحي با اين نرم افزارها آشنا شويم.


لینک دانلود:


دانلود مقاله آشنایی با گرافیک

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396برچسب:, تحقیق در مورد آشنايي با گرافيك, خرید مقاله, دانلود پروژه, دانلود مقاله, دانلود مقاله آشنايي با گرافيك, دانلود مقاله در مورد آشنايي با گرافيك, دانلود مقاله فارسی, سایت مقاله, مقاله در مورد آشنايي با گرافيك,آشنایی با گرافیک,آشنایی با گرافیک کامپیوتر,آشنایی با گرافیک لپ تاپ,آشنایی با گرافیک کامپیوتری,آشنایی با گرافیک محیطی,آشنایی با گرافیک رایانه ای,آشنایی با رشته گرافیک,آشنایی با کارت گرافیک,آشنایی با رشته گرافیک کامپیوتر,آشنایی با رشته گرافیک در هنرستان,آشنایی با رشته گرافیک رایانه ای,آشنایی با رشته گرافیک رایانه,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی