دانلود مقاله مهندسي معكوس
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

مهندسی مجدد و مهندسی معکوس

نوآوری و تغییر در محصولات و خدمات جوامع صنعتی چنان شتابی گرفته است که قدرت انتخاب و خرید بسیاری محصولات و خدمات را از مشتریان گرفته است، به گونه ای که نو بودن بسیاری از کالاها بیش از چند ماه دوام ندارد. سرعت تغییر در خدمات و کالاها و جهانی شدن اقتصاد تأثیر خود را به گونه ای در تمامی بنگاه های اقتصادی نمایان کرده است که رفتار و فرهنگ تمام مردم تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته است.
جوامع و سازمان هایی که خود را با این تغییرات هماهنگ نکرده اند احساس عقب ماندگی دارند و بنگاه های اقتصادی در این گونه جوامع رو به نابودی هستند.
رقابت در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی پیشرو چنان سرعت و شتابی دارد که تصور رسیدن به آنها بیشتر اوقات محال و غیر ممکن به نظر می رسد. لحظه ای درنگ باعث حذف و حتی نابودی بنگاه های اقتصادی می شود.
سرعت تغییر بر بنگاه های اقتصادی و همه هنجارهای اجتماعی تأثیر گذاشته و اگر هنجارهای اجتماعی توان تغییر سریع نداشته باشند ممکن است به فروپاشی آن جوامع بینجامد.
در این بازار رقابت و سرعت چاره چیست؟ آیا اتحاد بنگاه های اقتصادی می تواند راه حلی برای جلوگیری از سقوط در مقابل نو آوری و تغیر سازمان های پیشرو باشد؟
اگر سازمان ها تغییر کنند کافیست؟ یا باید رفتارها تغییر کند، فرهنگ ها تغییر کند. باید با کار و کوشش و نوآوری خود را هماهنگ با دنیای رقابت کنیم تا نابود نشویم. چگونه می توان همگام و هماهنگ با دنیای پیشرفته و توسعه حرکت کرد و به بقای خود ادامه داد؟
آیا سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و نهادهای اجتماعی می توانند جهش کنند یا خیر؟ چه مشکلات و موانعی برای جهش کردن وجود دارد؟
شرط اول انجام هر کاری این است که بپذیریم ما می توانیم. ما می توانیم جهش کنیم ، تغییر یابیم و تغییر دهیم. می توانیم جهانی شویم و جهانی فکر کنیم و جهانی زندگی کنیم و گوی سبقت را از رقبا ببریم و به نظم و تعادل در زندگی بشری بیندیشیم.

 


فهرست

 

بخش اول: مهندسی مجدد
مقدمه
مهندسی مجدد چیست ؟
تغییر سازمانی
کایزن چیست؟
ویژگی ها و مزایای مهندسی مجدد
ضرورت مهندسی مجدد
تغییرات ناشی از پیاده سازی
رویکرد سازمان ها به مهندسی مجدد
تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد
چه کسانی اجرای مهندسی مجدد را بر عهده دارند
متدلوژی های گوناگون مهندسی مجدد
عوامل شکست مهندسی مجدد
بخش دوم: مهندسی معکوس
مقدمه
متدلوژی مهندسی معکوس
مرحله اول: تجزیه و تحلیل عملکردی و اقتصادی
مرحله دوم: آنالیز عملکرد و دمونتاژ مورد
مرحله سوم: آنالیز سخت افزاری و نرم افزاری
مرحله چهارم: بهبود محصول و آنالیز ارزشی
مرحله پنجم: برنامه ریزی فرایند تولید و تهیه ملزومات تضمین کیفیت
مرحله ششم: تهی مستندات نهایی
مزایا و دستاوردهای مهندسی معکوس
نتیجه گیری نهایی
منابع و مأخذ


لینک دانلود:

دانلود مقاله مهندسي معكوس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 31 تير 1396برچسب:,مقالات مهندسي معكوس,مقالات مهندسی معکوس,مقاله مهندسی معکوس,مقاله+مهندسی معکوس در نرم افزار,مقاله مهندسی معکوس نرم افزار,مقاله مهندسی معکوسpdf,دانلود مقاله مهندسی معکوس,مقاله در مورد مهندسی معکوس,مقاله درباره مهندسی معکوس,مقاله فارسی مهندسی معکوس,مقالات مربوط به مهندسی معکوس,دانلود مقالات مهندسی معکوس,دانلود رایگان مقالات مهندسی معکوس,مقاله درمورد مهندسي معكوس,دانلود مقاله در مورد مهندسی معکوس,مقاله ای در مورد مهندسی معکوس,مقاله انگلیسی در مورد مهندسی معکوس,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی