دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با فناوری،اختلالات یادگیری دانش آموز متوسطه دوم را حل کنم؟
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه توانستم با فناوری اختلالات یادگیری دانش آموز متوسطه دوم را حل کنم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با فناوری،اختلالات یادگیری دانش آموز متوسطه دوم را حل کنم؟
چکیده
در این چند سال بعنوان معاون فناوری با دانش آموزانی با ویژگی‌های رفتاری و اجتماعی متفاوت سر و کار داشتم. اما امسال یکی از دانش آموزان ، با بقیه بچه‌هایی که تا به حال دیده بودم خیلی فرق داشت. او کودکی خجالتی، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت می‌کرد. با بقیه بچه‌ها دوست نمی‌شد و گوشه گیر بود. حتی قادر نبود که وسایل خود را از کیفش در آورد. کتابش را وارونه در دست می‌گرفت و هنگام تصویرخوانی از کتاب بخوانیم، می‌گفت: چیزی نمی‌بینم. در نوشتن نیز مشکل داشت و ساده‌ترین علائم کتاب بنویسیم را نمی‌توانست، بنویسد. او ریاضی را درک نمی‌کرد. به طور کلی او دچار اختلالات یادگیری یا دیسلکسی بود. در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، استدلال کردن و درک کردن مشکل داشت. با بررسی‌هایی که انجام دادم از نظر فیزیکی و هوش کاملاً سالم و عادی بود ولی در یادگیری بسیار مشکل داشت. برای حل اختلالات یادگیری و رفتاری او نیاز به روش تدریس مناسب و خاص بود.
پس از مطالعه و بررسی فراوان، روش‌های ویژه ای را برای بهبود وضعیت او به کار بستم. راه حل‌های مختلف را آزمایش کردم. بهترین راه این بود که نوآوری‌های آموزشی را به کار ببرم و با استفاده از فناوری نو اختلالات یادگیری دانش اموز را حل کنم. بنابراین از روش IT استفاده کردم.
با تلاش فراوان توانستم به نتیجه مطلوب برسم. به طوری که پیشرفت او بسیار چشمگیر بود. او نه تنها در درس ریاضی پیشرفت بسیار زیادی داشت بلکه مشکلات رفتاری او نیز به کلی رفع گردید و همانند سایر دانش آموزان در فعالیت‌های کلاسی شرکت می‌کرد.
نتیجه ای که در نهایت به دست آمد این بود که: توانستم اختلالات یادگیری (دیسلکسی) دانش اموز را با کمک تدریس مبتنی بر IT حل کنم و از او دانش آموزی فعال و علاقمند بسازم. علاوه بر آن پیشرفت تحصیلی و علاقمندی سایر دانش آموزان نیز با این روش میسر شد و کلاسی سرشار از شادی و نشاط مهیا نمودم. موفقیت تحصیلی، علاقمندی و سرزندگی او و سایر دانش آموزان نشان دهنده موفق بودن این طرح
می‌باشد

مقدمه
توجه به اهمیت آموزش در دوران سومیه زندگی، پرداختن به پژوهش‌های علمی در برنامه‌های درسی متوسطه امری کاملاً آشکار است. در دوران کودکی ساختار شخصیتی و رفتاری انسان بنیان گذاشته می‌شود و این دوران بسیار سرنوشت ساز است. امروزه به دلیل آن که دانش اموزان پیوسته در معرض هجوم انواع رسانه‌ها و فناوری‌ها قرار دارند، لازم است فعالیت‌های یادگیری در روش‌های جدید، متفاوت و مهیج در آموزش و پرورش ارائه شود. استفاده از رایانه به عنوان ابزار آموزشی مفید در مدارس برای جستجوگری در شبکه جهانی به منظور کمک به دانش آموزان است. استفاده از این فناوری کلاس‌های دوره متوسطه را از شادی و هیجان بیش تری برخوردار می‌کند.
رایانه به دانش آموزان این دوره کمک می‌کند جزئیات دروس و مطالب کتاب را به خوبی فرا بگیرند. آموزش ریاضی و….. از طریق رایانه و گفتگوهای رایانه ای و جلسات الکترونیک، به برنامه ریزی درسی و فعالیت‌های دیگر کلاسی، کمک زیادی می‌کند.
اطلاعات جدید و فناوری ارتباطات به طور قابل ملاحظه ای یادگیری دانش آموزان را بهبود می‌بخشد و رایج‌ترین شیوه‌های دستیابی دانش آموزان به اطلاعات و دانش مورد نیاز آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.



لینک دالنود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با فناوری،اختلالات یادگیری دانش آموز متوسطه دوم را حل کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با فناوری،اختلالات یادگیری دانش آموز متوسطه دوم را حل کنم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی یادگیری , اقدام پژوهی یادگیری مشارکتی , اقدام پژوهی آموزش و پرورش , اقدام پژوهی آموزش نماز , اقدام پژوهی اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی درباره اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی در اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی آموزش ابتدایی , اقدام پژوهی آموزش قرآن , اقدام پژوهی آموزش و پرورش کردستان , اقدام پژوهی در آموزش و پرورش , سایت اقدام پژوهی آموزش و پرورش , مقالات اقدام پژوهی آموزش و پرورش , اقدام پژوهي در آموزش و پرورش , موضوعات اقدام پژوهی در آموزش و پرورش , فرم اقدام پژوهی آموزش و پرورش , نمونه اقدام پژوهی آموزش و پرورش , بخشنامه اقدام پژوهی آموزش و پرورش , اقدام پژوهی اختلال یادگیری , اقدام پژوهی اختلال یادگیری ریاضی , نمونه اقدام پژوهی اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی در مورد اختلالات یادگیری , اقدام پژوهی آموزشی ابتدایی , اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی , اقدام پژوهی در مورد آموزش ابتدایی , اقدام پژوهی در مورد آموزش قرآن , ن : ali ت : يکشنبه 14 خرداد 1396 ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی