دانلود مقاله گزارش كار تراشكاري
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

مقدمه 
خداوند متعال را سپاسگذارم كه به من فرصتي داده تا بتوانم آنچه را كه در توان دارم بكار گيرم و در مدت زمان كوتاه كارگاه تراشكاري را آغاز كنم.
زيرا بعد از ريخته گري براي ساخت و پرداخت قطعه رشته ما در «صنعت تراشكاري» گفته مي‌شود.

توصيف پروژه 
در ميدان شهيد فهميده در جاده ۱۰۰ متري، سمت راست خيابان فدك، بين فدك ۱۴ و ۲۱ واقع شده است بنام تراشكاري و قالب سازي جهت. محل كارگاه داراي چند امتيازات مي‌باشد: 
۱- ترويكي محل به دفتر آهن فروشان.
۲- مشخص بودن آدرس كارگاه 
۳- كم بودن كارگاه هاي تراشكاري ديگر 
۴- دور بودن از محل سكوني
۵- امكان براي توسعه كارگاه

بيمه
من رفتم بيمه تأمين اجتماعي كارگاه را معرفي كردم. مأمور كارشناس بيمه تأمين اجتماعي آمد. و از كارگران كارگاه بازديد بعمل آورد و براي كارگاه تشكيل پرونده داد. و من براي كارگران گاه، اول هر ماه ۲۲ هزار تومان به بيمه تأمين اجتماعي واريز مي نمايم. و از كارگران با خانواده‌‌شان از امكانات تأمين اجتماعي بهره مند هستند و ما إن شاء الله بعد از پايان ۲۵ سال سابق كار از امكانات بازنشستگي استفاده مي كنيم.

مجوز
براي مجوز به سه ارگان دولتي مراجعه كردم. 
۱- شهرداري ۲- بيمه ۳- دارايي
سه نامه به اتحاديه تحول دادم و اتحاديه براي من جواز كسب پنج ساله صادر كرد. 
مجوز= حكم اين مدرك براي يك كارگاه معتبر است. 
شهرداري= اين ارگان مدارك پايان كار را ازمن خواست از قبيل بدهي عوارض شهرداري و شغلي. 
دارايي= براي مازاد درآمد است(يعني يكد رصد از استفاده از درآمد را ميگيرد).

محل تأسيس 
من تراشكاري را بطور مستقل در سال ۱۳۶۵ شروع كردم. در ابتدا، كارم رابا يك دستگاه تراش و يكد ريل پايه اي شروع بكار كردم. مغازه من در دامداري پدر خانومم بود. بعد از مدتي از آنجا خارج شدم و بر سر راه دانش واقع در جاده قديم قوچان رفتم و با يكي از دوستانم شريك شدم و مغازه اي خريدم. پس از مدتي از يكديگر جدا شديم و هر يك سهم خود را برداشتيم. بعد من يك زمين در مكان فعلي(فدك) خريدم كه شروع به ساختن آن كردم. بعد از اتمام آنجا وسايل را به آنجا بردم پس مدتي طولاني و با سعي و تلاش دستگاه تراش دوم را خريداري كردم و بعد از آن ارّه اتوماتيك(مكانيكي). 
حدود دو سال پيش نيز دستگاه فرز روسي را خريدم و روز به روز به لطف خداوندد كارگاه خود را توسعه دادم. و حال حتي براي كارخانجات از قبيل شركت رب و كنسرو سازي رضوي – تبرك تارا«پالابر» ساخته ام. وسيله اي براي بالابردن قوطي هاي رب و كنسرو.

و قراردادي نيز با شركت لاستيك سازان شرق بسته ام كه كارهاي تراش كاري و سنگ زني غلطك هاي آن را برعهده گرفته ام. و من سختي هاي زيادي كشيدم تا به اين مرحله رسيدم.

شرايط ساختماني 
زميني ۲۵۰ متري است كه واقع در ميدان شهيد حسين فهميده در جاده ۱۰۰ متري سمت راست خيابان فدك، بين فدك ۱۹ و ۲۱ ساخته شده است كه ساختمان يك طبقي است كه كف آن سيماني و به حدفاصل يك متراز سطح زمين ديوارهاي آن سنگ شده است و بقيه آن گچ سفيد است و داراي سقفي بلندي است. كه داراي سيستم امتيازات گاز و آب و برق و تلفن مي‌باشد. و سيستم هاي تهويه متبوع از قبيل :‌فن و كولر، داراست. برخوردار از نور كافي و روشنايي كامل است.

لینک دانلود:


دانلود مقاله گزارش كار تراشكاري

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 31 تير 1396برچسب:,گزارش کار تراشکاری,گزارش کار تراشکاری قطعات,گزارش کار تراشکاری سیلندر,گزارش کار تراشکاری رایگان,گزارش کار تراشکاری کارگاه عمومی1,گزارش کارآموزی شرکت تراشکاری,گزارش کار کارگاه تراشکاری,گزارش کار کارآموزی تراشکاری,گزارش کارآموزی تراشکاری,دانلود گزارش کار تراشکاری,گزارش کار آموزی تراشکاری رایگان,دانلود گزارش کار آموزی تراشکاری رایگان,دانلود رایگان گزارش کار تراشکاری,دانلود گزارش کار کارآموزی تراشکاری,گزارش کار کارآموزی کارگاه تراشکاری,دانلود گزارش کار آموزی تراشکاری,گزارش کار آموزی کارگاه تراشکاری,گزارش کار آموزی رشته تراشکاری,گزارش كار آموزي تراشكاري,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی