دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به حجاب و عفاف علاقه مند سازم؟
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به حجاب و عفاف علاقه مند سازم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به حجاب و عفاف علاقه مند سازم؟

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

چکیده
این پژوهش با عنوان بررسی تأثیر عوامل مختلف بر فرهنگ حجاب و عفاف و ارزشهای اخلاقی در مدرسه شهرستان پاکدشت برآمده است و برای بررسی عوامل، به چهار منبع یا ابزار کتب درسی، تعامل اولیای مدرسه با دانش-آموزان، فعالیت پرورشی و محتوای ساعات پرورشی در انتقال فرهنگ دینی عفاف و حجاب، با عنوان اهداف جزئی پرداخته است. پس از تجزیه و تحلیل، یافته¬های پژوهش نشان داد که هریک از ابزار انتخاب شده انتقال فرهنگ در آموزش و پرورش یعنی کتب درسی، تعامل اولیای مدرسه، ساعات پرورشی، فعالیت پرورشی در انتقال فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر می¬باشند و دانش¬آموزان اطلاعات رفتار خود را از این منابع دریافت نموده¬اند.

مقدمه
حجاب دراصل لغت به معنى ستر ، پوشیدن ، پنهان کردن ، منع از داخل شدن ،باز داشتن و ممانعت از دسترسى و رسیدن به چیزى ودفع ومانند آن است.[۱] در کتاب لسان العرب درباره معانی آن چنین آمده است: «حجاب به معنای پوشش است. زن محجوبه یعنی زنی که به وسیله ای پوشیده شده است». در زبان فارسی نیز برای کلمه حجاب معانی متفاوتی نقل شده است. فرهنگ های معین و عمید برای واژه حجاب معانی زیر را عرضه کرده اند: پرده، سِتر، نقابی که زنان چهره خود را بدان پوشانند، رویْ بند، و چادری که زنان سرتاپای خود را بدان پوشانند. علاوه بر معانی فوق، در لغت، معانی دیگری نیز برای واژه حجاب ذکر شده است. واژه حجاب در اصطلاح دینی به معنای «پوشش مخصوص زنان» به کار می رود.



لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به حجاب و عفاف علاقه مند سازم؟


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به حجاب و عفاف علاقه مند سازم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1396برچسب:: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز, ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی