اقدام پژوهی تلفیق هنر در تدریس درس عربی و جذاب شدن این درس
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

زبان عربی به عنوان یکی از زبانهای غنی و پر جاذبه که علاوه بر تاریخ طولانی از گستردگی شایان توجهی برخوردار است، دارای ویژگیهای قابل توجهی است که فراگیری و آموزش آن را اهمیت بیشتری می‌بخشد.

این ضرورت برای فارسی زبانان که از طرفی دلدادگان معارف دینی و نیازمند به استفاده از منابع اصیل آن می‌باشند و از طرف دیگر زبان آنان با زبان عربی آمیختگی فراوان داشته و ادبیات مشترک این خاستگاه را تقویت می‌کند، از درجه بالاتری برخوردار است. ضمناا ارتباط و پیوند همه جانبه با محیط‌های عربی بویژه کشورهای مجاور موجب می‌شود که زمینه فراگیری و آموزش زبان عربی بیش از پیش در ایران رونق گیرد.

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی تلفیق هنر در تدریس درس عربی و جذاب شدن این درس


اقدام پژوهی تلفیق هنر در تدریس درس عربی و جذاب شدن این درس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 31 تير 1396برچسب:,اقدام پژوهی عربی,اقدام پژوهی عربی دبیرستان,اقدام پژوهی عربی راهنمایی,اقدام پژوهی عربی متوسطه اول,اقدام پژوهی عربی متوسطه,اقدام پژوهی عربی هشتم,اقدام پژوهی درس عربی,اقدام پژوهی درس عربی راهنمایی,اقدام پژوهی دینی و عربی,نمونه اقدام پژوهی درس عربی,اقدام پژوهی درس عربی دبیرستان,اقدام پژوهی درس عربی متوسطه,اقدام پژوهی درس عربی متوسطه اول,نمونه اقدام پژوهی درس عربی دبیرستان,نمونه اقدام پژوهی درس عربی راهنمایی,اقدام پژوهی درس عربی هفتم,اقدام پژوهی در درس عربی,اقدام پژوهی دینی عربی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی